Moi
Mihin paikkoihin Lontoossa pääsee suoraan Heathrowlta metrolla ? Katselin tuota Paddingtoni aluetta, mutta en löytänyt sieltä mieleistä hotellia, ja tarkoitus olisi löytää hotelli sellaiselta alueelta, jonne pääse painavien laukkujen kanssa ilman vaihtoa lentokentältä.
Mihin helposti Heathrowlta
6
395
Vastaukset
- I <3 London
Ajeleppa Covent Gardeniin tai Holbornin asemalle... vähän pidempi matka, mutta niistä on sitten niin lyhyt matka kaikkialle missä nyt Lontoossa kannattaa käydä. Yöpyä voi esim. Covent Gardenin Travelodgessa ihan hyvä hotelli ja halpa.
Russel- asemalla kun jäät pois niin siinä on isoja ja edullisiakin hotelleja paljon ihan keskustassa lähellä Tottenham Court Roadin Center Point-rakennusta ja British Museumia.
Se sininen metro linja menee Heathrowlta suoraan Russelille.- Paddington Bear
hiihtohousu-nainen kirjoitti:
Russel- asemalla kun jäät pois niin siinä on isoja ja edullisiakin hotelleja paljon ihan keskustassa lähellä Tottenham Court Roadin Center Point-rakennusta ja British Museumia.
Se sininen metro linja menee Heathrowlta suoraan Russelille.The caesar Hotel Bayswaterilla on todella hyvällä paikalla, siisti ja kohtuu hintainen.
Suosittelen, koska tulin sieltä juuri eilen.
Heatrowlta paddingtonin asemalle ja hotelli on sieltä kävelymatkan päässä.
- pe2101
Ehkä tämä on off-topic, mutta miksi välttämättä metro? Itse olen jo pari kertaa käyttänyt bussia Heatrow'lta suoraan Victoria Coach Stationille.
Laukut ovat kuin Suomessa bussin alakerrassa eikä niin kuin itsekin joskus olen joutunut raahamaan niitä umpitäydestä metrosta toiseen.
Istut siis kunnon bussissa ylhäällä katsellen jo Lontoon maisemia koko matkan etkä missään vaiheessa joudu näkemään metron kallioseiniä pitäessäsi kiinni matkalaukuista, kun tilaa ei välttämättä ole?
Opasteet ovat hyvät Heathrow Coach Stationille.
Viimeksi keväällä 2011 oli isossa bussissa n. 10 matkustajaa ja valitsin vielä paikan varmuuden vuoksi laukkujeni alta. Hinta oli muistaakseni 5 puntaa.
Tässä vielä linkki ja kuva bussista:
http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_bus.htm
Suosittelen siis harkittavaksi muitakin vaihtoehtoja, mutta metrollakin pääsee siis ihan mihin vaan reittikartan mukaan kuten kysyitkin. - sepe
Miten pääsee Heathrowiln terminaali 3.sta rautatieasemalle tai linjaautoasemalle sieltä Bristolliin?
- erkk
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta nettitietojen mukaan National Express Coach eli pikavuorobussi kulkee Heathrow Terminal 3:sta suoraan Bristoliin bussiasemalle (coach station)
lähes koko vuorokauden ajan tunnin välein, lähdöt 5 min. yli täyden tunnin.
Lienevät busseja reitillä Lontoo - Bristol. Hinta taisi olla 29£.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882