Mihin helposti Heathrowlta

Auttakee

Moi

Mihin paikkoihin Lontoossa pääsee suoraan Heathrowlta metrolla ? Katselin tuota Paddingtoni aluetta, mutta en löytänyt sieltä mieleistä hotellia, ja tarkoitus olisi löytää hotelli sellaiselta alueelta, jonne pääse painavien laukkujen kanssa ilman vaihtoa lentokentältä.

6

492

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I <3 London

Ajeleppa Covent Gardeniin tai Holbornin asemalle... vähän pidempi matka, mutta niistä on sitten niin lyhyt matka kaikkialle missä nyt Lontoossa kannattaa käydä. Yöpyä voi esim. Covent Gardenin Travelodgessa ihan hyvä hotelli ja halpa.

• Russel- asemalla kun jäät pois niin siinä on isoja ja edullisiakin hotelleja paljon ihan keskustassa lähellä Tottenham Court Roadin Center Point-rakennusta ja British Museumia.

Se sininen metro linja menee Heathrowlta suoraan Russelille.

• Paddington Bear
        hiihtohousu-nainen kirjoitti:

Russel- asemalla kun jäät pois niin siinä on isoja ja edullisiakin hotelleja paljon ihan keskustassa lähellä Tottenham Court Roadin Center Point-rakennusta ja British Museumia.

Se sininen metro linja menee Heathrowlta suoraan Russelille.

The caesar Hotel Bayswaterilla on todella hyvällä paikalla, siisti ja kohtuu hintainen.
        Suosittelen, koska tulin sieltä juuri eilen.

Heatrowlta paddingtonin asemalle ja hotelli on sieltä kävelymatkan päässä.

• pe2101

Ehkä tämä on off-topic, mutta miksi välttämättä metro? Itse olen jo pari kertaa käyttänyt bussia Heatrow'lta suoraan Victoria Coach Stationille.

Laukut ovat kuin Suomessa bussin alakerrassa eikä niin kuin itsekin joskus olen joutunut raahamaan niitä umpitäydestä metrosta toiseen.

Istut siis kunnon bussissa ylhäällä katsellen jo Lontoon maisemia koko matkan etkä missään vaiheessa joudu näkemään metron kallioseiniä pitäessäsi kiinni matkalaukuista, kun tilaa ei välttämättä ole?

Opasteet ovat hyvät Heathrow Coach Stationille.

Viimeksi keväällä 2011 oli isossa bussissa n. 10 matkustajaa ja valitsin vielä paikan varmuuden vuoksi laukkujeni alta. Hinta oli muistaakseni 5 puntaa.

Tässä vielä linkki ja kuva bussista:

http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_bus.htm

Suosittelen siis harkittavaksi muitakin vaihtoehtoja, mutta metrollakin pääsee siis ihan mihin vaan reittikartan mukaan kuten kysyitkin.

• sepe

Miten pääsee Heathrowiln terminaali 3.sta rautatieasemalle tai linjaautoasemalle sieltä Bristolliin?

• erkk

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta nettitietojen mukaan National Express Coach eli pikavuorobussi kulkee Heathrow Terminal 3:sta suoraan Bristoliin bussiasemalle (coach station)
        lähes koko vuorokauden ajan tunnin välein, lähdöt 5 min. yli täyden tunnin.
        Lienevät busseja reitillä Lontoo - Bristol. Hinta taisi olla 29£.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      440
      1920
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      814
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      30
      763
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      440
      727
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      721
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      581
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      576
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      563
    Aihe