kyseessä pitkäkarvainen narttukoira. emättimen viereen takertuu karvojen juureen pissaa ja juoksujen jälkeen verta. ne on ihan kovettunut karvoihin eikä lähde pois tiheällä kammalla eikä vedellä kostutetuilla vanulapuilla pyyhkimällä. suihkutellaan säännöllisesti, mutta se ei näköjään riitä. vinkkejä millä ne sais pois?
alapään puhdistaminen
7
4208
Vastaukset
- narttuputsaaitse
Meillä kasvattaja sano että;narttu hoitaa ite asian,siis putsauksen.
Jos sitä hirveest suihkuttelee ja vedellä puhdistelee,ns. hyvät bakteerit tuhoutuvat ja altistuu tulehdukselle. - pesu auttaa
Meillä neitikoiran vatsanalusta pestään laimennetulla shampoolla kerran viikossa. Juoksuaikoina pestään päivittäin.
- LIIIKKAAAAAAAAAAA
Minkä takia talvella pesette koiraa?
Tai yleensäkin vkottai/pvättäin?????????????
- VASTAUS KYSYMYKSEEN
Kyseessä pitkäkarvainen koira jolla todella runsas pohjavilla ja pitkät peilikarvat mahan alla. Nukkuu vieressäni sängyssä ja mielestäni on mukavampi nukkua puhtaan koiran kanssa kuin uinua puolipyörryksissä kusen hajussa. Mutta makunsa kullakin.
- Anonyymi
Mitä jos koira pieraisee yök
- Anonyymi
Voisiko karvoja lyhentää? Varsinkin kesäaikana. Helpottaisi putsaamista.
- Anonyymi
Kyllä minäkin leikkaan häpy karvat pois ettei kasva liian pitkäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368