Mikko Hamunen Tre

Wanha Hoda

Ootteko ostaneet häneltä pyörää,kokemuksia ja kommentteja?
Mikko Hamusen Tuontipyörät sivuilla olisi mukavan näköisiä päristimiä muutama ja senpuoleen asia kiinnostaisi kun kait joskus vielä lämpeneekin...

16

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli ii

      Osta vaan homekiesulta ylikalliita pyöriä.

    • Kaapo

      Muakin kiinnostaisi yks päristin tuolla Mikon sivuilla kun uteliaisuuttani vilkaisin sinne...Hei,eikö tosiaan kukaan oo tehnyt kauppaa Hamusen kanssa ja laittaisi kokemuksiaan tänne?Ihme juttu jos kerran valovuoden tuonut pyöriä läjäpäin eikä kumminkaan kukaan ostanut....

      • joopajoo

        Kyllä Mikolta voi pyörän ostaa. Toi mulle pyörän saksasta, just sellaisen kun halusin ja homma meni juuri niinkuin sovittiin. Jos tuntuvat kalliilta, niin osta muualta.


    • Jokainenhan voi

      tietysti tuoda, mitä haluaa ja kuvittelee ihmisiä kiinnostavan. Mutta lähtökohdiltaan ollaan jo myöhässä jos kuvitellaan Suomesta käsin haettavan huippukuntoinen pyörä tai auto "halvalla". Varsinaisia arvopyöriähän ei joukossa montaa näy, pääasiassa sellaisia pyöriä jotka eivät Saksassa käy enää kunnolla kaupaksi ja hinta sen mukainen. Suuri osa tuoduista Saksassa hintaluokassa 1-2 tuhatta. Hamusesta ja firmastaan saa minun mielestäni hyvän kuvan kun katselee tuotua kalustoa ja firman autoa. Kaikki vähän "Pielaveden malliin". Mutta jos tavara Suomessa kelpaa ja menee kaupaksi niin mikä ettei.

    • Hotellit,liput,bensa

      Onko millainen mies tämä? Koko ajan ainakin tuntuu olevan reissunpäällä pyöriä etsien.
      Mun mielestä nuo hänen sivut ihan hyvät.Tokihan päivityksiä poistoja tms ois voitu tehdä enemmän muuta nörttitouhua, mutta jos omaa päätään aivojen kera käyttää,etsii muutakin kuin virheitä ja tarkoituksena ne MOOTTORIPYÖRÄT niin mukavaa luettavaa,ok kuvat ja infoahan saa lisää mielenkiintoisesta tarjokkaasta&käytännön jutuista kun ottaa luurin käteen tai emailia myyjälle.
      Mikolla taitaa olla muutakin tekemistä kuin venyttää kik..liä ja päivittää nettiä samojen pyörien kuvilla...ainakin näyttänyt myyneen mukavasti vuosien varrella.Hintoihin en ota kantaa kun yksilöitähän nämä vanhemmat vehkeet on ja varmaan halvempia aina joku löytää ostit mistä tahansa mitä tahansa=Suomessa ollaan ja kustannukset kukin laskee miten laskee vaikka itse lähtisi Saksasta tms hakemaan...
      Kiinnostaisi kyllä parikin tarjokasta...

    • Serpiryijy

      Itse olen ostamassa kaverilta yhden pyörän, kaikki on sujunut todella mukavasti.
      Maksoin käsirahan ja loput sitten pyörää hakiessa.
      Saksasta pois tullessaan Mikko kävi näyttämässä pyörää kun ohi ajeli.

      Hinnoista en osaa sanoa. Semmoista mitä halusin, ei koskaan oltu suomessa myyty, niin hinta tuntui ihan edulliselta. Muutenkin auton vaihdoissa tulee takkiin useampi tonni melkein joka toinen vuosi, joten en niin hirveästi miettinyt laittaa paria tonnia vanhaan pyörään.

      Lupasi vielä tehdä perushuollon että menee ensimmäinen ajokausi ilman suurempia vaivoja.

      Omasta puolesta voin suositella.

    • Rauma

      OStin pyörän Saksasta Mikon välityksellä. Pelkkää plussaa sanottavana.

    • Jönni.L

      Onko enempää ja millaisia kokemuksia kun tosiaan tuntuu olevan aina maailmalla ja joko hakemassa tai ajelemassa moottoripyörillä?
      Mikseihän tuo yhtään päivitä nettisivujaan kun tuosta mitään tolkkua tahdo enää saada että mitä oikeasti myytävänä/myyty jo kun osin hinnat Markkoina vielä vai onko tämä jo ennakointia kun tämä EU romahtaa kuitenkin muutaman vuoden sisään...

      • Tyytyväinen

        Mikko on elämäntapaintiaani, jolle pyörien haku ja välitys on harrastus, ei bisnes.


    • VANHA LEGENDA JA OMA IDOLI....

    • mielipiteeni

      Jos ärsyttää se, että joku ottaa työstään palkkaa niin silloin kannattaa tehdä itse. Siis hakea Saksasta pyörä itse. Ymmärtääkseni Hamunen käy suurimman osan itse etsimässä ja siksi laitteet ovat tuontipyörien paremmasta päästä.

    • OldSkydiver

      Mikko on rehellinen mies.

    • Anonyymi

      ONKO SAMA HAMUNEN JOKA ITSE AJOI

    • Anonyymi

      ONKO SAMA HAMUNEN JOKA AJOI ITE KILPAA JOSKUS 70-LUVULLA

    • Anonyymi

      Hyvää ja halpaa on vaikea löytää, on niissä pyörissä vakuutusmaksua sen verran että ei kannata romua hommata , mulla ollut pari bmw pieni ja nyt isompi .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe