Taas päivittyi!

«»

34

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvahyvahyva

      Se on askeleen edellä ;)

    • Good yes, very good

      Windows alkanu olemaan pahasti jäljessä selain päivityksien kans. Windowsin loppu häämöttää.

    • +11 pistettä!

      Voi helevata että toimii joutusaan, jos vertaa edelliseen. 11 pistettä!
      Mites missäs windowsin päivitykset on? ;D


      • +11 pistettä!
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ei Windowsissa ole pakko käyttää antiikkista FF11 kun FF12:kin on jo saatavilla:
        http://aijaa.com/006399497738

        Saa tuon myös Linuxiin tollo. Typerää asennella pitkin nettiä nuit päivityksiä?
        Edelleen vastaus avoinna: Mites missäs windowsin päivitykset on? ;D
        Ei windowssiin saa 11 versiota päivityksinä yhdellä klikkauksella.


      • +11 pistettä! kirjoitti:

        Saa tuon myös Linuxiin tollo. Typerää asennella pitkin nettiä nuit päivityksiä?
        Edelleen vastaus avoinna: Mites missäs windowsin päivitykset on? ;D
        Ei windowssiin saa 11 versiota päivityksinä yhdellä klikkauksella.

        Aika ajattelematonta laittaa testiversioita yhden klikkauksen taakse käyttöjärjestelmässä joka on muka helppokäyttöinen ja sopii muka myös aloittelijoille.


      • +11 pistettä!
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Aika ajattelematonta laittaa testiversioita yhden klikkauksen taakse käyttöjärjestelmässä joka on muka helppokäyttöinen ja sopii muka myös aloittelijoille.

        Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin?


      • +11 pistettä! kirjoitti:

        Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin?

        Harrastan ohjelmista vain vakaita versioita ja Firefoxia en käytä mihinkään muuhun kuin johonkin kokeiluihin. Firefoxini on mallia portable, en viitsi asentaa mokomaa roskaselainta koneelle. Käytössä on IE9 ja IE10 asentuu kun tulee valmiiksi.


      • sdfs
        +11 pistettä! kirjoitti:

        Saa tuon myös Linuxiin tollo. Typerää asennella pitkin nettiä nuit päivityksiä?
        Edelleen vastaus avoinna: Mites missäs windowsin päivitykset on? ;D
        Ei windowssiin saa 11 versiota päivityksinä yhdellä klikkauksella.

        "Ei windowssiin saa 11 versiota päivityksinä yhdellä klikkauksella."

        IE päivittyy kyllä automatisesti omista lähteistä.


      • -11 pistettä!
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Harrastan ohjelmista vain vakaita versioita ja Firefoxia en käytä mihinkään muuhun kuin johonkin kokeiluihin. Firefoxini on mallia portable, en viitsi asentaa mokomaa roskaselainta koneelle. Käytössä on IE9 ja IE10 asentuu kun tulee valmiiksi.

        Kyllä minä nyt olen kateellinen kun sulla on vakaa IE9 selain. Ei Linuxiin saa yhtä raskasta ja reikästä selainta päivityksistä.


      • windows 8
        +11 pistettä! kirjoitti:

        Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin?

        "Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin? "

        Ihan samperin kateellinen joo. Kaikissa käytössäni olevissa tietokoneissa foxi päivittyi automaattisesti, ihan ilman upuntua.


      • -10 pistettä!
        windows 8 kirjoitti:

        "Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin? "

        Ihan samperin kateellinen joo. Kaikissa käytössäni olevissa tietokoneissa foxi päivittyi automaattisesti, ihan ilman upuntua.

        Niin niin. Varmaan winkkuraan päivittyi joku antiikkinen Firefox 10 versio. Linuxissa päivittyi jo versioon 11.


      • windows 8 kirjoitti:

        "Kylläpäs tuo hyvin toimii. Sitä on testattu jo kauuuuan. Tuntuu siltä että olet hieman kateellinen kun Linuxiin saa päivityksinä sitä mitä ei saa päivityksinä windowssiin? "

        Ihan samperin kateellinen joo. Kaikissa käytössäni olevissa tietokoneissa foxi päivittyi automaattisesti, ihan ilman upuntua.

        Tokihan vaikka antiikkiselle MS-DOSille toteuttaa hyvinkin kehittyneitä ohjelmistoja. Mutta koska se ei tarjoa niin paljon palveluita sovelluksille kuin nykyiset käyttöjärjestelmät, homma on haasteellisempaa ja työläämpää.


    • Hankalaa...

      Ompa hankalaa ettiä pitkin nettiä uusia versioita. Ubuntuun tulee päivityksen kautta.
      Mutta onhan Ubuntu parempi käyttöjärjestelmä.

      • Ovatko ubuntun tekijät jo niin kuutamolla että tyrkyttävät beta tason selaimia oletus-selaimeksi?


      • dumdidumm
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ovatko ubuntun tekijät jo niin kuutamolla että tyrkyttävät beta tason selaimia oletus-selaimeksi?

        Ei ole oletuksena kuin 12.04 versiossa joka sekin vielä testiversio. On nopea ja hieno tuo uusin FireFox!! Voi sua raukkaa...


      • windows 8

        "Ompa hankalaa ettiä pitkin nettiä uusia versioita. Ubuntuun tulee päivityksen kautta.
        Mutta onhan Ubuntu parempi käyttöjärjestelmä. "

        Ja meinaat että pakettilähteistä etsiminen on helppoa? :D Vain idiootit käyttävät upuntua näköjään


      • windows 8
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ovatko ubuntun tekijät jo niin kuutamolla että tyrkyttävät beta tason selaimia oletus-selaimeksi?

        "Ovatko ubuntun tekijät jo niin kuutamolla että tyrkyttävät beta tason selaimia oletus-selaimeksi? "

        Ovat olleet jo pitkään, 10 version LTS omasi firefox betan. :D


      • joopasejoojou
        windows 8 kirjoitti:

        "Ompa hankalaa ettiä pitkin nettiä uusia versioita. Ubuntuun tulee päivityksen kautta.
        Mutta onhan Ubuntu parempi käyttöjärjestelmä. "

        Ja meinaat että pakettilähteistä etsiminen on helppoa? :D Vain idiootit käyttävät upuntua näköjään

        Taitaa "windows 8" olla se suurin idiootti. Et tiedä mistään mitään.
        Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma http://aijaa.com/001929503091


      • joopasejoojou
        joopasejoojou kirjoitti:

        Taitaa "windows 8" olla se suurin idiootti. Et tiedä mistään mitään.
        Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma http://aijaa.com/001929503091

        Anteeksi ei ollutkaan totta tuo "Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma". Windowsiin asentuu haittaohjelmat helpommin.


      • windows 8
        joopasejoojou kirjoitti:

        Taitaa "windows 8" olla se suurin idiootti. Et tiedä mistään mitään.
        Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma http://aijaa.com/001929503091

        "Taitaa "windows 8" olla se suurin idiootti. Et tiedä mistään mitään.
        Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma http://aijaa.com/001929503091*"

        Aika hankalaa, saadaksesi firefoxin joudut käynnistämään pakettimanagerin ensin ja etsimään sitä kautta. Tosi monimutkasia tollaset erilliset pakettimanagerit, minä ainakin asenan kaikki suoraan webistä jos jotain tarttee.


      • joopasejoojou
        windows 8 kirjoitti:

        "Taitaa "windows 8" olla se suurin idiootti. Et tiedä mistään mitään.
        Ubuntun pakettilähteistä asentuu Firefox helpommin kuin windowsiin mikään ohjelma http://aijaa.com/001929503091*"

        Aika hankalaa, saadaksesi firefoxin joudut käynnistämään pakettimanagerin ensin ja etsimään sitä kautta. Tosi monimutkasia tollaset erilliset pakettimanagerit, minä ainakin asenan kaikki suoraan webistä jos jotain tarttee.

        Häh? Kyllä olet todellakin suurin idiootti! Tämäkö on sinulle liian monimutkaista? 1. paina pikakuvaketta 2. kirjoita hakuun "selain" 3. paina asenna.
        Onko mielestäsi helpompaa käynnistellä selain ja googlettaa webistä oikea ohjelma? Ei minusta ainakaan. Miksihän windowsiin kaikki pitää tehdä niin monimutkaisesti.


      • joopasejoojou
        joopasejoojou kirjoitti:

        Häh? Kyllä olet todellakin suurin idiootti! Tämäkö on sinulle liian monimutkaista? 1. paina pikakuvaketta 2. kirjoita hakuun "selain" 3. paina asenna.
        Onko mielestäsi helpompaa käynnistellä selain ja googlettaa webistä oikea ohjelma? Ei minusta ainakaan. Miksihän windowsiin kaikki pitää tehdä niin monimutkaisesti.

        Ai niin ja tuo Firefox on jo oletuksena asennettu, joten sitä ei tarvis edes asentaa webistä.


    • Leluselain..

      Kiivas päivitystahti tekee Firefoxista täysin kelvottoman yrityskäytössä! Mikään yritys ei ota riskiä, että selainpohjaiset ohjelmistot lakkaisivat toimimasta ja jatkuva testaus tulee kalliiksi, siksi IE on ainoa järkevä vaihtoehto yrityskäytössä.

      • okooookkkkk

        Hah! Yritykset yhä useammin turvautuvat Linuxiin. Tietoturva ja huomattavat säästöt tulevat samassa paketissa joita windows ei pysty tarjoamaan.


      • Pysytääs faktoissa!
        okooookkkkk kirjoitti:

        Hah! Yritykset yhä useammin turvautuvat Linuxiin. Tietoturva ja huomattavat säästöt tulevat samassa paketissa joita windows ei pysty tarjoamaan.

        Aika harvassa ovat linuxiin siirtyneet yritykset. Mutta moni yritys käyttää avoimia ohjelmia toiminnanohjauksessa ja ne ovat useimmiten selaimella käytettäviä. Tällöin IE on järkevä ratkaisu, sillä järjettömällä vauhdilla päivitettävä Firefox lisäisi toiminallista epävarmuutta ja nostaisi testauksen osuuden kohtuuttomaksi!

        Turha sinun viisastella mitään, fakta on faktaa!
        http://www.tietokone.fi/uutiset/firefox_kehitys_liian_nopeaa_hidas_versio_tulossa
        "Nopea aikataulu ei ensinnäkään anna yrityksille ja niiden ohjelmistotoimittajille riittävästi aikaa sertifioida sovelluksia Firefoxille. Kun ohjelmistot on saatu testattua yhteensopiviksi, Firefoxista ilmestyykin jo uusi versio, joka pitäisi taas testata."

        No, tuosta hitaasta versiosta ei nyt taida tulla mitään joten yrityspuolella Firefoxin peli on pelattu!

        Jos yritykset siirtyisivät linuxjakeluihin niin sitten katse kääntyisi Opera selaimeen!


      • okooookkkkk
        Pysytääs faktoissa! kirjoitti:

        Aika harvassa ovat linuxiin siirtyneet yritykset. Mutta moni yritys käyttää avoimia ohjelmia toiminnanohjauksessa ja ne ovat useimmiten selaimella käytettäviä. Tällöin IE on järkevä ratkaisu, sillä järjettömällä vauhdilla päivitettävä Firefox lisäisi toiminallista epävarmuutta ja nostaisi testauksen osuuden kohtuuttomaksi!

        Turha sinun viisastella mitään, fakta on faktaa!
        http://www.tietokone.fi/uutiset/firefox_kehitys_liian_nopeaa_hidas_versio_tulossa
        "Nopea aikataulu ei ensinnäkään anna yrityksille ja niiden ohjelmistotoimittajille riittävästi aikaa sertifioida sovelluksia Firefoxille. Kun ohjelmistot on saatu testattua yhteensopiviksi, Firefoxista ilmestyykin jo uusi versio, joka pitäisi taas testata."

        No, tuosta hitaasta versiosta ei nyt taida tulla mitään joten yrityspuolella Firefoxin peli on pelattu!

        Jos yritykset siirtyisivät linuxjakeluihin niin sitten katse kääntyisi Opera selaimeen!

        Mikä ei ollut kirjoituksessani faktaa????? Kaikki pelkkää faktaa.
        Faktaahan tuo että windowsit kuopataan ja tilalle tietoturvallisempi Linux.
        http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/linux yleistyy yrityksissa alle kolmasosa panostaa enaa windowsiin/a760224
        Faktaa on myös että IE ja LINUX ei sovi samaan firmaan.
        Faktaa on myös että "Nopea aikataulu ei ensinnäkään anna yrityksille ja niiden ohjelmistotoimittajille riittävästi aikaa sertifioida sovelluksia Firefoxille. Kun ohjelmistot on saatu testattua yhteensopiviksi, Firefoxista ilmestyykin jo uusi versio, joka pitäisi taas testata."
        Faktaa on myös että se vakaa Firefox tulee. Pysy itse faktoissa äläkä arvuuttele.
        Eli pointti oli: windows ulos ja Linuxilla tulos.


      • windows 8
        okooookkkkk kirjoitti:

        Mikä ei ollut kirjoituksessani faktaa????? Kaikki pelkkää faktaa.
        Faktaahan tuo että windowsit kuopataan ja tilalle tietoturvallisempi Linux.
        http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/linux yleistyy yrityksissa alle kolmasosa panostaa enaa windowsiin/a760224
        Faktaa on myös että IE ja LINUX ei sovi samaan firmaan.
        Faktaa on myös että "Nopea aikataulu ei ensinnäkään anna yrityksille ja niiden ohjelmistotoimittajille riittävästi aikaa sertifioida sovelluksia Firefoxille. Kun ohjelmistot on saatu testattua yhteensopiviksi, Firefoxista ilmestyykin jo uusi versio, joka pitäisi taas testata."
        Faktaa on myös että se vakaa Firefox tulee. Pysy itse faktoissa äläkä arvuuttele.
        Eli pointti oli: windows ulos ja Linuxilla tulos.

        "Faktaahan tuo että windowsit kuopataan ja tilalle tietoturvallisempi Linux."

        Linux on turvattomampi: http://www.zone-h.org/news/id/4737

        "Faktaa on myös että IE ja LINUX ei sovi samaan firmaan."

        Monissa firmoissa olen käynyt, hyvin ovat olleet samassa firmassa IE ja Linux. Linuxilla tosin vain yksinkertaisia serveritehtäviä tai ehkä jopa web-frontend, kaikki toimii perustaltaan Windowsin varassa.

        "Faktaa on myös että se vakaa Firefox tulee. Pysy itse faktoissa äläkä arvuuttele."

        ESR-versio ei ole kuin puoli totuutta, ei tämän vuoksi IE ole noussut yrityskäytössä suosituimmaksi selaimeksi, perusteet asioille on taas jossain ihan muualla, mitä ei linux-miehet pysty mitenkään näkemään tai ymmärtämään, ehkä jopa kokemuksen puutteen takia.

        Mutta on se kotikoneisiin ja ulkoisiin asennuksiin kiva asia tuo ESR-versio. Suosittelenkin/asennan sitä omiin koneisiini, mun kotikoneet/ystävien vaan ei ole faktaa yrityskoneisiin, kuten varmaan ymmärrät.


      • okooookkkkk
        windows 8 kirjoitti:

        "Faktaahan tuo että windowsit kuopataan ja tilalle tietoturvallisempi Linux."

        Linux on turvattomampi: http://www.zone-h.org/news/id/4737

        "Faktaa on myös että IE ja LINUX ei sovi samaan firmaan."

        Monissa firmoissa olen käynyt, hyvin ovat olleet samassa firmassa IE ja Linux. Linuxilla tosin vain yksinkertaisia serveritehtäviä tai ehkä jopa web-frontend, kaikki toimii perustaltaan Windowsin varassa.

        "Faktaa on myös että se vakaa Firefox tulee. Pysy itse faktoissa äläkä arvuuttele."

        ESR-versio ei ole kuin puoli totuutta, ei tämän vuoksi IE ole noussut yrityskäytössä suosituimmaksi selaimeksi, perusteet asioille on taas jossain ihan muualla, mitä ei linux-miehet pysty mitenkään näkemään tai ymmärtämään, ehkä jopa kokemuksen puutteen takia.

        Mutta on se kotikoneisiin ja ulkoisiin asennuksiin kiva asia tuo ESR-versio. Suosittelenkin/asennan sitä omiin koneisiini, mun kotikoneet/ystävien vaan ei ole faktaa yrityskoneisiin, kuten varmaan ymmärrät.

        Kyllä se mikkiksen loisto hiipuu ja hiipuu. Edes IE ei sitä pelasta! :D

        "Linux yleistyy yrityksissä - alle kolmasosa panostaa enää Windowsiin

        Suuret yritykset lisäävät toimintaansa yhä enemmän linux-palvelimia, kirjoittaa uutispalvelu PC World.

        Linux-säätiön tekemään kyselyyn vastanneista yrityksistä 80 prosenttia sanoi lisäävänsä linux-palvelimia yrityksessään seuraavan 12 kuukauden aikana. Samat yritykset sanoivat myös lisänneensä linux-palvelimia jo 12 viime kuukauden aikana."

        http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/linux yleistyy yrityksissa alle kolmasosa panostaa enaa windowsiin/a760224


    • zzzzzzzzz......

      Faktaahan on , että kaikki testataan ensin IE:llä ja sitten puujalkaselaimilla,....

    • Not beta...
      • Yes it is beta1

        Kyllä se 11 on vielä beta. 10 stable on vasta jakelussa. Katso vaikka synapticista.. firefox” 11.0~b1 build1-0ubuntu1


    • jkdlsgöadfghjdföigho

      minä käänsin firefoxin uusiksi lähdekoodeista. mulla on versio 99.43 nyt. eipä oo viddu kellää muulla samaa. hahahaha!

    • Esko

      Vittu, mä lähen helevettiin täältä. Samaa vittuilua koko ajan, vittu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe