Olen etsinyt itselleni nyt muutaman kuukauden uutta kameraa. Lähden siis ulkomaille pariksi vuodeksi, ja haluaisin sinne mukaan kameran joka olisi parempi kuin nykyinen (perus pokkari 2006 vuodelta, olympus).
Aluksi harkitsin järjestelmäkameraa mutta sen koon ja hankaluuden takia aloin miettiä pienempää.
Kaupoissa on mainostettu tuota Powershottia ja joku testivoittaja se muistaakseni oli. Vaikuttaa sopivalta minun käyttöön, mutta silti mietityttää.
Olisko jotain muuta samantyyppistä, suunnilleen samoilla hinnoilla (250e) vai onko tuo hyvä? Omistaako kukaan tuota?
Powershot sx 230 hs?
mietiskelijä2
2
181
Vastaukset
Ihan hyvä kamerahan tuo on pokkariksi. Mieti kuitenkin mitä ominaisuuksia itse tarvitset, tarvitsetteko esimerkiksi pitkää zoomia. Tuosta on myös rinnakkaismalli ilman GPS:ää: SX220 HS. Sitä saa alkaen 169 euroa (Gigantti).
- vertaile
Ilmeisesti canonilta on tulossa uusi malli (sx240 tai jotain) ihan lähiaikoina, joten tuota vanhaa versiota saanee erilaisista tarjouksista halvalla.
Ainakin dpreviewin viimekesäisessä "travel zoom" -luokan vertailussa sx230 oli "paras", niukalla erolla nikonin malliin.
http://www.dpreview.com/reviews/q311travelzoomgrouptest/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591