2006 vuodesta ylöpäinhän fjr on sitä vähän päivitetympää mallia, millanen pyörä kestävyydeltään ja ajoltaan on?
Tekis mieli laittaa fjr niin emäntäkin varmasti tykkäis matkata kyytissä.
Putkisto/sliparit, geelipenkki, laukut, "piparilevyt", huggeri ja kilpiteline sekä kiillotetut vanteen reunat. Siinäpä sitä ois lista, sitten ois täydellinen pyörä.
Yamaha FJR 1300
2
572
Vastaukset
- ei tietoa
Kertosin mutta en tiedä tästä pyörästä mitään, vaikka noita on ollut 32 kappaletta.
- E = MC5
Minulla on -06 FJR. Ei voi muuta sanoa kuin että hyvä pyörä! Tehoa riittää ja tarvittaessa voit säätää satulaakin, joten ei ihan puudu pitkälläkään matkalla.
Tavaraa saa mukaan ihan kliffasti.
Jos nyt miinuksia hakee niin ehkä kahvat voisivat olla paksummat, koska isokätiselle ne on hieman kapoiset.
Omalla kohdallani takasatulaa pitää hieman muotoilla, koska vaimolla tulee selkä hyvin nopeasti kipeäksi, koska satulan muoto "pakottaa" etukenoon.
Akku on aika hankalassa paikassa ja v-nen irrottaa, mutta Ctekin laturin liitosjohdon avulla sekin on hoidettu.
Siitä vaan ostamaan, ja ennenkaikkea nauttimaan ajosta.
Kunpa noi lumet jo lähtisivät..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812737Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1691339Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115886
- 72884
- 76870
- 65837