Ostin nyt hirvelle/linnulle/radalle tuon Remingtonin 700 sps varmintin, vaan vielä ei ole kiikaria. Eli ehdottakaa nyt mulle laatuputkia, ehtoina olisi parallaksin säätö, suurennosalue jotain väliltä 2,5-12, etulinssin koko väliltä 40-50mm, eli oltava variaabeli, kestävä, hyvä kuvanlaatu, toimivat säädöt ja hinta alle 1800 euroa.
Mikä kiikari???
3
234
Vastaukset
- rkdng
Kokeile tommosta Leupoldin mark 4 lr/t 3,5-10x40 front focal m1 säätimillä.
- ressu.
Hirvi on iso ja joutuu ampumaan lähelle liikkeeseen / lintu on pieni ja nököttää kaakana paikoillaan. Putkeksi joku 1-6 kertanen hiusristikolla johon saa punapisteen. Pystyy ampumaan melkein mitä tahansa. Esim Zeissin daivari taikka Benderin zenitti. Osta myös kunnon renkaat esim optilokit.
- hankala paikka
Itsellä vähän samoja ongelmia. Tykkinä on 308 ja tarkoitettu hirvi, peura, sekä linnulle pystykorvan kaveriksi. Itse pohdiskelin Zeissin 2,5-10*50 Classiccia.
Hirvelle pitäisi olla olematon suurennos sillä muuten ampuminen lähelle liikkuvaan hirveen on hankalaa. Valovoimaa pitäisi tuosta Zeissistä löytyä.
Itsellä hintahaarukka alle 1000 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776502- 1481784
- 1131568
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37946Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96913Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan238820- 41809