kyseessä pitkäkarvainen narttukoira. emättimen viereen takertuu karvojen juureen pissaa ja juoksujen jälkeen verta. ne on ihan kovettunut karvoihin eikä lähde pois tiheällä kammalla eikä vedellä kostutetuilla vanulapuilla pyyhkimällä. suihkutellaan säännöllisesti, mutta se ei näköjään riitä. vinkkejä millä ne sais pois?
alapään puhdistaminen
7
4618
Vastaukset
- narttuputsaaitse
Meillä kasvattaja sano että;narttu hoitaa ite asian,siis putsauksen.
Jos sitä hirveest suihkuttelee ja vedellä puhdistelee,ns. hyvät bakteerit tuhoutuvat ja altistuu tulehdukselle. - pesu auttaa
Meillä neitikoiran vatsanalusta pestään laimennetulla shampoolla kerran viikossa. Juoksuaikoina pestään päivittäin.
- LIIIKKAAAAAAAAAAA
Minkä takia talvella pesette koiraa?
Tai yleensäkin vkottai/pvättäin?????????????
- VASTAUS KYSYMYKSEEN
Kyseessä pitkäkarvainen koira jolla todella runsas pohjavilla ja pitkät peilikarvat mahan alla. Nukkuu vieressäni sängyssä ja mielestäni on mukavampi nukkua puhtaan koiran kanssa kuin uinua puolipyörryksissä kusen hajussa. Mutta makunsa kullakin.
- Anonyymi
Mitä jos koira pieraisee yök
- Anonyymi
Voisiko karvoja lyhentää? Varsinkin kesäaikana. Helpottaisi putsaamista.
- Anonyymi
Kyllä minäkin leikkaan häpy karvat pois ettei kasva liian pitkäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043