Tietääkö kukaan mitään hyvää ja ilmaista dubstep maker - ohjelmaa, jonka vois ladata netistä ? Antakaa linkki tai vinkki (: kiitos.
Make your own dubstep
11
300
Vastaukset
- duck steb
Eikös tämä dupsteppaus ole sitä huonoa musiikkia?
- gukty6ru
On. Onneks on taas kohta pois muodista.
- Nitka
No meeppä siitä kuuntelee vaik sitä frontside ollietas sinne mamujen joukkoon jos ei kelpaa.
- gaylördddmitääduck
Nitka kirjoitti:
No meeppä siitä kuuntelee vaik sitä frontside ollietas sinne mamujen joukkoon jos ei kelpaa.
Eikö frontside olliekin ole sitä ihan samaa homomusaa?
- dubstep<3
gaylördddmitääduck kirjoitti:
Eikö frontside olliekin ole sitä ihan samaa homomusaa?
Frontside Ollie o vitun kaukan dubstepist. Ja dubstep ei oo homomusaa. Kirjota YouTubee dubstep. Onko ne kaikki miljoonat ihmiset olla homoja ketkä siitä tykkää?
- -.-
Sinä mitään Dubsteppiä saa aikaseks.. Jos on ihan pakko niin Virtual DJ Pro 7
ei ole olemassakaan mitään erityistä maker ohjelmaa sille.
Se ei ole mitenkään helppoa melkein tyhjästä alkaa vetämään sitä biittiä. -.-- Fl Studio
Hyvä -.- VirtualDj on dj ohjelma valmiin musiikin soittamiseen. Tiiän ku itse sitä käytän. Ootko ees koskaa kokeillu sitä vai ootko tyhmä?
- FL studio
Helpoimpia musiikin teko ohjelmia on FL studio jolla saa aikaseksi minkalaista musiikkia tahansa mutta ei kuule tuu olee helppoa et saa oikeen mitaan aikaseks parin vuoden sisalla viela ellet dataa koko ajan itse olen jo aika kauan tehnyt House musiikkia tolla. Mutta alku vaiheet huuhhuh ja ohjelma vaati paljon lisa sampleja ja mixereita etta saa hyvan biisin. Mutta sitten kun oppii ni se on jeeesh
- Fl studio 98
Anteeksi mitä? Dupstep maker? Jos kertoisit mikä on dupstep makear niin voisin auttaa
- frendoma
Mä teen audacityllä. Iha jees ohjelma (:
- Anonyymi
Miks kaikki valittaa dubstepistä. Sitä ei nykypäivänä kuunnella ja se on. Bängeriä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829