Ihastuuko tytöt muka poikiin?

siinäpä kysymys...

En usko. En oo ikinä nähnyt tai kuullut livenä semmosesta tytöstä joka oikeasti haaveilisi jonkun pojan perään (saati sitten tekisi jotain), kun taas poikia jotka haavelevat tytöistä on suunnileen joka paikassa.

Onko asia ihan oikeasti noin, vai mistä minä olen saanut käsityksen että tytöt eivät itse tee juuri ikinä aloitteita, vaan se on aina poika jonka pitää tehdä aloite, ja tytöt sitten valitsevat parhaat päältä.

Kuulostaa kyllä hyvin usein siltä että tytöille seurustelu on vain "pakollinen paha" kun tuli suostuttua sillon kun poika kysyi. Ovatko muut samaa mieltä?

59

2490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thgvn

Voi tytöt kai ihastua mutta aloitetta ei ole minullekkaan tyttö ikinä tehnyt. Aina minä olen tehnyt aloitteen (yhteensä 3 kertaa) ja niin kai jatkossakin.

• mävaannn

tottakai tytöt ihastuu poikiin! varmaan enemmän ku pojat;D mut ei se musta ookaan tyttöjen homma tehä alotetta... mut kiinnostustahan me kyllä osotetaan

• girlaäölkjhgf

se alotteen tekeminen voi olla varmasti kumman homma tahansa mut tytöt voi olla ujompia kun pojat.. en siis tarkota etteikö pojatki vois olla ujoja mutta jos tyttö on oikeesti ihastunu ni eihän se sit uskalla tehä mitää alotteita :D.

• Kysyn vaan

Miksi aina aloitteen teko pitää tulla pojilta ?

• Blazy

Kyse on biologiasta ja sukupuoleen liittyvästä ominaisuudesta. Tytöt eivät varsinaisesti tee aloitetta samalla tavalla, kuin pojat, eli kysymällä suoraan, vaan lähettävät sen sijaan erilaisia signaaleja, jotka poikien -pitäisi- huomata.

Luulen, että myös yhteiskunnalla on ollut vaikutusta asiaan, sillä mies on aina ollut "kosija", kun kyseessä on parisuhteet. Tietenkin jotkut naiset eivät noudata tätä sääntöä, mutta toistaiseksi näillä mennään. :)

• nimetön1234

Tietenkin ihastuu. Ite oon 13-vuotias tyttö ja onnettomasti ihastunut. Ei tosin vielä kiinnosta seukkaaminen, että oon vaan ihastunut.

• Hihi (::

Tottakai tytöt ihastuvat poikiin ! : D Tytöt hermoilevat aloitteen tekemisestä yhtä paljon kuin varmasti pojatkin joten kiinostuksen merkit jäävät yleensä piiloon. Ja jos sitten ihastukselleen uskaltaa puhua (tyttö) yleensä sen peittää pojan kaveriporukalta, puhun kokemuksella. Itse puhun yleensä ihastuksieni kanssa facen tai mesen kautta, ROHKEUTTA IHMISET : ette menetä mitään jos puhutte poikien / tyttöjen kanssa ! :D

• ei pahalla :)

Kyllä tyttöjenkin pitäisi tehdä aloite niikuin poikienkin :)

• kkkko

Mitää? Et oo kuullu tytöstä joka haaveilee pojasta? Lue näitä epätoivoisia keskusteluja. :D

• kkkko

Mitä? :)

• langan aloittaja

Tarkoitin ihan oikeessa elämässä. Tytöt tuntuvat enemmän olevan sellaisia jotka "pärjäävät yksinkin eivätkä kaipaa poikia" kun taas pojat yleensä vaivailevat että "kun ei ole tyttöystävää..."
      Ja olen itse poika, mutta mulla on myös kavereina tyttöjä enkä heiltä enempää haluaisikaan.

Sehän on selvää mitä pojat tytöltä haluavat, seksiä ja joku jonka kanssa käydä esim tanssiaisissa, bileissä jne. Mutta mitä tytöt vastaavasti haluavat pojilta? Tuskin oikeasti mitään. "kainalon johon kääriytyä" ja jonkun joka maksaa uudet vaatteet ja jokapäiväiset ravintolareissut.
      PASKAA SANON MINÄ!

• abcdaa

siis vittu mitä paskaa eihän se nyt näin mee, ihan samallalailla tytöt haluaa seurustella ku pojatki -.- ollaan vaan opittu ajan myötä kokemaan aika turhaksi se liehittely ku että te ikinä sitä huomaa, saati sitte reagoi siihen mitenkää. ja siis onhan se fakta, naiset eikö vaan, että on se nykyaikana jo aika vaikia löytää semmosta kunnon jätkää ku te tuppaatta kaikki olleen niitä saatanan homofobikkojonneja ja siis eihän siinä mittään, en ylleistä, mut sitä vaan että eiköhän se oo aika ymmärrettävää että ajan myötä alkaa ottaa päähän(=

• ?
        abcdaa kirjoitti:

siis vittu mitä paskaa eihän se nyt näin mee, ihan samallalailla tytöt haluaa seurustella ku pojatki -.- ollaan vaan opittu ajan myötä kokemaan aika turhaksi se liehittely ku että te ikinä sitä huomaa, saati sitte reagoi siihen mitenkää. ja siis onhan se fakta, naiset eikö vaan, että on se nykyaikana jo aika vaikia löytää semmosta kunnon jätkää ku te tuppaatta kaikki olleen niitä saatanan homofobikkojonneja ja siis eihän siinä mittään, en ylleistä, mut sitä vaan että eiköhän se oo aika ymmärrettävää että ajan myötä alkaa ottaa päähän(=

joo kylhän ton ymmärtää, ja yhtälailla myös itteeki alkanu vituttaa se tyttöjen iskeminen ku suurinosa on niin perhanan ujojakin. Kysyt siinä jotain ja tyttö menee ihan lukkoon ja päätäsä kääntelemään ja siinä sit mieti hölmistyneenä et voi vittu sano nyt jotakin. Tää sit johtaa siihen et kukaan ei tee mitään :d
        Mut suurin paha kun on se et kaikki koulut on täynnä miinoja( vajaaälysiä pikkupaskoja) ihan yhtälailla pojista ja tytöistä niin kuka siinä lähtee riskiä ottaa et saattaa ittesä naurunalaseks vieläku ei oo mitää hajua onko mahollisuuksia.
        Jos joku nykyään koulussa jotain rupee iskemään niin on joko ihan hitosti munaa tai sit on ihan hiton idiootti joka tosiaan haluaa kyllä pelkkää p....

• ?
        ? kirjoitti:

joo kylhän ton ymmärtää, ja yhtälailla myös itteeki alkanu vituttaa se tyttöjen iskeminen ku suurinosa on niin perhanan ujojakin. Kysyt siinä jotain ja tyttö menee ihan lukkoon ja päätäsä kääntelemään ja siinä sit mieti hölmistyneenä et voi vittu sano nyt jotakin. Tää sit johtaa siihen et kukaan ei tee mitään :d
        Mut suurin paha kun on se et kaikki koulut on täynnä miinoja( vajaaälysiä pikkupaskoja) ihan yhtälailla pojista ja tytöistä niin kuka siinä lähtee riskiä ottaa et saattaa ittesä naurunalaseks vieläku ei oo mitää hajua onko mahollisuuksia.
        Jos joku nykyään koulussa jotain rupee iskemään niin on joko ihan hitosti munaa tai sit on ihan hiton idiootti joka tosiaan haluaa kyllä pelkkää p....

Tai korjaan ei siinä mitään munaa oo sillä ei kukaan täysjärkinen itseesä arvostava lähe tollaseen pelleilyyn. Epätoivosta se vaan kertoo jos täytyy joku sieltä iskeä.

• lukiolainen94
        ? kirjoitti:

Tai korjaan ei siinä mitään munaa oo sillä ei kukaan täysjärkinen itseesä arvostava lähe tollaseen pelleilyyn. Epätoivosta se vaan kertoo jos täytyy joku sieltä iskeä.

Okei, tämä mitä äsken sanoit on täyttä paskaa. Ehkä munaa tarvii jos isket jotain peruskoulussa jos kaverit on niin vitun vajakkeja peräkamarinpoikia että on ihan hemmetin erikoista että sinä menet puhumaan tytölle ja he nostavat siitä älämölöä.

Mutta näin kai peruskoulussa. Itse olen lukiossa yrittänyt iskeä 4 tyttöä ja onnistunutkin 2 kanssa mutta juttu on loppunut, mutta kukaan ei ole minua ikinä nolannut tai asettanut naurunalaiseksi.

Noh, ehkä lukiossa onkin vähän järkevämpää porukkaa...

• ..

minä olen tyttö ja olen älyttömän ihastunut erääseen poikaan, enkä todellakaan viitsisi maksattaa pojalla paljon mitään. Haluaisin itse vain rakkautta ja tunteen siitä, että joku välittäisi. En viitsi tehdä aloitetta, koska olemme niin erilaisia ja eri-ikäisiä (poika on nuorempi).

• ?
        .. kirjoitti:

minä olen tyttö ja olen älyttömän ihastunut erääseen poikaan, enkä todellakaan viitsisi maksattaa pojalla paljon mitään. Haluaisin itse vain rakkautta ja tunteen siitä, että joku välittäisi. En viitsi tehdä aloitetta, koska olemme niin erilaisia ja eri-ikäisiä (poika on nuorempi).

Ikävää :( siinä sitten taas yksi suhde kuopattu ennenku alkoikaan.

• Ponnaristi

Tuon tahtoisin kyllä korjata.
        Totta, jotkut tytöt tosiaan kaipailevat pelkkää itsetuntoa pönkittävää suhdetta, ikään kuin uutta asustetta imagoa koristamaan. Ja ikävä kyllä he ovat juuri niitä rohkeampia tyttöjä, jotka tuovat tämän julki. Sitten on kyllä näitä rauhallisia, kainaloon kääriytyviä tyttöjä, mutta useimmat heistä niin ujoja, ettei kaveripiirissäkään juuri poikia ole kun miessukupuolelle on niin vaikea puhua. Ja sitten on se kolmas osasto, joka hakee pojasta tasavertaista kumppania, ikäänkuin hulluttelukaveria, ystävää joka on enemmän kuin ystävä. Sitä on hyvin vaikea selittää. Itse olen ihastunut erääseen kaveripoikaani, joka ikävä kyllä aloitti suhteen erääseen toiseen alle kuukausi sitten. Harmitti etenkin, kun olin monen kuukauden ihastumisen jälkeen suunnitellut kysyväni poikaa ulos. Mutta eipä voi mitään. Kyllä tytötkin ihastuu poikiin, mutta he yrittävät viestittää sen pienillä asioilla. Ja vaikka aikoisivatkin kertoa, niin tekevät saman virheen kuin minä ja tunnustavat sitten kun on liian myöhäistä.

• ROAAAAARRR

Joo signaaleja lähettelin ja vihjasin siihen suuntaan että mentäis kahville etc. ja kun vihdoin ja viimein sitten poika tajusi niin alkoikin selittämään siitä kuinka oli niin ihastunut johonkuhun luokkalaiseeni. Siiten tuli sellainen tunne että olisin törmännyt seinään. Ai niin, törmäsinhän minä ja seinässä oli kyltti, jossa luki : "FRIEND-ZONE". Kun vähän aikaa seinänvierusta kävelin, jossa luki: "More than just friendship". Avasin oven, ja siinä ei oolutkaan reikää vaan vain samaa seinää. Siinä taas luki: "YOU SHALL NOT PASS!!!"
      >:(

• henriks727

3g verkko on hidas miks vittu sonera ei vaihossa laita 4g verkkoa kun elisalla se on jo???????

• henriks727

pitääkö kaikki soneran asiakkaat mennä elisaan jos haluu 4g verkon?

• henriks727
        henriks727 kirjoitti:

pitääkö kaikki soneran asiakkaat mennä elisaan jos haluu 4g verkon?

kiroilee soneran 3g yhtreydelle pätkii jatkuvasti vaikka koneen korjaa ei auta.

• henriks727
        henriks727 kirjoitti:

kiroilee soneran 3g yhtreydelle pätkii jatkuvasti vaikka koneen korjaa ei auta.

vihanti asutko siellä?

• henriks727

olem 38vuotias nuori ja elämä senkun paranee vaikka oli välillä vaihevuodet.

• vitunälypää(=

no ei tietenkään siis sehän on vaan urbaan legenda että tytöt jossain maissa ihastuis poikiin. ei tietenkään miks nää ees mietit tommosta!!!

• tottatuoon

jos tytöt ihmettelee et miks pojat ei tee alotetta nii miettikääpä sitä että muijat nii helposti nauraa jätkän pystyy.. meinaa teille ku ei näytä riittävä perus poika ku aina pitää olla hirmuset muskelit ja vatsalihakset ja nii ylikomee ja munan pituus hipoo kahtametriä..

• BABE

mulle kyllä kelpaa ;)

• näinmeillä

:):) kyllä tytöt ihastuu ja rakastuu mut poika tekee alotteen koska: 1.pojil on aina hirvee kiire eikä ne jaksa odottaa 2.tytöt on ujoi 3.se homma kuuluu pojille,perinne ;) jnee. On tottakai poikeuksiakin, mutitehaluisin ainki et poika tekee alotteen, ja sil munan koolla mitää välii oo, eihä sitä oo ikin nähny tyttönä, jasit kj niin käy, ni ei se juttusiihe kaadu vaik oiski pieni, ja ite sellasii vast avioliitonjälkee et en ajatellu tollasten takii eroo :D ne lihakset on vaa plussaa ;) ja kylhä jätkätki vaatii 170 senttist, ylilaihaa, isorintast ja iha vitu kaunist bikinipellee jokaonvalmis mihi vaa -.-

• JASMIN15v

Siis mitä vittua?! Mulle ei vaan oo koskaan kukaan tullu mitään alotetta tekemään, enkä todellakaan naurais jätkää pystyy. Kyl mult sen verran tunteita ja järkee löytyy päästä? Luuletteko oikeesti et me kaikki muijat ollaa tunteettomii paskoja ja mietitään vaan ulkonäköö ja näköjään aina VARSINKI sitä munan pituutta? Ehkä me unelmoidaan semmosista YLIkomeista miehistä ja hirmusista vatsalihaksista, mut ei todellakaan kuvitella et joskus semmonen tavattais/saatais omaks, koska vittu semmosii on vaan jotkut saatanan julkkikset tai harvat varatut/suositut jätkät?! Jos sut on joskus haukuttu pystyyn tai oot saanu semmosen käsityksen et se muija ei aattele muuta ku ulkonäköö, ni se ei tarkota et me kaikki oltais semmosia! Sul on vaan ehkä niin vitun paska naismaku.

• hihi

totta kai tytöt ihastuvat. he eivät vain näytä sitä niin julkisesti ja siitä tietävät (yleensä) vain tytön parhaat kaverit.

• yyguhi

mitäs ihastutte pojat lissuihin keitä ei kiinnosta ku uudet korvikset. sit jäätte yksin

• Typyyy

Kyllä tytöt ihastuu poikiin. Itseasiassa olen ihstunut yhteen poikaan tälläkin hetkellä, omalla kohdallani en uskalla tehdä aloitetta, koska pelkään, että poika alkaa nauraa tai jotain :/

• La Mariposa

Samoin :(
        En tunne poikaa lainkaan, mutta jotenkin vain olen ihan korviani myöten ihastunut. Haluaisin että tää etenisi tältä kattelutasoltakin johonkin, mutta miten hemmetissä se on mahdollista, kun oon näin ujo?

• Tytöt ihastuu

???? En ymmärrä aloittajaa. Totta kai tytöt ihastuvat.
      Musta tuntuu että tytöt on vaan useammin ujompia kuin pojat tekemään aloitetta. Ja mä ainakin pelkään pakkeja etten ole kovin hanakka tekemään aloitetta.
      Mikä on vähän hanurista koska sillä olen varmasti pilannut monta orastavaa mahdollisuutta.

Olen ainakin ite tosi kova ihastumaan ja tuppaan ihastumaan melkein joka toiseen kaksilahkeiseen :D
      No ei, mutta olen usein ihastunut samanaikaisesti useampaan. Toiseen enemmän, toisiin vähemmän, mutta suhde etenee vain niiden kanssa jotka uskaltavat lähestyä.

Ehkä iän myötä itsekin rohkaistun flirttibeibeksi ;P

• mmamamamama

Tytöt kylä ihastuu ihan siinä missä pojatkin.
      Hauska juttu toi ajatus ettei tytöille kelpaa muutkun "muskeliset prinssit"...
      Yhtälailla pojille kelpaa vain nämä "blondit diivat(AKA: timmiperseiset, blondit, cakeface-huorat)"------ Molemmat sukupuolet ajattelee ihan samalla tavalla toisistaan nykymedian takia. Ja loppujen lopuksi löytää niitä erikoisia pariskuntia tuolta kaupungilta. Kaikki ihastuvat ihan yhtälailla, ei se sukupuoli eroa tee.

• Miumau

Haha, vai ettei tytöt ihastuis poikiin?

Ite tällä hetkellä ihastunut kaks vuotta vahempaa poikaa, mutta tää ei (ainakaa tiedettävästi) oo muhun. Seiskalla ite.

• Säälittävä

Kannattaa mennä juttelee :) Kaikki o mahdollista.

• no jee ~~

aijai. oli niin merkillinen tuo kirjoittajan asia että ihan pakko tulla vuodattamaan. oon tyttö ja en oo koskaan seurustellut eikä oo koskaan ees ollut "juttua", ainoastaan kerran pyysin yhtä poikaa kahville joka ei sitten ollukkaan kiinnostunut ja sen kanssa oli vaan awkwardia ja ahdistavaa. no oon tässä kelaillu vaan että mikäs helvetin vika mussa mahtaa olla... ehkä vähän naiivia, mutta yritän vaan sanoa että on niitä tyttöjäkin jotka ei saa ketään. oon yrittäny opiskella kaikenlaista ja löytää mua kiinnostavia asioita, jotta oisin kiinnostavampi ihminen. oon ruvennu pukeutumaan paremmin, jotten olisi vastenmielinen (kun ajattelin kaiken johtuvan siitä). välillä fiilis on jotenkin... turhautunu. rupeehan sitä aina ajattelemaan omia vikojaan tällasessa tilanteessa.

• plöähh

TIETYSTI TYÖT IHASTUU!! tyttöjen mielest ihastuminen ei tarkota kuitenkaa sitä että pitäis heti rynnätä kysyy pojalt "alaks". lisäks vielä tyttöjen murrosikään liittyvissä oppaissa ja nettipalstoilla sanotaan "anna pojan thedä aloite" ja "pojille on tärkeää että he ovat aloitteen tekijöitä" oon huomannu ettei tuo pidä paikkaansa, mut varmaan yks selitys siihen miks tytöt ei koskaan tee aloitetta :/

• paradise

ei kyllä oo tärkeetä oon ysillä

• 4+9

Juu kyllä tytöt ihastuu ja pahastikkin.. Aloitteen tekeminen on liian suuri kynnys ujouden ja yhteiskunnan normiajattelukaavan takia.
      Itekki vielä peruskoulussa olin aina koviani myöten ihastunut johonkuhun.. Ja aina jouduin pettymään kun en pystynyt sanomaan ja toiset vei ihastukset nenän edestä..

Nytten lukioikiäisenä olen vain kyynistynyt ja enkä ole edes välittänyt yrittää jutella edes koulussa poikien kanssa.. Tosin juttelen näitten netissä kultaa etsivien poikien kanssa ihan vain kun on kiva ees jonkun kans jutella... Kuulostaa kyllä vähän julmalta näitä poikia kohtaan. Ei mulla sinäänsä ole mitään tunteitakaan ketään kohtaan.. Pinnallisia kyllä muttei mitään syvää..

Nojoo ehkä pitäis lopettaa ennenkuin teen vielä jollekkin todella pahasti... Minun laisten on parempi pysyä vanhoina piikoina...

• 1+1=1

[x] huutonaurua otsikolle

Mutta, kyllä tytöt ihastuvat. Jotkut ihastuvat usein jotkut harvoi, mutta kyllä _kaikki_ yli kolmasluokkalaiset on joskus ihastunu ihan satavarmasti. Omien kokemuksien ja havaintojen perusteella sanon, että pojat ne ainakin täällä eteläsuomessa on saattanu tytön yleisen pilan kohteeks jos hän on paljastunut olevansa ihastunut johonkin poikaan. Minulle on pari kertaa tunteensa ilmaissut poika, johon minulla ei ole ollut mitään tunteita. Olen joitanut asian aina mahd. ystävällisesti, enkä edes kertonut kavereilleni, että hän on kertonut olevansa ihastunut, ihan vain ettei hän nolantuisi :) Poikia on erilaisia, ja jos saan sanoa niin välillä ihan heletin vaikeaselkoisia! Oon lyhyen elämäni aikana kohdannu ihan niitä täysiä tumpeloita, jotka ei tajua vaikka kertoisit hitaasti ja yksinkertaisesti asiasi ja piirätisit vielä havainnollistavan kuvan, mutta myös niitä, jotka on herkkiä ja tajunnu myös ne sanat joita ei koskaan sanota ääneen.

Esimerkki 1. [huomioikaa ah, niin ihana 5-luokkalaisten draamat xd] Kaverini oli ihastunut poikaan, ja tämä sai sen selville jostain. No, koko luokan pojat sitte nauroivat räkä poskella kaverilleni, joka meni ihan kokonaan lukkoon ja on ihan oikeasti ollu siitä asti tosi varovainen ihastumisien paljastamisessa.

Esimerkki 2. Yläasteella eräs toinen ystäväni oli ihastunut poikaan, joka on mun kaveri. Varovaisesti hän monen kuukauden ajan lähestyi poikaa ystävämielessä ja rakensi sellasta tuttavuutta ja ku viimein kerto et on ihastunu ni poika menee ihan ukkoon ja katlasee välit tohon mun kaveriin.

Esimerkki 3. Olin itse yläasteen alussa _todella pahasti_ ihastunut erääseen rinnakkaislluokkalaiseen poikaan. Poika oli oikea playeri ja todella suosittu ja mä oon nyt tällanen vaahtosammuttimen kokonen lauta, joka hengaa aika pienessä kaveriporukassa. Sen takia en koskaan kunnolla jutellut tolle pojalle, mutta katselin sitä aina välkillä ja naulakoilla saatoin sanoa muutaman sanan. Tää poika li itseasiassa aika terävä huomaamaan mun kiinnostuksen merkit, alko välkillä katella muhun ja sitte käytävällä heitti klassisen "kivat takataskut" läpän :D Kerran oltiin juomassa isossa porukassa, minne oli kutsunu mut mukaa ja maksanu mun juomatki. En tiiä oisko tästä voinu kehittyy mitään suurempaa, koska tosiaan tuo poika vaihtaa tyttöjä ku paitaa ja aina on joku teiniXlissu hipelöimässä sen hauista kuola valuen. Eli epäilen vahvasti. Toisaalta tätä jätkää on kiittäminen siitä, että se tavallaan vahingossa "aiheutti" mun ja mun nykyisen (ja ensimmäisen) poikaystävän tutustumisen :D

Esimerkki 4. Tapasin mun poikaystävän tolla edellämainitulla ryyppyretkellä, ja hän oli kuulemma "rakastunu muhun ensisilmäyksellä" (ällöromanttista, mut luulen et oikeesti pistin sen silmään heti :) Varmaan siks ku oli pimeetä eikä se nähny mun kasvoi xd) Jotenki toi itsevarmasti kysy mun numeroo ja otti yhteyttä, teki alotteen ja kysy et tavattaisko. Vähä aikaa mietittyäni ja punnittuani tunetitani päätin haudata ne viimiset tunteet paleripoikaa kohtaan ja siitä pari viikkoo ni olin retkahtanu nykyseen poikaystävääni. Se oli, ja on vieläki tosi ihana, hauska ja iha pervo pikkupoika, mut myös tilanteen tullen otaa vastuuta. Hellä se myös on, kysyy aina mun mielipidettä ja kavereidenki edessä osottaa et rakastaa mua. Ollaan seurusteltu kohta puol vuotta, ja meidän suhde on tosi tukevalla pohjalla :)

Ja niille jotka haluaa dissata ikää ja leimata tän suhteen teinien "hei alaX??! Oot niin håt!"-suhteeks, jotka katkeaa viikossa, korkeintaan kuukaudessa, niin kaikin mokomin, se ei mun persettä kutita :) Oon siis 14 ja poikaystävä kohta 15.

Tulipas pitkä o_o no koettakaa elää sen kanssa :D

• ?

Mahtava ihminen. :)

• jö-ö

itseäni 3 vuotta nuorempi tyttö sanoi että ei ole vielä valmis seurustelemaan (ainakaan julkisesti) ja välillä tuntuu vaikealta saada kontaktia ja joutuu itse tekemään aloitteen lähes kaikkeen. tulee olo että riitänkö tai että mitä helvettiä tämä on kun tuntuu et vaan mä joudun viemää tätä juttua kokoajan eteenpäi. mut sitku teen johonki alotteen sit ollaan heti ihan mukana mut sitku en tee ni ei tapahdu paljoakaan. ja jotkut tytöt sanoo että ei saa olla liian "helppo" mitä vittua tää nyt taas tarkottaa.. että tahalteen pitäs olla vähän vaikeempi ja vaan odottaako että tykökin alkaa näyttää sen et on enemmä mukana. Onko nyt vaan kyseessä ihastumista vailla mitää tarkotusta vai mitä täällä tapahtuu:D oon vähän pihalla välillä. tää ei välttämättä just tänne palstalle kuulu mut jotain kommenttii ois jees saada

• jö-ö

tyttösilti vakuuttaa olevansa onnellisempi kuin koskaa ja et haluu pitää tän tälläsenä tai näin puhuttuu kk sit. en vaa ite tajuu et mis mennää ja ite en alotetta haluu suhteen etenemiselle tehä koska tyttö vois pahas tapaukses ahdistua siitä. vai onko näin? ku sais vaan ymmärrettyä että haluuko se ihastumista enempää kunnolla..

• Sadgirl...

Sallikaa mun nauraa!!!:-D ite en pysty elää ilma et oon johonki aina ihastunu. Tai mulla on yks ihastus josta oon tykänny KOKO elämäni! mut ku en oo semmone rohkee alotteen tekiä ni me ei ees puhuta toisillemme:'( tämä ihastukseni on kaverini veli, mua vuotta vanhempi. Ja ettei tytöt muka haaveile ees pojista ite käytän niiiin paljo aikaa hänen ajatteluun. oon niin monesti itkeny hänen takiaan ja ystäväni on niiiin rakastunu yhtee ois valmis alkamaan hänen kanssaan...

• sad </3

totta kai tytöt ihastuu poikiin, mäkin oon ihastunut poikaan joka ei ilmeisesti huomio muita kuin jotain lissuja jotka ei tykkää siitä, eikä huomaa että joku oikeesti pitää siitä

• jvjvjv

Kyllä mun luokalla varmaan pari tyttöökin on ihastunut poikiin, mutta kyllä se poika-tyttö suunta on varmaan yleisempää...
      Tai no ainakin kaikki pilailee sillä et muka 4 poikaa ois ihastunu samaan likkaan. XDD

• tietäjä92

Ihastuvatko tytöt poikiin?

Jos eivät ihastuisi, niin edellinen tyttöystäväni oli kyllä erinomainen näyttelijä.

• underrated

True dat

• sweeetheart

ite oon melkei ajatellu tota toisin päin. kyllä ainaki mä oon ihan liianki ihastunu yhteen jätkään:p mut en vaa uskalla tehä mitää alotetta ku en tiiä mitä se musta sitte ajattelis..

• girlllll

mä ainakin pystyn tekeen alotteen vaikka oonki tyttö :d

• ...................

Mä ainakin arvostaisin jos tyttö uskaltais tehä alotteen =) En ymmärrä ihmisii jotka nolaa tyypin joka on osottanu tunteensa... Ei mikään ihme että tytöt on niin ujoja kun maailma melkein täynnä ääliömäisiä poikia (en ite sellanen, luojan kiitos). Maailma on rappiolla, ei muuta voi sanoo... =/

• olenko väärässä?

Tytöt ihastuu poikiin! Itse asiassa mulla ei ole ollut yläasteen aikana yhtäkään viikkoa milloin en olisi ihastunut johonkin :D Ja mä kun ole luullut että pojat eivät ihastu kovin helposti tyttöihin! Siis tiedä tälläkin hetkellä varmasti yhden tyypin joka kuolaa mun perään (ja josta en voisi välittää vähempää :D) mutta olen aina kuvitellut että tyttö on se ihastunut sukupuoli ja poika on vain joo ihan sama :D Tämän takia en ole uskaltanut ikinä tehdä aloitetta. Kaveriporukkani yrittää kyllä aina rohkaista minua tekemään sen. (siis siinä on about puolet poikia) mutta silti... Luulin että pojat eivät halua tyttöjen tekevän aloitetta.

• Jazaz :)

Hahah ! :D
      Oon tyttö ja tein alotteen ja seurusteltiin kaua sen jälkee. Se riippuu ihmisen rohkeudesta ja muutenki hiuka luonteesta, eikä siitä onko tyttö vai poika :)

• Siiiili

Oon ollut ihastunut, oikein kolme kertaa, ja viime kerralla se johti seurusteluun. Poika itse tunnusti tunteensa, itse en olisi varmaan uskaltanut ensin :))

• pink#jelly

Mikä kysymys??? Tietenki tytöt ihastuu munkaa elämässä ei varmaa oo ollu hetkeäkää millon en oo ollu ihan lääpälläni johonki poikaan... Mutt me ollaan tosi ujoja ja jostai syystä ei uskalleta tehä alotetta vaa ootetaa aina ett poika tekee sen.

• lähtilapasest

rööki on paras ja kalja

• Anonyymi

Ite en voi rakastuu kun vaan tyttöihin niin en tiiä onko pojat aloitteen tekijöitä! 👩🏻❤️👩🏽

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe