Tietääkö kukaan mitä elokuvia finnairin airbus koneissa näytetään tällä hetkellä?
Elokuvat finnairin Airbus koneissa
40
2158
Vastaukset
- 29
Hei me lennetään, Top Gun ja muistaakseni lentäjä leffat pyörivät maaliskuuhun saakka.
- näinon
elokuvia on kymmeniä...siis näissä A330-340 koneissa....eli silloin kun viihdekeskus on selkänojassa...
- uiyobup
Black gay cops,taitaa juuri tällä hetkellä pyöriä.
- jooop
Ainakin Syväkurkku, Kiimaiset lentoemot, ja pahimmat lento-onnettomuudet osa4
- pooj!
Aisaamarikunolihauska! Toi on opittu koomikkokoulun kolmosluokalla. Ihan orkkiskamaa. Kyllä oli järjenjättiläisen juttu.
- Pari oikeaa
Tässä muutama oikea esimerkki tammikuulta finskin A330-koneesta:
- Hangover II
- Pussikaljapäivä (?) (suomalainen elokuva pussikaljakavereista)
- Joku niistä Jack Sparrow -merirosvoleffoista
- Lapsille Smurffeja, Tom & Jerryä, joku Nalle Puh (näistä suurinta osaa ei puhuttu suomeksi) - Lennetään
Se mikä näkyy riippuu mikä kone yksilö matkallesi sattuu tulemaan. Osassa 340 koneissa on ns. vanha viihdejärjestelmä, joissa suppea valikoima elokuvia ja huono ruutu. Toivotaan että kohdallesi osuus 330.
- idahamis
hei mikäs lentokone yksilö lentää helsinki-hong kong välillä? kiinnostais kanssa noi leffat :)
- hhiiikko
Onko Singaporen lennoilla niitä AirFrancen vanhoja AirBus romuja? Siis se vanha viihdejärjestelmä...?
- näin on
ei ole....
- ai on vai
näin on kirjoitti:
ei ole....
No ne vanhat Air Francet kyllä ovat juuri Singaporen reitillä.
- tiedän
On monesti.
- DiipaMiika
Ikävä kyllä HKi-Singaporen välillä on käytössä myös niitä Ranskan rakkineita; tämä tuli itse koettua pari viikkoa sitten.
Kamalat penkit joissa vieläkin pienempi jalkatila, matkustamon lämpötila melkein pakkasen puolella, vähemmän vessoja, vanha viihdejärjestelmä tupakka-askin kokoisilla huonoilla näytöillä...
Ei lähelläkään sitä mitä Finskin Airbuseilta on tottunut odottamaan. Huono kokemus. - perseestä
tarjonta on surkeaa.säästöa viihteessäkin.ei ne ole suomalaiselle tarkoitettu.
mehän vaan maksetaan se lysti.- get A life
No sinä olet kyllä väärässä. Tarjonta on ihan asiallinen ja viihdejärjestelmän käyttö kohtuullisen sujuvaa verrattuna useampiinkin muihin yhtiöihin.
Tämä me-maksetaan-se-lysti -tyyppinen kirjoittelu paljastaa jonkun hyvin eriskummallisen katkeruuden kotimaista yhtiötä kohtaan, onko se kateutta vai mitä, en tiedä, kielenkäyttökin niin karkeaa ettei sosioekonominen asettuminen ole vaikea arvata. Objektiivisuus on todella kaukana. Finnair olisi hieno yhtiö, mutta nykytilanne on vaikea.
- tg
Voiko fanaatikko olla objektiivinen?
Finnair olisi hieno yhtiö,jos siellä ei olisi hyvä-veli-järjestelmää ja poliittisia suojatyöpaikkoja.
Sitten täytyisi vielä saada hinta/laatu/palvelu pelaamaan.
Pikkuvikoja,mahdoton korjata.
Nykytilanne on itseaiheutettu.
Se viihdejärjestelmä.....liikaa on niitä pimeitä ruutuja.Niilläkö tarkoitat asiallista sisältöä ja helppoa käytettävyyttä?- perspektiiviä.
Mikä on nyt tämä hyvä-veli-järjestelmä? Ei kai taas narista asuntojärjestelyistä? Kannattaa lukea vaikka tän maanantain Hesarista mielipidekirjoitus (ainakin joku on nähnyt vaivan kirjoittaa ja joku lukenut ja päättänyt julkaista painetussa mediassa), "Johtajien suuria palkkoja perustellaan usein uskomuksilla".
Palvelussa on ongelmana jo 80-luvulla töissä olleet, jotka eivät voi käsittää mikä tilanne on nyt ja mikä on asiakkaiden vaatimustaso palvelun suhteen. Ylimielinen äksyily ei toimi enää koneessa.
Pimeisiin ruutuihin en ole törmännyt kertaakaan, buuttauksiin kylläkin Pimeitä ruutuja on sen sijaan ollut ns. paremman luokan yhtiöissä mm. Lähi-idästä.
Asiallinen sisältö on esim. 2-4 uutta elokuvaa eurooppalaiseen makuun, ei vain 20 kiinalaista tv-kanavaa nauhoitettuna. Helppo käytettävyys on mm. kosketusnäyttö ja toimiva käsikapula. Oletko kokeillut muiden yhtiöiden vastaavia? Valikot ovat jatkuvaa eteen-taakse -menoa huonosti sijoitetuilla nappuloilla, kyllä Finnairin versio on niihin verrattuna ihan käytettävä ja softan lagitus aika pientä. - asddddv
perspektiiviä. kirjoitti:
Mikä on nyt tämä hyvä-veli-järjestelmä? Ei kai taas narista asuntojärjestelyistä? Kannattaa lukea vaikka tän maanantain Hesarista mielipidekirjoitus (ainakin joku on nähnyt vaivan kirjoittaa ja joku lukenut ja päättänyt julkaista painetussa mediassa), "Johtajien suuria palkkoja perustellaan usein uskomuksilla".
Palvelussa on ongelmana jo 80-luvulla töissä olleet, jotka eivät voi käsittää mikä tilanne on nyt ja mikä on asiakkaiden vaatimustaso palvelun suhteen. Ylimielinen äksyily ei toimi enää koneessa.
Pimeisiin ruutuihin en ole törmännyt kertaakaan, buuttauksiin kylläkin Pimeitä ruutuja on sen sijaan ollut ns. paremman luokan yhtiöissä mm. Lähi-idästä.
Asiallinen sisältö on esim. 2-4 uutta elokuvaa eurooppalaiseen makuun, ei vain 20 kiinalaista tv-kanavaa nauhoitettuna. Helppo käytettävyys on mm. kosketusnäyttö ja toimiva käsikapula. Oletko kokeillut muiden yhtiöiden vastaavia? Valikot ovat jatkuvaa eteen-taakse -menoa huonosti sijoitetuilla nappuloilla, kyllä Finnairin versio on niihin verrattuna ihan käytettävä ja softan lagitus aika pientä.menepäs kokemaan nämä ranskasta liisatut vehkeet ja puhu sitten. Ei ole todellakaan sama juttu kuin millä lennetään New Yorkiin ym. Kyseessä ei liene 'Finnairin versio' mutta FInnair silti operoi niillä rakkineilla...
- beentheredonethat
asddddv kirjoitti:
menepäs kokemaan nämä ranskasta liisatut vehkeet ja puhu sitten. Ei ole todellakaan sama juttu kuin millä lennetään New Yorkiin ym. Kyseessä ei liene 'Finnairin versio' mutta FInnair silti operoi niillä rakkineilla...
Koettu on. Ei ole todellakaan sama kuin uusimmat A330-mallit. Ruuduissa oli silti valoa ja katsottavaakin löytyi. Toisin kuin esim. joillakin aasialaisilla yhtiöillä.
- Leijona
Singaporen reitillä on viime vuonna käytetty ainoastaan 340 koneita, joista pari on näitä vanhoja AF-koneita joissa, vaikka kuinka halusi sanoa hyvää viihdejärjestelmästä, on tosi huono vanha järjestelmä, joissa pyörii eri leffat kuin 330 koneissa. 340 AF-koneiden leffoja näkee jos viihdejärjestelmä sattuu toimimaan. Viimeiseillä SIN-HEL lennolla 16sta kanavasta oli 10 rikki. Ikävää että Finnair joutuu käyttämään näitä koneita uusia 350 odotellessa.
- bonuksia...
Arvoisa "perspektiiviä"Tosin sinulla se on kognitiivinen.
Se,että sinä et ole törmännyt noihin kuvattuihin ongelmiin,(ilmeisesti et paljoa matkusta),ei tarkoita sitä,ettei niitä ole olemassa.- tasoa. on.
Voivoi. Olet väärässä, Matkustan kohtuullisen paljon ja kokemusta on useammastakin yhtiöstä, Finnairilla ei ole edes keskimääräisen paljon "pimeitä ruutuja". Mutta niinhän jo kirjoitin.
Entä oma kokemuksesi, perustuuko se lomalentoihin, kotimaan lentoihin, Euroopan lentoihin (turistissa vai bisneksessä) vai mannertenvälisiin lentoihin (turistissa vai bisneksessä)?
EIkä kannata kovin paljoin mennä arvailemaan, se ei anna viisasta vaikutelmaa. Fiksut ihmiset eivät tee stereotyyppisiä tai hätiköityjä johtopäätöksiä. - DiipaMiika
tasoa. on. kirjoitti:
Voivoi. Olet väärässä, Matkustan kohtuullisen paljon ja kokemusta on useammastakin yhtiöstä, Finnairilla ei ole edes keskimääräisen paljon "pimeitä ruutuja". Mutta niinhän jo kirjoitin.
Entä oma kokemuksesi, perustuuko se lomalentoihin, kotimaan lentoihin, Euroopan lentoihin (turistissa vai bisneksessä) vai mannertenvälisiin lentoihin (turistissa vai bisneksessä)?
EIkä kannata kovin paljoin mennä arvailemaan, se ei anna viisasta vaikutelmaa. Fiksut ihmiset eivät tee stereotyyppisiä tai hätiköityjä johtopäätöksiä.Höpö höpö, arvon "Tasoa on". Singaporen reitillä tilanne on juuri se kuin ketjussa on kuvattu ja kyseessä on normaalit reittilennot. Kalusto on tällä välillä ikävä kyllä osittain vanhaa p_skaa eli jos kohdalle sattuu tuota vanhaa liisattua kalustoa niin tupakka-askin kokoinen ruutu se on ja se saattaa ehkä toimia, kuva on viime vuosikymmenen laatua ja katsottavan valinnavara on heikko. Yölennolla se ei liene suuri onglema mutta hyvin kylmä matkustamo ei ole mukava, eikä karseat penkit.
Kivat sulle jos lennät bisnesluokassa, ehkä siellä on asiat sitten paremmin mutta epäilen että sielläkään ei ylletä läheskään samaan kuin Finskin 'omilla' uudemmilla koneilla. Tässä ei ole mitään stereotypioita, firmalla ei ole tällä hetkellä kaikki kalusto samaa luokkaa. Lensin itse muutama viikko sitten Aasiaan menomatkan tuolla romuvehkeellä, paluuksi osui onneksi 'parempi' Finskin oma kone. - ei ole höpöä
DiipaMiika kirjoitti:
Höpö höpö, arvon "Tasoa on". Singaporen reitillä tilanne on juuri se kuin ketjussa on kuvattu ja kyseessä on normaalit reittilennot. Kalusto on tällä välillä ikävä kyllä osittain vanhaa p_skaa eli jos kohdalle sattuu tuota vanhaa liisattua kalustoa niin tupakka-askin kokoinen ruutu se on ja se saattaa ehkä toimia, kuva on viime vuosikymmenen laatua ja katsottavan valinnavara on heikko. Yölennolla se ei liene suuri onglema mutta hyvin kylmä matkustamo ei ole mukava, eikä karseat penkit.
Kivat sulle jos lennät bisnesluokassa, ehkä siellä on asiat sitten paremmin mutta epäilen että sielläkään ei ylletä läheskään samaan kuin Finskin 'omilla' uudemmilla koneilla. Tässä ei ole mitään stereotypioita, firmalla ei ole tällä hetkellä kaikki kalusto samaa luokkaa. Lensin itse muutama viikko sitten Aasiaan menomatkan tuolla romuvehkeellä, paluuksi osui onneksi 'parempi' Finskin oma kone.Pimeä ruutu on sitten huonoa tuuria, edes noissa entisissä Air Francen koneissa ei ole sellaista kohdalle osunut. On sääli, että ostaessaan lipun asiakas ei tiedä minkä tuotteen hän saa: uusi A330, vanha A330 vai A340. Tietysti uusin A330 uusimmilla penkeillä on se paras.
- Finnair-asuntopalvel
tasoa. on. kirjoitti:
Voivoi. Olet väärässä, Matkustan kohtuullisen paljon ja kokemusta on useammastakin yhtiöstä, Finnairilla ei ole edes keskimääräisen paljon "pimeitä ruutuja". Mutta niinhän jo kirjoitin.
Entä oma kokemuksesi, perustuuko se lomalentoihin, kotimaan lentoihin, Euroopan lentoihin (turistissa vai bisneksessä) vai mannertenvälisiin lentoihin (turistissa vai bisneksessä)?
EIkä kannata kovin paljoin mennä arvailemaan, se ei anna viisasta vaikutelmaa. Fiksut ihmiset eivät tee stereotyyppisiä tai hätiköityjä johtopäätöksiä.Eniten lennän Etelä-Amerikkaan,jonne Finnairilla ei pääse,kokemuksia kertyy siis muista firmoista.Pohjois-Amerikkaan tulee mentyä myös Finnairilla,vertailua kertyy.
Molempia,sekä turisti,että bisnespuolta tulee käytettyä.
Finnair jää hännille vertailussa.
Fiksut ihmiset eivät ole fanaatikkoja. - silmä käteen
Finnair-asuntopalvel kirjoitti:
Eniten lennän Etelä-Amerikkaan,jonne Finnairilla ei pääse,kokemuksia kertyy siis muista firmoista.Pohjois-Amerikkaan tulee mentyä myös Finnairilla,vertailua kertyy.
Molempia,sekä turisti,että bisnespuolta tulee käytettyä.
Finnair jää hännille vertailussa.
Fiksut ihmiset eivät ole fanaatikkoja.No useampaa on itsekin tullut kokeiltua, ja Finnairin järjestelmä ei todellakaan ole huonoimmasta päästä sen enempää toiminnallisuudeltaan kuin sisällöltään. Ainakaan jos ne kaksi Air Francen entistä konetta jättää pois laskuista, niihin en ole vielä onneksi joutunut. Esimerkiksi Lufthansa häviää mennen tullen sekä järjestelmän käytettävyydessä, että sisällössä. Viimeksi juuri sattumoisin Etelä-Amerikasta kyseisellä yhtiöllä lentäessä piti turvautua läppärin valikoimaan. Ja ainoa kokonaan rikki oleva järjestelmä mitä minulle on tullut vastaan oli BA:lla.
Ei se Finnairin järjestelmä läheskään maailman paras ole, mutta vaatii kyllä aika mielikuvituksellista vertailukohteiden valintaa että pääsee sen hännille laittamaan. Fanaatikkoja tuntuu lähinnä löytyvän noista Finnairin haukkujista. - pissair
silmä käteen kirjoitti:
No useampaa on itsekin tullut kokeiltua, ja Finnairin järjestelmä ei todellakaan ole huonoimmasta päästä sen enempää toiminnallisuudeltaan kuin sisällöltään. Ainakaan jos ne kaksi Air Francen entistä konetta jättää pois laskuista, niihin en ole vielä onneksi joutunut. Esimerkiksi Lufthansa häviää mennen tullen sekä järjestelmän käytettävyydessä, että sisällössä. Viimeksi juuri sattumoisin Etelä-Amerikasta kyseisellä yhtiöllä lentäessä piti turvautua läppärin valikoimaan. Ja ainoa kokonaan rikki oleva järjestelmä mitä minulle on tullut vastaan oli BA:lla.
Ei se Finnairin järjestelmä läheskään maailman paras ole, mutta vaatii kyllä aika mielikuvituksellista vertailukohteiden valintaa että pääsee sen hännille laittamaan. Fanaatikkoja tuntuu lähinnä löytyvän noista Finnairin haukkujista.Lufthansalla nimenomaan järjestelmä on miellyttävä käyttää ja sisältö laadukasta.
Pimeisiin ruutuihin en ole siellä törmännyt koskaan.
Muutenkin laadukas lentoyhtiö.
Suosittelen. - silmä käteen
pissair kirjoitti:
Lufthansalla nimenomaan järjestelmä on miellyttävä käyttää ja sisältö laadukasta.
Pimeisiin ruutuihin en ole siellä törmännyt koskaan.
Muutenkin laadukas lentoyhtiö.
Suosittelen.Tutkiskelin vähän ja A380:ssa Lufthansa on siirtynyt uuteen Panasonicin järjestelmään. Sitä en ole kokeillut, ja varmaan uudempana onkin jo parempi kuin Finnairin (joka myös on Panasonicin) mutta muissa koneissa oleva Rockwellin viritys ei kyllä paljoa kehuja ansaitse. Ja Lufthansalla on vielä 747:n kanssa se riski että economyn puolella ei ole omaa viihdejärjestelmää ollenkaan.
- Leijona
Nämä sivustot voisivat olla tiedon lähteenä meidän lentokonemustemme perusteella kaikille lentomatkustajille.
Kokemkseni on että tarpeettoman usein keskuskustelu menee kehumisen puolle tai omine frustraatioden purkamiseen, sen sijaan että omalla kokemuksellamme koitamme auttaa sitä joka tietoa tarvitsee. Palstoilla kirjoiuttaa henkilöt joilla on esimerkiksi kokemusta jollain lentoreitilla lentämisestä "viime vuonna" tai koen olevani "frequent flyer" kun lennän kerran vuodessa, 10 vuoden ajan Finnairilla. Olen heidän kanssaan samaan mieltä siitä kysymyksestä kuka oikeistaan on frequent flyer? Sekö joka lentää kerran vuodessa 10 vuoden ajan Finnairilla esim:Bangkokiin: a) kallein lippu 2800e n. 15.000 pistettä x 10 vuotta = 150.000 pistettä b) halpis lippu appr. 700e 15.000/4= 3.500 pistettä x 10 = 35.000 pistettä, joka ei edes ole silver tason alaraja.
Toivomukseni on se että näillä palstoilla rakentavasti kommentoidaan forumissa oleviin kysymysiin ja ajatuksiin rakentavasti niin ettei kenenkään tarvitse kokea että mun kysymys on tyhmä. Forumissa on paljon oikeaa kokemusta jota trhanpäiväiset turhautuneet kirjoittajat häiritsevät.
Lets make the change!!!- maksava asiakas
Miten teet vertailuja lentämällä vain Finnairilla ja sen pisteillä?
Asiaan liittyen sanoisin,että noilla Etelä-Amerikan reiteillä KLM on paras.
777, hyvä palvelu ja viihdejärjestelmä. - silmä käteen
maksava asiakas kirjoitti:
Miten teet vertailuja lentämällä vain Finnairilla ja sen pisteillä?
Asiaan liittyen sanoisin,että noilla Etelä-Amerikan reiteillä KLM on paras.
777, hyvä palvelu ja viihdejärjestelmä.KLM:n 777 on hyvä kunhan ei joudu economyyn sellaisessa 777:ssa jossa on 10 istuinta rinnakkain. Viihdepuoli on kyllä niissäkin hyvä, mutta keskikokoinenkin mies huomaa ahtauden.
- Leijona
maksava asiakas kirjoitti:
Miten teet vertailuja lentämällä vain Finnairilla ja sen pisteillä?
Asiaan liittyen sanoisin,että noilla Etelä-Amerikan reiteillä KLM on paras.
777, hyvä palvelu ja viihdejärjestelmä.Olen näillä sivuilla ihmetelly sitä että muut kirjoittajat tuntuvat tietävän paremmin kuin luusisikaan, millä lentoyhtiöillä toiset lentävät. Mistä päättelet että lennäin vain Finnairilla?
Etelä-Amerikka on suuri. Riippuu siitä minne LAM'issa lentää, voi KLM esim: Colombiaan olla AF'n lisäksi hyvä vaihtoehto. Toisaalta jos lennetään esim: Sao Paoloon Helsingistä, valitsen mielummin BA'n, sillä kone on 747. Lisäksi BA'lla on World Traveller plus luokka. joka tekee pitkän matkateon miellyttävämmäksi kuin tavallisessa economyssä. TW löytyy myös KLM'n 777 sillä erolla että KLM'ssä on penkkejäensimmäistä TW riviä lukuunottamatta sama määrä kuin tavallisessa economyssä, kun BA'lla taas rivissä istumapaikkoja 2 vähemmän ja leveämmät penkit.
Ja onneksi jokainen voi oman mieltymyksensä mukaisesti, oli se lentoyhtiö, vaihtohen määrä, matkustusluokka ym. tehdä juuri sellaisia lentosuunnitelmia mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen ole toisilla mitään sanomista. - leo eläin
Leijona kirjoitti:
Olen näillä sivuilla ihmetelly sitä että muut kirjoittajat tuntuvat tietävän paremmin kuin luusisikaan, millä lentoyhtiöillä toiset lentävät. Mistä päättelet että lennäin vain Finnairilla?
Etelä-Amerikka on suuri. Riippuu siitä minne LAM'issa lentää, voi KLM esim: Colombiaan olla AF'n lisäksi hyvä vaihtoehto. Toisaalta jos lennetään esim: Sao Paoloon Helsingistä, valitsen mielummin BA'n, sillä kone on 747. Lisäksi BA'lla on World Traveller plus luokka. joka tekee pitkän matkateon miellyttävämmäksi kuin tavallisessa economyssä. TW löytyy myös KLM'n 777 sillä erolla että KLM'ssä on penkkejäensimmäistä TW riviä lukuunottamatta sama määrä kuin tavallisessa economyssä, kun BA'lla taas rivissä istumapaikkoja 2 vähemmän ja leveämmät penkit.
Ja onneksi jokainen voi oman mieltymyksensä mukaisesti, oli se lentoyhtiö, vaihtohen määrä, matkustusluokka ym. tehdä juuri sellaisia lentosuunnitelmia mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen ole toisilla mitään sanomista.Kaikkea täältä netistä löytää ja monenlaiseen törmää.
Uskomatonta. - silmä käteen
Leijona kirjoitti:
Olen näillä sivuilla ihmetelly sitä että muut kirjoittajat tuntuvat tietävän paremmin kuin luusisikaan, millä lentoyhtiöillä toiset lentävät. Mistä päättelet että lennäin vain Finnairilla?
Etelä-Amerikka on suuri. Riippuu siitä minne LAM'issa lentää, voi KLM esim: Colombiaan olla AF'n lisäksi hyvä vaihtoehto. Toisaalta jos lennetään esim: Sao Paoloon Helsingistä, valitsen mielummin BA'n, sillä kone on 747. Lisäksi BA'lla on World Traveller plus luokka. joka tekee pitkän matkateon miellyttävämmäksi kuin tavallisessa economyssä. TW löytyy myös KLM'n 777 sillä erolla että KLM'ssä on penkkejäensimmäistä TW riviä lukuunottamatta sama määrä kuin tavallisessa economyssä, kun BA'lla taas rivissä istumapaikkoja 2 vähemmän ja leveämmät penkit.
Ja onneksi jokainen voi oman mieltymyksensä mukaisesti, oli se lentoyhtiö, vaihtohen määrä, matkustusluokka ym. tehdä juuri sellaisia lentosuunnitelmia mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen ole toisilla mitään sanomista.Makuja on tosiaan monenlaisia. Itse välttelen Heathrowia ja CDG:tä vaihtokenttinä, jos on järkeviä muita vaihtoehtoja. Ja 747:ssä on nykyisistä laajarunkokoneista varmaan kovin sisämelu. Tosin täytyy sanoa, että aikataulut ja hinnat määräävät yhtiön valintaa aika vahvasti ja nuo asiat ratkaisevat lähinnä tasatilanteissa.
- mäkin tiiän jotain
Leijona kirjoitti:
Olen näillä sivuilla ihmetelly sitä että muut kirjoittajat tuntuvat tietävän paremmin kuin luusisikaan, millä lentoyhtiöillä toiset lentävät. Mistä päättelet että lennäin vain Finnairilla?
Etelä-Amerikka on suuri. Riippuu siitä minne LAM'issa lentää, voi KLM esim: Colombiaan olla AF'n lisäksi hyvä vaihtoehto. Toisaalta jos lennetään esim: Sao Paoloon Helsingistä, valitsen mielummin BA'n, sillä kone on 747. Lisäksi BA'lla on World Traveller plus luokka. joka tekee pitkän matkateon miellyttävämmäksi kuin tavallisessa economyssä. TW löytyy myös KLM'n 777 sillä erolla että KLM'ssä on penkkejäensimmäistä TW riviä lukuunottamatta sama määrä kuin tavallisessa economyssä, kun BA'lla taas rivissä istumapaikkoja 2 vähemmän ja leveämmät penkit.
Ja onneksi jokainen voi oman mieltymyksensä mukaisesti, oli se lentoyhtiö, vaihtohen määrä, matkustusluokka ym. tehdä juuri sellaisia lentosuunnitelmia mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen ole toisilla mitään sanomista.Ne pimeät rudut saa pois jos osuu mukava henkilökunta mukaan matkalle
- mäkin tiiän jotain
Leijona kirjoitti:
Olen näillä sivuilla ihmetelly sitä että muut kirjoittajat tuntuvat tietävän paremmin kuin luusisikaan, millä lentoyhtiöillä toiset lentävät. Mistä päättelet että lennäin vain Finnairilla?
Etelä-Amerikka on suuri. Riippuu siitä minne LAM'issa lentää, voi KLM esim: Colombiaan olla AF'n lisäksi hyvä vaihtoehto. Toisaalta jos lennetään esim: Sao Paoloon Helsingistä, valitsen mielummin BA'n, sillä kone on 747. Lisäksi BA'lla on World Traveller plus luokka. joka tekee pitkän matkateon miellyttävämmäksi kuin tavallisessa economyssä. TW löytyy myös KLM'n 777 sillä erolla että KLM'ssä on penkkejäensimmäistä TW riviä lukuunottamatta sama määrä kuin tavallisessa economyssä, kun BA'lla taas rivissä istumapaikkoja 2 vähemmän ja leveämmät penkit.
Ja onneksi jokainen voi oman mieltymyksensä mukaisesti, oli se lentoyhtiö, vaihtohen määrä, matkustusluokka ym. tehdä juuri sellaisia lentosuunnitelmia mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen ole toisilla mitään sanomista.Ne pimeät rudut saa pois jos osuu mukava henkilökunta mukaan matkalle
- hate7
Yleensä lazy town mennen tullen eli lapset valkkaavat elokuvat aikuisille ihme hommaa
- Vaikeimman.kautta
Olen jostakin kuullut että useimmat lentoyhtiöt alkaisivat esittää eri versioita Top 10 lento-onnettomuuksista. Tarkoitus on karaista lentopelkoisia
- Jormanainenkalervo
Olen lähdössä pattajalle ja kiinnostaisi tietää että onko vinnairilla hyvä aikuisviihde tarjonta vai pitääkö ottaa video mukaan? Ja onhan VHSkasetille oma paikka vielä niinkuin md11 koneissa joissa olin kun viimeksi matkustin.
- Mahtuuuuu
Jep, voit laittaa VHSn käsimatkatavaroihisi, jotta nuoret turvatarkastajat voivat ihmetellä historiallisia tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus145659- 1972470
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811836En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761477Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841019- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698