Mikä kiikari???

hyväputki

Ostin nyt hirvelle/linnulle/radalle tuon Remingtonin 700 sps varmintin, vaan vielä ei ole kiikaria. Eli ehdottakaa nyt mulle laatuputkia, ehtoina olisi parallaksin säätö, suurennosalue jotain väliltä 2,5-12, etulinssin koko väliltä 40-50mm, eli oltava variaabeli, kestävä, hyvä kuvanlaatu, toimivat säädöt ja hinta alle 1800 euroa.

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rkdng

Kokeile tommosta Leupoldin mark 4 lr/t 3,5-10x40 front focal m1 säätimillä.

• ressu.

Hirvi on iso ja joutuu ampumaan lähelle liikkeeseen / lintu on pieni ja nököttää kaakana paikoillaan. Putkeksi joku 1-6 kertanen hiusristikolla johon saa punapisteen. Pystyy ampumaan melkein mitä tahansa. Esim Zeissin daivari taikka Benderin zenitti. Osta myös kunnon renkaat esim optilokit.

• hankala paikka

Itsellä vähän samoja ongelmia. Tykkinä on 308 ja tarkoitettu hirvi, peura, sekä linnulle pystykorvan kaveriksi. Itse pohdiskelin Zeissin 2,5-10*50 Classiccia.

Hirvelle pitäisi olla olematon suurennos sillä muuten ampuminen lähelle liikkuvaan hirveen on hankalaa. Valovoimaa pitäisi tuosta Zeissistä löytyä.

Itsellä hintahaarukka alle 1000 €

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe