Miten saa nokia lumia 800:sta tekstiviestistä tekstinsyötön pois, todella rasittava ominaisuus.
Lumia 800 tekstin syöttö
5
711
Vastaukset
- rauno
samaa juuri ihmetellään - jos tarkoitat tekstin arvailutoimintoa. Idioottimainen ominaisuus, joka koskee muitakin mikkisoftan ohjelmia kuten Exceliä. Paskko se on saada jostain pois, mutta miten?
- iteki tätä hakenut..
asetukset --> näppäimistö --> kirjoitusasetukset --> näppäimistö Suomi (vaihda napauttamalla) alta löytyy valikko josta asetuksia voi muuttaa.
- ei alkuperäinen kysy
KIITTI PALJON ! Sieltä se löytyi, ohjekirjasta ei ollut apua tuon suhteen.
eli -
*asetukset -> näååäimistö -> kirjoitusasetukset ->Suomi (pienellä tekstillä)-> napsauttele rasteja pois haluamastasi kohdasta. - jomppaxl
kiitos hyvästä neuvosta
- ksiispoiskeen notee
youllseekoolootakookkottoooppolooloohhoohhoo
tama taisi jo olla asiaton anteeksi menen pois en tee toiste tata anteeksipoisk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752