Seppälän Prismasta

tuleva tri

Kyllä oli hiton tylyä henkilökuntaa. Johtuiko sitä, että olin toppapuvussa.

Vanhempi risuparta oli osastolla todella ynseä ja kassajolppi luuli varmaan mustalaiseksi, kun olen sen verran tumma luonnostani.

Enpä ole moiseen pitkään aikaan törmännyt...

53

3143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus

ei kannata mennä seppälän prismaan. mieluummin kierrä koko paikkakunta mahdollisimman kaukaa. Jyväskyläläiset ovat luonnostaan töykeitä juntteja.

• Plussaa tulee

Siinä on vieressä Citymarket jossa on aina ollut tosi mukava henkilökunta. Itse ajan useitakymmeniä kilometrejä sinne ihan vain sen vuoksi.
        Osuuskaupassahan ollaan vain töissä.

• Kriittinen kuluttaja

VuosikausiaSeppälän Prismassa asioineena voin kyllä sanoa,että palvelu on rajusti heikentynyt,muutamassa viime vuodessa on jotain outoa siellä tapahtunut.Kivinaamoja tulee vastaan järjestään,eivät tervehdi ,eivät ole huomaavinaan.
      Seppälän Citymarket taas pelittää oivasti,tuntuu etteivät ole niin leipiintyneet työhönsä.

• Ilkka32v

Emännän kans käytiin musiikkipuolella eilen.Kaks tyyppiä virnuili elektronikkapuolen infossa ivalliseen sävyyn. Mikä siinä kaupassa mättää?

• keskimaakepu

No ei kyllä ole tullut käytyä vuosiin ankeassa prismassa.
      Yleensäkin kaikki keskimaan hallitsevat yritykset on täyttää kuraa,joissa saa maksaa ylihintaa vittumaisesta palvelusta.

• mä vaan

Minä ja moni tuttavani ja moni muukin jonoista päätellen siirtynyt Citymarketin asiakkaaksi Prismasta. Prisma kiskoo törkeää hintaa ja mainostaa bonuksiaan, mielummin maksan heti vähemmän ja otan ne plussapisteet. Myös henkilökunta on mukavaa ja osaavaa Citymarketissa.

• Rikas- Reiska

Lähden tästä juuri Virtasen CM- kauppaan Seppälään.

• kupon.ki

empä ole prismassa törmännyt koskaan kyseisiin ongelmiin . päinvastoni. Olisko asiakkaalla peiliinkatsomisen paikka,?luulen niin. mene vain sittariis saat kuponkeja!kuin ennenvanhaan.

• Tuumailia

Taitaa sittarin kärrypojat ja palautuspullo-osaston johtaja lämpimikseen kirjoitella täällä.

• RautaPaavo

Mistäs niin päättelet?

Lisäksi se on tuumailija, ei tuumailia - opettele kirjoittamaan :D

• Sano EI kartellille!

Lidliin!

• kulkuri :)

Herrat ja rouvat ei taida arvatakaan mitä yhteenvetoja voi tehdä kun kiertää kauppojen tai firmojen parkkipaikat ja miksei taloyhtiöittenkin.
      Prisman parkkipaikalla taitaa joka hetki olla enemmän autoja kuin kitymarketin.
      Firmojen parkkipaikkojen autoista näkee suoraan mitä palkkaa porukka saa ja taloyhtiöitten parkeista taas näkee....niin näkee mitä näkee :).

• Aito Ajatus

Niistä näkee yleensä sen mikä on pankinjohtajan omaisuutta tai vastaavasti onko
        vanhemmat jo siirtyneet tuonpuoleiseen, näinhän se menee.

• Biologius

Sopuilaumatkin kulkevat innoissaan samaan suuntaan, vaikka eivät tiedä miksi.

• jotain tolkkua

PRismasta en niin tiijä mutta jakelut.fi ainaskin paukuttelee yötä päivää autojen ovia pihassa niin että kolmannessa kerroksessa ikkunat helisee eikä saa nukuttua, ja ajelevat mistä sattuu.

• etkö tunne mua

Se toi palvelu riippuu vähän asiakkaankin asenteesta,et kai odota että pienipalkkainen osa-aikatyöläinen rupee sun kenkiäs nuolemaan.

Jos MULKKU koulutetaan,mikä siitä tulee ?

Tietysti KOULUTETU MULKKU

Näin se on tuleva tri

• en käy prismas

eikö prismassa pitäs olla semmonen laatikko mihin voisitte pistää asiakaspalautetta eikä tänne`?

• Tuleva holisti

Jostain syystä Seppälän Prismassa on tympeimmät Alko:n myyjätkin, ylivoimaisesti. Olisiko maasäteily syynä, pitää kysyä Ruusalalta.

• Paperinkerääjä
        en käy prismas kirjoitti:

eikö prismassa pitäs olla semmonen laatikko mihin voisitte pistää asiakaspalautetta eikä tänne`?

Ne palautteet menee silppuriin, muuten asia olisi ehkä jo korjaantunut.

• Heino, Kuokkala

Kyllä täällä on ihmisten kirjoituksista aistittavissa, että aika kehnoa palvelua on porukka saanut Seppälän Prismassa, eikä siinä ole kyse mistään koulutuksesta, ainakaan asiakkaiden!

Henkilökuntahan sitä koulutusta tarvitsee, siis asiakpalvelusta!

• Etelä Jyväskylästä

Seppälän alueellahan pyörii niitä maahanmuuttajia pilvin pimein myös Venäläisiä.
      Joten eipähän siellä sen takia myyjät viitsi sitten palvella asiakkaita,toisin taas Jyväskylän Etelä puolella Keljossa Prismassa palvelu voisi sanoa ihan hyvää,eipä ole moitteen sanaa sanottavana.
      Siellä myyjät kyllä palvelee niin osastolla kuin kassoillakin hymyssä suin.

• Gumma juddu

Kaikkien Prismojen henkilökunta tuijottaa aamuisin kenkiään ja yrittää välttää katsekontaktia asiakkaaseen, saatika toivottaa huomenet.
        Lieneekö väki jostain erityisryhmästä tai vuokraamosta.

• :P

No jopas on kommentti! Maahanmuuttajia ja venäläisiäkö ei tarvi palvella? :D

• riittää jo...,

Itse olen jo jonkin aikaa sitten siirtynyt Citymarketin asiakkaaksi.
      Paljon parempi ja ystävällisempi palvelu,eikä niin poliittinen (Keskustalainen) kauppaketju.
      Prisman ja keskimaan nuoleskelevat mainoksetkin kyllä saa ärsyyntymään,ja kun siihen lisätään epäystävällinen palvelu sekä kalliit hinnat ,niin valinta on aika helppo.

• Kela-kortti

Muistatteko hölmöläisten tarinat? Samanlaista osuuskaupassakin, maksa itse saamasi bonukset, kauppias antaa ilmaista rahaa takaisin, heh, heh.

• samoin siirtynyt

seppälän citymarkettiin todella töykeää palvelua varsinkin tältä risuparralta
      kodinkone osastolta

• ihanhyvääkokemusta

Aika harvoin tulee tuolla Prismassa käytyä, mutta ainakin kahtena viimeisenä kertana kun olen ollut, kyllä ihan kohteliasta palvelua oli, kyllä tervehtivät että tervetuloa jotkut myyjät.

• Kertoo

huono ilmapiiri usein toimivan johdon puutteesta tai liian kovasta sanelupolitiikasta, joka on vienyt sen vähänkin ilon työnteosta ja työkaverit joutuu vähän nioinkuin pakosta oleen keskenään ja sietämään toisiaan..

O

• Hakusassa nyt?
        Kertoo kirjoitti:

huono ilmapiiri usein toimivan johdon puutteesta tai liian kovasta sanelupolitiikasta, joka on vienyt sen vähänkin ilon työnteosta ja työkaverit joutuu vähän nioinkuin pakosta oleen keskenään ja sietämään toisiaan..

O

Täällä puhutaan prismasta. Mikä tai missä on prismaa?

• Noin...
        Hakusassa nyt? kirjoitti:

tyhmän EI tarvitse löytääkään sitä prismaa.

Anna olla vaan edes hakematta, vaikka kerroit että hakausassa on. Eiköhän sulle joku kioski aina ikävä kyllä löydy, josta ruokaa saat ostettua.

• nyt on hakusassa?
        Noin... kirjoitti:

tyhmän EI tarvitse löytääkään sitä prismaa.

Anna olla vaan edes hakematta, vaikka kerroit että hakausassa on. Eiköhän sulle joku kioski aina ikävä kyllä löydy, josta ruokaa saat ostettua.

• PRISMAN TARJOUKSET

Onko muita joita hämmästyttää Seppälän Prisman tarjoukset. Tai siis niiden puute?

Monta kertaa olen kävellyt Prisman lihaosaston läpi, isompia hintalappuja eli yleensä tarjouksia näkyy yleensä yksi tai kaksi! Joskus ei yhtään! Aivan käsittämätöntä, eikö bonuksia keräävät urpot seuraa/hyödynnä tarjouksia? Cittarissa kun kävelet lihaosaston läpi, tarjouksia näkyy aina useampia, ja ovat yleensä vielä ihan hyviä.

Jotenkin tuntuu että Prismassa kävijät ovat ZOMBEJA, eläviä kuolleita jotka keräävät kärryynsä sokeasti tarvitsemansa ruoat hintoja katsomatta. Ei jumalauta voi käsittää...

Seuraavan kerran kun käyt Prismassa, kävelepä lihaosasto ja vaikka makkara/leikkeleosasto läpi ja kiinnitä huomiota tarjousten määrään. Käy sitten Cittarissa ja hämmästy erosta. Tai vaikka Minimanissa, sielläkin on paljon paremmat tarjoukset.

• Asiakkaat

on siksi poissaolevan näkösiä, kun laskeskelevat päissään sitä, paljonko puuttuu vielä ostoksia seuraavasta bonustasosta.

Kaukonäköisemmät ja pitemmällä tähtäimellä taloudenhoitoaan ajattelevat suunnittelevat jo tulevia "yli" jämän palautuksia kieli pitkällä ja että mihinköhän ne sijoittaisi.

• Mani mani mani
        Asiakkaat kirjoitti:

on siksi poissaolevan näkösiä, kun laskeskelevat päissään sitä, paljonko puuttuu vielä ostoksia seuraavasta bonustasosta.

Kaukonäköisemmät ja pitemmällä tähtäimellä taloudenhoitoaan ajattelevat suunnittelevat jo tulevia "yli" jämän palautuksia kieli pitkällä ja että mihinköhän ne sijoittaisi.

Just siks en käytä S-kauppaa, älä sinäkään enää ikinä mene sinne. Minimani on edullinen ja kiva henkilökunta on siellä.

• Varjo vain
        Mani mani mani kirjoitti:

Just siks en käytä S-kauppaa, älä sinäkään enää ikinä mene sinne. Minimani on edullinen ja kiva henkilökunta on siellä.

Kävin testaamassa aamulla! Yksi toivotti huomenet, jonkun vartiointiliikkeen nuori mies.

• Sekosinko
        Varjo vain kirjoitti:

Kävin testaamassa aamulla! Yksi toivotti huomenet, jonkun vartiointiliikkeen nuori mies.

En tiedä muista, mutta oli ihana tummatukkainen kaunotar aamulla Palokan Prisman neuvonnassa, oikein kipinöitä löi siellä!

• t. uore

sittarissa varmaan kannattaa myös katella niitä päiväyksiä vähän tarkemmin myös

• Kakskymppinen

Tuo on muuten totta, nyt huomasin asian kun luin tämän jutun. Citymarketissa ollaan iloisia ja tervehditään

• 17

seppälän prisma hyvä kauppa. Kun on niin saatanan väsynyt,
        että hyvä kun pysyy pystyssä, auttaa paljon , kun ei tarvi edes
        tervehtiä.

• Unihiekkaa
        17 kirjoitti:

seppälän prisma hyvä kauppa. Kun on niin saatanan väsynyt,
        että hyvä kun pysyy pystyssä, auttaa paljon , kun ei tarvi edes
        tervehtiä.

Eikö Kankitiellä saa nukutuksi?

• p

Entäs Minimanin henkilökunta?

• Osui tai ei

Veikkaan että he ovat jonkun ihmisvuokraamon orjia.

• prisminimani

Minimanin liha- ja kalatiskillä on kyllä ainakin hyvää ellei liiankin ystävällistä porukkaa, että ei uskalla mennä edes lähelle tiskiä kun on vielä miettimässä että mitä ottaisi että ei tule myyjä kysymään että mitä saisi olla.

Eräällä kaverilla oli lempinimi kun oli Seppälän Prismassa harjoittelussa kauan aikaa sitten: "Prisman pilluhiiri" :)

• Usko Mato N

Olisko ne vanhat tädit sortunu sellaiseen, no, tiedä häntä.

• niinonkii

minimanissa on ripeetä ja nopeeta palavelua kun siellä on töissä nuoria jotka ei haahuile niiden tavaroijen kanssa. ja hyvännäkösiä myyjiä!

• Thörnqvits

Mielenkiintoisia sanoja edellä. Henkilökunta kyllä muistuttaa paketoiduilta maatiloilta värvättyä sekalaista joukkoa, varmaan ihan kilttejä ja uskollisia.

• ????

Entäs sitten SOKOS..? Siellä ei saa asiakaspalvelua millään, myyjiä ei näy missään vaikka kuinka pyörisit ja etsisit myyjää... Tai sitten myyjät nojailevat kassakoneiden luona keskenään jutellen. Miten on voinut mennä näin huonoon suuntaan asiakaspalvelu nykyisin?

• fsffsre

Mitäs muuta voi odottaa kepumafialta
      ?

• ilman ressiä kauppaa

Tasapuolisesti sekä keljon että seppälän citymarketeissa /prismoissa asioivana olen kaikissa saaanut ihan hyvää palvelua. Nykyään joillakin se ajatus että jos kaupan henkilökunta ei hymyile korvasta korvaan koko ajan se on huonoa ja töykeää palvelua.
      Eikä lidlissäkään valittamista ole muuta kuin että valikoimat on kyllä aika pienet, toisaalta sillähän hintaa saadaan jonkin verran laskettua.
      Kauhean ressin saa jotkut aikaan kaupassa käynnistä(kin).

• Iso sen olla pitää.

Entäs kun kauppa viestii jo nimellään olevansa suurkaupungin keskustaan kuuluva. On Palokassa. Elokuussa keskellä arkipäivää klo 12. kahdestatoista kassalinjasta on käytössä yksi. Toisen hoitaja on keräämässä ostoskoreja. Neito pakkaa yksitellen asiakkaan jugurtteja läpinäkyvään. Laitanko pieneen pussiin. Jonossa vituttaa, mutta minkäs teet. Kuumakin on moottoripyöräpuvussa. On kassoja joskus kolmekin ollut. Täytyy myöntää, mutta se on kyllä ehdoton maksimi.

• KHR1

Menkääpä Etelä-Suomeen, niin huomaatte että Jyväskylän asiakaspalvelu on ihan huippua! Itse juuri tänne päin muuttaneena voin todeta täällä päin olevan (ruokaostokseni hoidan Seppälän Prismassa) erittäin kohteliasta asiakaspalvelua. Aina olen saanut tervehdyksen ja palvelua, kun olen sitä kaivannut. Vaikken aina ole sitä tarvinnut, niin on sitä tarjottu.

Sitä paitsi, ei asiakaspalvelijoillakaan aina voi olla hyvä päivä. Ja useinhan se on, että sitä saa mitä tilaa. Jos sitä jonossa marmatetaan hitautta, sitä on turha odotella aurinkoista hymyä tästä palkaksi (ellei sitten satu erittäin sarkastista kassaneitiä).

Te jotka olette joutuneet niin kaltoin kohdelluiksi, ettette edes tervehdystä ole saaneet, voisitte jo parkkipaikalla ottaa hetken asennoitumiseen "tästä tulee kiva kauppareissu" ja lähteä kokeilemaan tuottaako se tulosta. :)

• stadi.....

Joo mä oon ihan samaa mieltä. Sta.. hesalaisena :) voin sanoa että täällä on ihan erinomaista palvelua.
        Kun opiskeluni loppuvat voisin ehkä jopa muuttaa pysyvästi tänne.. ehkä. Tämä on kuitenkin aika pieni kaupunki.. mutta hauskaa täällä on ainakin...

• Et kelpaa
        stadi..... kirjoitti:

Joo mä oon ihan samaa mieltä. Sta.. hesalaisena :) voin sanoa että täällä on ihan erinomaista palvelua.
        Kun opiskeluni loppuvat voisin ehkä jopa muuttaa pysyvästi tänne.. ehkä. Tämä on kuitenkin aika pieni kaupunki.. mutta hauskaa täällä on ainakin...

Älä muuta, liika on aina liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe