Kauniit Lesbot?

pinnallinenlesbo(ko)

First of all, teksti on aikas provosoiva mutta olen tosissani asian suhteen. Toki arvostan kaikkia kommentteja, mutta jos olet todella herkkähipiäinen ja sinulla on huono päivä, älä turhaan vaivaudu!

Olin eräs päivä menossa ensimmäisiin lesbobileisiin erääseen baariin eräässä kaupungissa. Olin innoissani, sillä se olisi oikea ensikosketukseni lesbopiireihin (kyllä kaapissa vielä muhin muille, itsellenikin aika uusi juttu). Pääsin jo lähelle baarin ovia, kun aloin katselemaan ympärilleni. Katselin minkälaisia ihmisiä baariin oli menossa, ja minkälaisia ulkona tupakalla ja minkälaisia lähdössä. Peräännyin. Lähdin pois.

KAIKKI jotka näin olivat enemmän tai vähemmän... hmm... rekkalesbon näköisiä? Outoja pukeutumistyylejä, rumia kampauksia, ihmeellisiä meikkejä. Ihmettelin, eikö missään ole "kaunista" lesboa? Ei näkynyt.

Minuun vaikuttaa aika paljon ihmisen ensivaikutelma, ja ensivaikutelmaan tottakai vaikuttaa ihmisen ulkonäkö ja tyyli. En väitä, että ihmiset siellä eivät olisi ollut kauniita. Varmasti sisäistä kauneutta on paljonkin, ja toki varmasti kaikki siellä olleet ovat jonkun mielestä kauniita. Minua yksikään ei kyllä sytyttänyt. OLLENKAAN. En pidä itseänikään minään mallina tai missinä tai pommina, mutta kyllä katseen kestän. En ole todellakaan butch mutten tyttömäinen tyttökään, vaan pukeudun sekalaisella tavalla. Arvostan ihmistä, joka on sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis? tyttömäisiä tyttöjä, jotka näyttävät tavalliselta, ja ovat sisäisesti ja ulkoisesti kauniiat. Mahdoton combo?

Kysyisinki, missä sijaitsee kauniit lesbot? Sellaiset tavallisen näköiset (heteron näköiset!?) kauniit lesbot?

125

3657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallistakiitos

      niin totta!!!! mä oon törmänny just tohon samaan : sori vaan,mut karseen näköstä populaa !!ihan friikin näköstä,ei totta !tulee sit simmonen fiilis,et on jossain kummallisten otusten kerhossa,hei missä normin näköiset naiset luuraa, ei tatuointeja , läväreitä hirveetä hiuskuontaloo tai ketjuja siellä täällä tms outoo.ei kiitos,ei !iskee epätoivo joka kerta ja masaentaa !

    • ***

      Peräännyit ja lähdit pois, kävitkö sisällä kertaakaan ? Ehkä siellä olisi ollut niitä sinun kaipaamiasi tyttöjä ?

      Itse taas tykkään persoonallisista naisista, tavallisuus ja harmaus ei kovin sytytä..

    • toinen pinnallinen!

      Voi ei, harmi ettet törmännyt muhun.

      • simmottii

        Itse en pidä perinteisestä naisen roolista ja lookista, en ole koskaan pitänyt. On tylsää kun kaikki ovat toistensa kopioita. En halua ajatella ulkonäköä ja meikkeijä, pukea päälle aikansa eläneitä kulttuurisia pakkopaitoja. On kiva nähdä erilaisia ihmisiä, olkoot sitten vaikka shokeeraaviakin. Itse olen omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen, vaikka hiukset on lyhyet ja pukeutumistyyli kai lähinnä urheilullinen. Pitkät hiukset ja maalattu naama on kumminkin mulle yhtä lailla kammotus kuin ap:lle rekkalesbot, mitä ne sitten liekään nykyään (ennen oli huonosti istuvat housut ja ruutuflanellipaita ja kaljamaha).


      • suikula
        simmottii kirjoitti:

        Itse en pidä perinteisestä naisen roolista ja lookista, en ole koskaan pitänyt. On tylsää kun kaikki ovat toistensa kopioita. En halua ajatella ulkonäköä ja meikkeijä, pukea päälle aikansa eläneitä kulttuurisia pakkopaitoja. On kiva nähdä erilaisia ihmisiä, olkoot sitten vaikka shokeeraaviakin. Itse olen omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen, vaikka hiukset on lyhyet ja pukeutumistyyli kai lähinnä urheilullinen. Pitkät hiukset ja maalattu naama on kumminkin mulle yhtä lailla kammotus kuin ap:lle rekkalesbot, mitä ne sitten liekään nykyään (ennen oli huonosti istuvat housut ja ruutuflanellipaita ja kaljamaha).

        Makuasioista tuskin voi kiistellä, toisen ihastus on toisen kammotus. Mä en vain jostain syystä ole koskaan pitänyt leveälanteisista naisista ,olen itsekin tällainen suikula. Mutta jos on kiva niin eihän sillä ulkomuodolla ole väliä. Toki jokaisella on mieltymyksensä ja niistä saa kertoa, mutta siperia opettaa.


    • ***

      "Kaunis lesbo" voi tarkoittaa niin erilaisia asioita, kauneus on siis katsojan silmissä =)

      Toinen tykkää rekkiksestä toinen femmestä, joku kurvikkaasta ja joku langanlaihasta.

      Tavallisuudella ja harmaudella tarkoitan varsinkin sitä, että juhliin mennään ihan arkikuteissa, kenties ei olla käyty edes suihkussa ja hiukset roikkuu miten sattuu.. Esim. lenkkiasu tai collagepaita/huppari farkut bileissä on aika turn off..

      Mielestäni persoonallinen voi olla yhtä hyvin pitkissä kuin lyhyissä hiuksissa, meikillä tai ilman. Omasta mielestäni hyvin harvalle sopii täysi meikkaamattomuus, pieni ehostus on jo paljon parempi=) Itse tykkään femmeistä, mielummin kurvikkaista kuin anorektisen laihoista, itsestään huolta pitävistä persoonallisista naisista =)

      Makuaioista ei voi todellakaan kiistellä;)

    • zilleeh

      Lukemani perusteella et näköjään ollut ainakaan dtm:n bileissä. Kuvatkin sieltä kertovat jotain ihan muuta. ( Vaikka tietysti valokuvaaja valkannut edustavimman näköiset tai sinne päin)

    • pinnallinenlesbo(ko)

      en ollut dtm:ssä.

      En käynyt sisällä, koska kaikki ne ihmiset ulkona näytti niin turn off:lta etten halunnut enää edes vaivautua jonottamaan ja maksamaan sisälle.

      Ymmärrän, että "kaunis lesbo" on käsitteenä epämääräinen ja tarkoittaa kaikille eri asiaa. Minulle se vain on täysin päinvastaista mitä sillon näin baarin ulkopuolella.

      Itsekin pidän jos on ehkä jotain erikoista, mutta mielestäni liian erikoiset ja shokeeraavat ovat yleensä (EI AINA) joko 1. huonon omatunnon omaavia -> hakevat huomiota keinolla millä tahansa tai 2. hukassa itsensä kanssa? Myönnetään, sorrun taas provoon, mutta tämä on vain asia johon olen törmännyt rikollisen monta kertaa...

      On ilo huomata, että on muitakin kohtalontovereita muutama!

    • f4ck

      ottaen huomioon ett se oli sun ensikosketus ni kyl sulla ois pitäny olla selkärankaa sitte kattoa kunnolla. Sitte toisekseen, mä en tiedä mitä tarkoitat heteron näköisellä mut enemmistö niistä näyttää lesboille.

      Se ett sä odotit sun silmies syttyvän palamaan himosta ennen ku ees oot kunnolla paikalla ni kyl kertoo mitä sä etsit. Sä varmaan etsit tyttöö joka ei herätä heteroissa epäilystä ett se ois lesbo, eikä siis outtaa suakaan? Sä haluat jonkun nätin ett se vastais niitä kriteerejä joita esim sun ystävät hyväksyis sulavammin? Sä mietit ettet voisi ees pussata jos se näyttäis lesbolle, kun se on niin turn off, nätin kanssa ois niin siidee pussaillakki.

      Kyllä sä saat etsii itelles pokaalia, ei siin mitää väärää ole. Sä teet sitä jonkin aikaa, sitte ku kehtaat mennä sisällekki jonnekkin. Kyllä sä sitten jonkin ajan kuluttua huomaat ett voihan sitä haluta nättii blondii mut jos sydän ihastuukin siihen bieberin näköiseen futiksenpelaajaan ni minkäs teet.

      Mä kyl uskon sun löytävän kun vähän rohkeemmin heittäydyt mukaan. Suurin osa noissa baareissa ja leimareissa ja mitä niit onkaan ni on nii nuorii ett ne hakee sitä yhteenkuuluvutta sillä ett ne koittaa kauheesti olla persoonallisii mut samallalailla ku muutki siitä kaveripiiristä. Siks ne näyttää joskus sellaiselle ett ei niistä erota kuka on kukin. Mut et sä noinkaan mihinkään pääse. Joten sekaan vaan ja tuttavuutta tekemää, aina joku tuntee jonkun jolla on se sun kaipaaman habitus.

      Ei ne ny niin harvinaisia ole, mut onha se niinkin ettei ne parhaat kauaa heilu vapaana. Kevät tulee ja varmaa tulee vipinää enemmän tohon ulkoiluunkin.

      • 7399 femme

        Ap älä luovu epätoivoon, kyllä kauniita naisen näköisiä lesbojakin on olemassa, Suomessa me olemme vaan vähemmistön vähemmistönä. Kirjoittaja joka pohti että naiselliset olis samanlaisia tms niin olen eri mieltä, ns. rekkikset ovat usein todella samankaltaisia, L-koodin Shane-klooneja! Mun mielestä se jos jokin on tylsää, ja mitä yksilöllisyyttä siinä on, olla dtm sadas samanlainen lävistetty ja tatuoitu pikkurekkis? Suomessa naisellisena omana itsenään lesbona oleminen se vasta kuulkaas on uskaliasta ja yksilöllistä, amen :)


      • ei kiinnosta tippaa
        7399 femme kirjoitti:

        Ap älä luovu epätoivoon, kyllä kauniita naisen näköisiä lesbojakin on olemassa, Suomessa me olemme vaan vähemmistön vähemmistönä. Kirjoittaja joka pohti että naiselliset olis samanlaisia tms niin olen eri mieltä, ns. rekkikset ovat usein todella samankaltaisia, L-koodin Shane-klooneja! Mun mielestä se jos jokin on tylsää, ja mitä yksilöllisyyttä siinä on, olla dtm sadas samanlainen lävistetty ja tatuoitu pikkurekkis? Suomessa naisellisena omana itsenään lesbona oleminen se vasta kuulkaas on uskaliasta ja yksilöllistä, amen :)

        Joo on tosi yksillöllistä etton pitkät hiukset ja kilo meikkiä naamassa. Sellaisia nuoria naisia tässä maassa on 90% kaikista. Ei kiitos!


      • ***
        ei kiinnosta tippaa kirjoitti:

        Joo on tosi yksillöllistä etton pitkät hiukset ja kilo meikkiä naamassa. Sellaisia nuoria naisia tässä maassa on 90% kaikista. Ei kiitos!

        Jokainen toki määrittelee yksilöllisyyden omalla tavallaan =)

        Jonkun mielestä on persoonallista kun on lyhyet hiukset, läväreitä ja täysin meikitön ja sulautuu siihen lesboporukkaan, jonkun mielestä ei;) Omasta mielestäni esim. naisellisissa on paljon erilaisia persoonallisuuksia, niin sisältä kuin ulkoapäin. Ja olen samaa mieltä 7399 kanssa, että moni rekkis on Shane-klooneja..

        Aloittajalle suositelin käymistä dtm:ssä =) Ja noi kuvat dtm:stä eivät vielä ihan kaikkea kerro, vain menemällä paikan päälle voi nähdä, kuulla ja kokea kunnolla plus vielä ennakkoluuloton asenne päälle;) =)


      • ffhsgshsssss
        7399 femme kirjoitti:

        Ap älä luovu epätoivoon, kyllä kauniita naisen näköisiä lesbojakin on olemassa, Suomessa me olemme vaan vähemmistön vähemmistönä. Kirjoittaja joka pohti että naiselliset olis samanlaisia tms niin olen eri mieltä, ns. rekkikset ovat usein todella samankaltaisia, L-koodin Shane-klooneja! Mun mielestä se jos jokin on tylsää, ja mitä yksilöllisyyttä siinä on, olla dtm sadas samanlainen lävistetty ja tatuoitu pikkurekkis? Suomessa naisellisena omana itsenään lesbona oleminen se vasta kuulkaas on uskaliasta ja yksilöllistä, amen :)

        Tämä on kyllä niin totta!


    • gjd

      Niin missä jonotitkaan?

      En ole mikään tuomitsemaan, joten turha tyrmätä mieltymyksesi kun jokaisella ne on erilaiset. Se vain voi olla vähän turhan kurjaa jos ns kärsit tollasesta, kun rima on taivaissa.

      • Ilona6+6

        Ei kuule tarvii olla rima taivaissa, sehän tässä just surullista onkin.

        Ymmärrän täysin, mitä aloittaja tarkoittaa.

        Ulkonäöstä välittyy tosi hyvin se, onko ihminen tasapainoinen ja fiksu sekä tyytyväinen itseensä. Röökiä vetävä, ylipainoinen ja epäsiisti nainen ei voi hyvin. Kuten ei myöskään voi pikkuinen shane-kopio, joka vielä etsii itseään.

        Meitä aikuisia karismaattisia naisia on ilmeisesti aika vähän. Onneksi itse olen toisen puoliskoni löytänyt -En kuitenkaan todellakaan baarista. Sieltä en edes vaivautuisi etsimään, niin masentavia paikkoja ovat.


      • minämyös
        Ilona6+6 kirjoitti:

        Ei kuule tarvii olla rima taivaissa, sehän tässä just surullista onkin.

        Ymmärrän täysin, mitä aloittaja tarkoittaa.

        Ulkonäöstä välittyy tosi hyvin se, onko ihminen tasapainoinen ja fiksu sekä tyytyväinen itseensä. Röökiä vetävä, ylipainoinen ja epäsiisti nainen ei voi hyvin. Kuten ei myöskään voi pikkuinen shane-kopio, joka vielä etsii itseään.

        Meitä aikuisia karismaattisia naisia on ilmeisesti aika vähän. Onneksi itse olen toisen puoliskoni löytänyt -En kuitenkaan todellakaan baarista. Sieltä en edes vaivautuisi etsimään, niin masentavia paikkoja ovat.

        niin totta!


    • suora linja

      Luulenpa, että tällä palstalla aina sama eukko kirjoittelee ja ruikuttaa kun ei kelpaa ns. naisellisena. Aina sama aihe, 1000 aloitusta. Jokainen löytää jonkun joka miellyttää edes jollain tasolla ja jos ulkonäkö on niin keskeistä, olkoot yksin.

      • Kielo

        En kuule usko, on meitä muitakin, vaikket katukuvasta ehkä osaa etsiä.

        Itse olen ainakin kelvannut naisellisena erinomaisesti, ei ole tarvinnut olla montaa vuotta sinkkuna. Ne muutama tyttöystävää, jotka minulla on ehtinyt olla (suhteeni ovat olleet pidempiä) ovat kaikki haluneet pitää minusta kiinni, koska tietävät, että minunlaisiani helmiä on harvassa.

        Toki vastaavasti itse olen ajatellut samoin omista naisellisista kumppaneistani. Sellaisen löytäminen ei todellakaan ole itsestään selvyys. Vaikka eipä tarvitse ollakaan. Olen oikein mielelläni helmi jatkossakin. :)


    • pinnallinenlesbo(ko)

      Suora linja: Tiedoksesi, olen vasta alkanut ymmärtää hitaasti seksuaalisuuttani, enkä todellakaan ole siis se joku "sama eukko".

      gjd: rimani ei ole taivaissa. päin vastoin! näen päivittäin todella kauniita tyttöjä ja naisia, mutta ilmeisesti he kaikki ovat heteroita, sillä yhteenkään lesbo sellaiseen en ole törmännyt. tiedän, etten ole todellakaan liikkunut tarpeeksi piireissä ja että ensivaikutelmani oli vain pisara meressä, mutta ensikosketukseni oli oikeasti surkea. kyselenkin täällä lähinnä, kannattaako lesbopirskeissä käydä vai onko kaikki siellä nitä L-koodi Shane-kopioita, joita en etsi.

      Ilmeisesti minun pitäisi DTM:ssä käydä. Mietin vain, kehtaako sinne mennä ensikertalaisena ja vielä täysin yksin?

      Arvostan teidän kaikkien kommentteja todella paljon, ja ymmärrän erimielisyydet täysin. Edelleen painotan, etten pidä näitä kuvailemiani ihmisiä rumina. Kauneus on katsojan silmässä ja minä etsin toisenlaisia tyttöjä. Enkä hae heitä vain ulkonäön takia vaa sen takia että usein ulkoinen kauneus näkyy myös sisäisenä kauneutena -> itsevarmuus, positiivisuus, hyvä asenne! Ja EI en etsi sellaista iso tissistä blondia, tai itseään täynnä olevaa pissistä... Se ei ole kaunsita. Etsin itsestään huolehtivaa, kaunista, itsevarmaa tyttöä hyvällä asenteella ja elämän ilolla!

      • m_ore

        No mä voin lähteä sun kanssa dtm:ään.. Oon sinkku mut en kuvittele, et sä musta kiinnostuisit eli mennään sinne vaan yhdessä ja katsotaan kuka löytää mitäkin:) En ole siis mikään ruma enkä ihan peruslesbon näkönenkään mut mun itsetunto on sen verran kohdillaan, et lähinnä sä vaikutat musta hassulta:) En tarkottanu pahalla:) Mitäs sanot:)?


    • ***

      Kannattaa käydä lesbobileissä ja ihan ensikertalaisena =)

      Sillä, jos et uskalla käydä missään ja varsinkaan et uskalla käydä yksin, niin mahdollisuudet törmätä siihen mukavaan naiseen kyllä vähenenevät =)

      Siis ihan rohkeasti mukaan vain ja muista, että yksin kun menet niin taatusti helpommin seuraa kuin kyhjöttäisit kymmenien kavereiden piirittämänä koko illan. Reipasta ja iloista mieltä vain mukaan =) Ja muista, jos et nyt sillä kertaa törmää just siihen oikeaan, niin älä vaivu epätoivoon;)

    • ehdotus1

      mikset laita profiilia johonkin - suomi24 tai hae vaikka qruiserista.

    • Niitä ei ole

      Niitä ei valitettavasti ole. Voi olla yksi tuhannen joukossa sellainen joka sopii " normi heteron" ulkoiseen luokitukseen eli näyttää naiselliselta naiselta. Toinen vaihtoehto on sitten se, että hetero/bi-seksuaali nainen on eksynyt dtm:ään tai kyseisiin paikkoihin. Itse pidän myös naisellista naisista ja niitä löytynee sitten bi-seksuaalien joukosta enemmän. Eri asia on sitten hyväksyykö toisessa bi-seksuaalisuutta. Mutta ehkä sinuna suuntaisin näistä perinteisistä lesbo paikoista jonnekkin muualle. Itse lopettanut käymisen kyseisissä paikoissa aikoja sitten samoista syistä kun kerroit.

    • ***

      Tässähän se ongelma on. Jos naisellinen lesbo menee dtm:n, niin heti aletaan supista kuinka dtm:ssä käy muitakin kuin homoja ja lesboja ja silmäillään sekä osotellaan, että tuokin on varmaan hetero tai korkeintaan bi.

      Ei ulkonäöstä voi aina päätellä kuka on lesbo ja kuka ei, ei kaikista, joistakin kyllä.

      • ei niitä ole

        Tarkoin lähinnä sitä, että kauniit naiselliset lesbo naiset ovat vähemmistö vähemmistön joukossa. Jos aloittaja kävisi dtm:äs ja haluasi tututustua naiselliseen lesbo naiseen, niin ensinnä pitäsi tietää kuka niistä kaunokaista on lesbo. Kun kaunis nainen voi olla hetero/ bi tai lesbo. Illan aikana voi hyvinkin käydä niin, että aloittaja ihastuu johonkin muuhun kuin kauniiseen lesbo naiseen. No vaatii sitten aikamoista rohkeutta mennä kysymään , oletko kenties bi/hetero/lesbo, jos on vielä just tullut ulos kaapista. Sitten voi olla, että nämä" kaikki" kaunokaiset ovat jääneet kotiin, eikä ole sinä iltana siellä tai ovat sitten varattuja. Joko ehdotti että etsit netistä, suosittelen samaa. Tai sitten menet rohkeasti uudestaan ja kohtaat saman näyn=)


      • f4ck
        ei niitä ole kirjoitti:

        Tarkoin lähinnä sitä, että kauniit naiselliset lesbo naiset ovat vähemmistö vähemmistön joukossa. Jos aloittaja kävisi dtm:äs ja haluasi tututustua naiselliseen lesbo naiseen, niin ensinnä pitäsi tietää kuka niistä kaunokaista on lesbo. Kun kaunis nainen voi olla hetero/ bi tai lesbo. Illan aikana voi hyvinkin käydä niin, että aloittaja ihastuu johonkin muuhun kuin kauniiseen lesbo naiseen. No vaatii sitten aikamoista rohkeutta mennä kysymään , oletko kenties bi/hetero/lesbo, jos on vielä just tullut ulos kaapista. Sitten voi olla, että nämä" kaikki" kaunokaiset ovat jääneet kotiin, eikä ole sinä iltana siellä tai ovat sitten varattuja. Joko ehdotti että etsit netistä, suosittelen samaa. Tai sitten menet rohkeasti uudestaan ja kohtaat saman näyn=)

        eiks se mee kaikkein parhaiten niin että menee ulos ja kun näkee naisen joka miellyttää silmää menee sanomaan moi ja juttelemaan. Voihan se olla ettei se oo kiinnostunut tai ei muuten synkkaa vaiks naama oiski oikeenlainen. Tarviiko sitä mennä kysymää ett ooksä lesbo ja alatko oleen mun kaa. Miks vaa ei mee ja tee kavereita. Ap:kin on ihan alussa vasta ni eikai sitä ekana tarvi alkaa miettii mistä sais kauniin tyttiksen vaa keskittyis nyt siihen ett tutustuu ihmisiin ja kyl se jostain sitte ilmestyy jota voi alkaa sitte piirittelemään.

        Mut toi asenne ett menee baariin ettii vaa nättii naamaa on jotenki köyhää jos samalla koittaa vakuutella ett ois se hyvä olla kivakin. Jos ettii seksiseuraa vain ni sitte ok, sitte voi kattoo sen nätin ja kysyy lähtiskö se yöksi.

        Mä uskon ett ap:lla on vaa vahvoja ennakkoluuloja, ne varmaa muuttuis jos se ottais asian järkevästi eikä käänny kannoillaa kun heti pihalla ei ollu L wordin näyttelijälesbot jonottamassa sen puhelinnumeroo.


      • aikkis
        f4ck kirjoitti:

        eiks se mee kaikkein parhaiten niin että menee ulos ja kun näkee naisen joka miellyttää silmää menee sanomaan moi ja juttelemaan. Voihan se olla ettei se oo kiinnostunut tai ei muuten synkkaa vaiks naama oiski oikeenlainen. Tarviiko sitä mennä kysymää ett ooksä lesbo ja alatko oleen mun kaa. Miks vaa ei mee ja tee kavereita. Ap:kin on ihan alussa vasta ni eikai sitä ekana tarvi alkaa miettii mistä sais kauniin tyttiksen vaa keskittyis nyt siihen ett tutustuu ihmisiin ja kyl se jostain sitte ilmestyy jota voi alkaa sitte piirittelemään.

        Mut toi asenne ett menee baariin ettii vaa nättii naamaa on jotenki köyhää jos samalla koittaa vakuutella ett ois se hyvä olla kivakin. Jos ettii seksiseuraa vain ni sitte ok, sitte voi kattoo sen nätin ja kysyy lähtiskö se yöksi.

        Mä uskon ett ap:lla on vaa vahvoja ennakkoluuloja, ne varmaa muuttuis jos se ottais asian järkevästi eikä käänny kannoillaa kun heti pihalla ei ollu L wordin näyttelijälesbot jonottamassa sen puhelinnumeroo.

        No en kyllä suosittelis varsinkaan aloittelijalle kuvailemaasi keskustelustrategiaa kenen kanssa vaan, pakkeja kun taatusti tulee eikä aina niin kohteliaita ja se syö itsetuntoa entisestään.


      • f4ck
        aikkis kirjoitti:

        No en kyllä suosittelis varsinkaan aloittelijalle kuvailemaasi keskustelustrategiaa kenen kanssa vaan, pakkeja kun taatusti tulee eikä aina niin kohteliaita ja se syö itsetuntoa entisestään.

        ai ett ei voi mennä juttelee ihmiselle oli sen seksuaalinen suuntaus mikä vaa? Ja jos nyt haluaa vaa pokailla ni kai niihin pakkeihin ois sitte syytä vähän kasvattaa nahkan paksuutta? Jos oot kuullu ni itsetuntoakin voi kasvattaa ja vahvistaa, se ei kyl onnistu siten ett käy mielessää kaikki maailman skenaariot läpi ennen ku ees uskaltaa suutaan kellekkään aukaista.

        Mitä sä suosittelen sitte? Ett ensin pitää onkia tietoonsa onko nätti naama lesbo, sitte miettii voiko tulla pakit jos menee juttelee niitä näitä, näilläkö sä lähtisit liikkeellee uusiin ihmisiin tutustuessasi? Vai lähtisitkö sä liikkeelle.


      • aikkis
        f4ck kirjoitti:

        ai ett ei voi mennä juttelee ihmiselle oli sen seksuaalinen suuntaus mikä vaa? Ja jos nyt haluaa vaa pokailla ni kai niihin pakkeihin ois sitte syytä vähän kasvattaa nahkan paksuutta? Jos oot kuullu ni itsetuntoakin voi kasvattaa ja vahvistaa, se ei kyl onnistu siten ett käy mielessää kaikki maailman skenaariot läpi ennen ku ees uskaltaa suutaan kellekkään aukaista.

        Mitä sä suosittelen sitte? Ett ensin pitää onkia tietoonsa onko nätti naama lesbo, sitte miettii voiko tulla pakit jos menee juttelee niitä näitä, näilläkö sä lähtisit liikkeellee uusiin ihmisiin tutustuessasi? Vai lähtisitkö sä liikkeelle.

        Laittaisin nettiin ilmoituksen ja kävisin lesbobileissä. Helppoa!

        Jos on kyseessä nuori aloitteleva epävarma typy, ei sen kannata itsetuntoaan tuhota, pakkeja kyllä tulee ja niistä oppii sitten myöhemmin.

        Ite en menis kenellekään jutteleen tuosta vaan, ainakin Helsingissä sellaista pidetään dorkana.


      • Azca
        aikkis kirjoitti:

        Laittaisin nettiin ilmoituksen ja kävisin lesbobileissä. Helppoa!

        Jos on kyseessä nuori aloitteleva epävarma typy, ei sen kannata itsetuntoaan tuhota, pakkeja kyllä tulee ja niistä oppii sitten myöhemmin.

        Ite en menis kenellekään jutteleen tuosta vaan, ainakin Helsingissä sellaista pidetään dorkana.

        Kai se on dorkaa myös että tyypit menee baariin ja kaikki vaan odottaa jospa joku tulis ottaan kontaktia. Siinähän sitten vaan istuvat ja odottavat.


      • f4ck
        aikkis kirjoitti:

        Laittaisin nettiin ilmoituksen ja kävisin lesbobileissä. Helppoa!

        Jos on kyseessä nuori aloitteleva epävarma typy, ei sen kannata itsetuntoaan tuhota, pakkeja kyllä tulee ja niistä oppii sitten myöhemmin.

        Ite en menis kenellekään jutteleen tuosta vaan, ainakin Helsingissä sellaista pidetään dorkana.

        mitä se siellä lesbobileissä jos se ei saa mennä juttelee noin vaa kellekkää joka näyttää mielenkiintoiselle? Odottaa ett joku joka on dorka siis ja tekee niin sille?


      • aikkis
        Azca kirjoitti:

        Kai se on dorkaa myös että tyypit menee baariin ja kaikki vaan odottaa jospa joku tulis ottaan kontaktia. Siinähän sitten vaan istuvat ja odottavat.

        Pitää tosivarmasti paikkansa! Sama vika muuten netissä... Ite olen aktiivisesti netissä otellut yhteyksiä ilman kummempaa menestystä, siitä olen päätellyt, että kirjoitan sontaa tai muilla on aika tarkka kuva siitä mitä ne haluaa ja mulla ei. Mulle kun kelpaa periaatteessa monikin, sitten kun tuntee vähän on miettimisen paikka että onko oikeasti mahdollisuuksia.


      • aikkis
        f4ck kirjoitti:

        mitä se siellä lesbobileissä jos se ei saa mennä juttelee noin vaa kellekkää joka näyttää mielenkiintoiselle? Odottaa ett joku joka on dorka siis ja tekee niin sille?

        Bileet on eri asia kuin kadut, kuten jo sanoin.


      • f4ck
        aikkis kirjoitti:

        Bileet on eri asia kuin kadut, kuten jo sanoin.

        kadut jaaha,,jaaha, ja milloin mä oon sanonu että just kadulla kandee mennä aukaisee suutaan jos on pelokas pikkuinen vasta-alkaja lesbo? Ai joo mä sanoin ett kun lähtee ulos, joo sori, mä en muistanu ett kaikki hämäläiset asuu nykyään helsingissä. Niin tosiaan, puhuin ulos lähtemisestä juuri siinä biletys tarkoituksessa. Niinku tossa ketjussa nyt puitiin vähä sitä kun ap lähti ulos eli bilettää ja kääntyikin jo pihalla takaisin kotiin. Ett joo, sori sulle ja kadulla joo ei kannata suutaan aukaista eikä hymyillä se on tosiaanki vaarallista ja mikä se sana nyt onkaa mitä helsinkiläiset käyttää, niin, dorkaa.


      • aikkis
        f4ck kirjoitti:

        kadut jaaha,,jaaha, ja milloin mä oon sanonu että just kadulla kandee mennä aukaisee suutaan jos on pelokas pikkuinen vasta-alkaja lesbo? Ai joo mä sanoin ett kun lähtee ulos, joo sori, mä en muistanu ett kaikki hämäläiset asuu nykyään helsingissä. Niin tosiaan, puhuin ulos lähtemisestä juuri siinä biletys tarkoituksessa. Niinku tossa ketjussa nyt puitiin vähä sitä kun ap lähti ulos eli bilettää ja kääntyikin jo pihalla takaisin kotiin. Ett joo, sori sulle ja kadulla joo ei kannata suutaan aukaista eikä hymyillä se on tosiaanki vaarallista ja mikä se sana nyt onkaa mitä helsinkiläiset käyttää, niin, dorkaa.

        Ootko huomannut, että sun tyylis on tosi ilkeä, epäkunnioittava ja lyttäävä? Ootko miettinyt, että sun tapas = nettikiusaaminen? Kuvitteletko, että sulla on ainoa totuus kaikissa asioissa? Kärsitkö omnipotenssituntemuksista? Narsismista? Ehdotan, että haet apua, psykiatrinen hoitosuhde ei olis paskempi juttu.


      • f4ck
        aikkis kirjoitti:

        Ootko huomannut, että sun tyylis on tosi ilkeä, epäkunnioittava ja lyttäävä? Ootko miettinyt, että sun tapas = nettikiusaaminen? Kuvitteletko, että sulla on ainoa totuus kaikissa asioissa? Kärsitkö omnipotenssituntemuksista? Narsismista? Ehdotan, että haet apua, psykiatrinen hoitosuhde ei olis paskempi juttu.

        vai ett oikee nettikiusaaja oon nyt. Kiitti mut mä voin ihan hyvin ja en mä ole sanonu ett mun totuus on ainoa totuus. Mistä sä sen nyt nappasit? Se ett sulle tulee jokin ajatus päähän asioista ei tarkoita ett se on mun vika. Mun pitäis hoitoon mennä kun sä et tykkää musta, eiks se kerro enempi sun narsismin kukkaan puhkeamisesta?


      • ***
        aikkis kirjoitti:

        No en kyllä suosittelis varsinkaan aloittelijalle kuvailemaasi keskustelustrategiaa kenen kanssa vaan, pakkeja kun taatusti tulee eikä aina niin kohteliaita ja se syö itsetuntoa entisestään.

        Niitä pettymyksiä ja pakkeja tulee kuitenkin elämän varrella, halusipa sitä tai ei. Kun niiden yli on päässyt niin siitä aina oppii ja on taas vahvempi ihminen.

        Tottakai voi mennä juttelee kenelle vaan, jos sitä toista ei sit nappaa, niin sit ei nappaa, ainakin on yrittänyt. Todellakin dorkaa vaan kun kaikki baarissa odottaa, että se joku toinen tekisi sen aloitteen..Ja niinpä sitten kaikki nököttävät vain siellä hiljaa itsekseen =)


      • :))))))))

        Tämä on niin totta, itse olen tiennyt olevani lesbo 13- vuotiaasta asti. Mulla ei ole ikinä ollut suurta tarvetta korostaa lesbouttani ulkonäössäni. Pukeudun ja käyttäydyn niin kuin olen aina käyttäytynyt. Jos en tämän takia saa aidon lesbon leimaa, vaikkei ole mitään kokemustakaan muusta kuin naisista niin se on voi voi. Mulla on pitkät hiukset, meikkiä ja tykkään käyttää korkkareita. Ulkonäöllisesti mut isketään aina siihen "heterotyttö homobaarissa"-boxiin, ellen ole tyttöystäväni seurassa:D

        Kaikille ujostelijoille: ei niitä heteron näköisiä tyttöjä esim, just siellä dtm:ssä oikeasti haittaa vaikka joku tulisi iskemään. Ensinnäkin se on homobaari, joten tuskin kukaan homofobi ainakaan sinne tulee. Toisekseen mä otan ainakin tollaiset asiat kohteliaisuutena. Jos itse menisin heterokavereiden kanssa hetskubaariin ja mua tulisi joku mies iskemään niin sanoisin että kiitos, olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla.

        Reippaasti vaan juttelemaan :)


    • pinnallinenlesbo(ko)

      Ja noniiin! nytkun on sopivasti ajauduttu sivuraiteille niin eiköhän rauhotuta ja hypätä hankeen viilentymään.

      Olen aina miettinyt sitä, että mitä vikaa on jos etsii kaunista naista ja sanoo sen vielä ääneen? Etenkin lesbopiireissä (se mitä näitä palstoja olen lukenut) tuntuu olevan todella paha asia, jos sattuu mainitsemaan pitävänsä kauniista naisista, tai jos joku kertoo mielipiteensä siitä kuinka tykkää X-tyyppisistä enemmän kuin Z-tyyppisistä naisista. Heti tulee huuteluja siitä, kuinka "todella pinnallista", "hakee vain seksiseuraa" jne jne. Mitä pahaa siinä on, jos yksi asia mitä arvostaa toisessa ihmisessä on ulkoinen kauneus? TOTTAKAI jos se on AINOA asia mitä etsii, niin sitten on paha, mutta jos se on vain yksi asia vaikka 5 asian joukosta mitä arvostaa? Ja jälleen muistutan, että siis kauneudella en tarkoita välttämättä sitä ihmiskunnan stereotyyppistä kauneutta, eli Victoria's Secret -mallien näköisiä naisia, vaan jokaisen omaa näkemystä kauneudesta. Pointtini vain, etä jos seurahakuilmotuksessa ilmottaa arvostavansa kauneutta, niin heti tulee tyrmäys ja vi**uilu.

      • ei niitä ole

        Minun mielestä siinä ei ole mitään väärää, että etsit kaunista naista. Heteroihin verrattuna," kauniita naisia" on lesboissa ainakin minun mielestä vähän, jos ajatellaan naisellisuuden näkökulmasta. Voi olla, että voit tuntea hiukan ulkopuoliseksi itsesi perinteisissä lesbo paikoissa, varsinkaan jos et pidä poikamaisista naisista. Harmi jos sinut on tyrmätty seuranhakuilmoituksessa. Ehkä voisit jättää sen kauneuden mainitsematta, sillä moni on alkaa ajattelemaan olenkohan tarpeeksi kaunis vastatakseni. Sen ilmaisemista pidetään pinnallisena, vaikka niin ei pitäsi olla. Eli kun saat kuvan tai näet kasvokkain, niin sit tiedät onko sinun tyyppiäsi. Voit tietenkin mainita, että pidät naisen näköisistä naisista, niin sillä rajaat jo 80% pois=)


      • f4ck

        ei siin mun mielestä oo mitää omituista että omaa jonkin maun, naismaku on yksi maku muiden makujen joukossa. Lähinnä tossa väänneettiin miten se kontakti syntyisi sen nätin naaman kanssa.

        Jos ite ei saa päättää mistä tykkää ni oishan se aika perseestä. Mut myöskin kun ilmoittaa että etsii nättiä lesboa ni ei liittäis siihe näitä niin yleisii ja puuduttavia yleistyksii. Jos se ny on käyny jonku paikan pihassa kääntymässä ja toteamassa ettei siellä näkyny heteronnäköisii tyttöi ni pakostikki tulee mieleen että hän on nyt tehny kaksi virhettä heti kättelyssä. Ei ole heteron eikä lesbonnäköistä, on vain stereotypioita miltä nämä näyttää ja mielellää mä en ruokkis näitä enää 2012. Sitte toisekseen, onha se aika heikko raapasu lesboihin kun käy jonkun mestan pihassa ja sen mukaan sitte kyselee etteikö niitä heteronnäköisii gimmoi oo missää. Ite se siin häviää jos olettaa ett se voi yhdellä silmäyksellä nähdä kaikki mitä suomessa tarjottavaa naisrintamalla on.

        Kyl kaunista saa haluta ja ettii mut on hyvä pitää ihmisinä muitakin. Jotenki ap:n kannoillaan kääntyminen kertoi sen ett jos näkymä ei ole kuin hollywoodista ni homma ei pelitä. Joskus täytyy nähdä vaivaa, joskus voi jopa maku muuttuu ja ennen kaikkee ku täs on selkeesti mimmi joka etsii itelleen sitä päiväuniensa ruumillistumaa, muistuttaa ett jos etsii tyttistä muulla kuin sydämellä ni menee metsään oli se kuin nätti tahansa. Ehkä kandee aloittaa sillai avoimin mielin tutustuminen lesbopiireihin eikä maalata itteään sinne kulmaan.


    • ole jo hiljaa

      lässyn lässyn f4ck, lopeta jo

    • Mä löysin ainakin kauniin, naisellisen, kiharatukkaisen, sinisilmäisen pitkäripsisen über beiben Suomi24 palstalta, meillä molemmilla ilmoitus kerkes olemaan paikalla vaan pari päivää kun hän iski silmänsä minuun ja minä häneen.

      Pitkä viikonloppu yhdessä takana ja voin sanoa että tyttöä viedään niin että vipattaa.

      Mä en oo tähän mennessä löytäny Suomi24'stä ketään järkevää - mutta ihana että sai todistettua omat ennakkoluulonsa vääräksi.

    • amor-amor

      hei
      asun espanjassa, miltei puolet elámástäni... halusin vain kertoa että sama juttu taitaa päteä kaikissa maissa... espanjassa on naisellisia femmejä, mutta paljon enemmän rekkiksiä = camioneras (eli sanatarkasti sama käännettynä) oma naiseni pitää femmeistä, mutta on itse maskuliinisempi kun minä... vaikkakin ei likaa... siis enemmänkin rock-tyylinen, nuorekas, siisti, mutta hiukan maskuliinisuutta on... lyhyet mustat hiukset, mustat silmät, urheilullinen, pitkä... eli tällaisia ei monia ole.... espanjan butchit on samanlaisia kun suomen... sanoinkin naiselleni kun aloimme olemaan yhdessä jo vuosia sitten että sisäinen kauneus on tärkein tietenkin, mutta rehellisesti en olisi pitänyt yhtään enempäá maskuliinisesta tyylistä.... itse olen aika naisellinen, urheillullinen, pitkä, vaaleat pitkät hiukset, mutta samalla joskus renttu-tyylinen, risat farkut, bootsit, jne... mutta osaan olla hameessakin, korkkareissa... siis riippuen paikasta ja tapahtumasta pukeudun...

    • naapuri_!

      Tukholmassa kun olen käynyt vastaavissa bileissä, niin en nähnyt muita kuin femmejä, rekkikset aika harvinaisuus (tai sitten eivät vain sinä iltana olleet paikalla..)

      • ``

        Olikohan viestisi jotenkin ollut syynä viimeöiseen uneeni. Olin todellakin Tukholmassa, mutta en kauniin femmen kanssa vaan poikamaisen lesbo naisen kanssa. Mutta ehkä voisi Tukholmassa käydä femme iltana, mutta mun tuurilla siellä niitä ei ole sinä iltana yhtäkään, johan uneni paljasti=)


    • Abygail

      Ymmärrän pointtisi. Itseäni viehättää myös enemmän "kauniit" lesbot. Tietty kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita mutta tajuan pointtisi.

    • Au

      Hyvä ap kun otit asian esille. Itselle on tullut samanlainen tilanne eteen, ja minua oikeastaan hävettää koko tilanne. Ennen ravasin baareissa, ja miesten pärställä ei oikein ollut väliä. Yleensä ne kiinnittivät huomiota pelleilyllään, huumorillaan ja eleillään. Loppuillasta sitten tiedettiin missä oltiin… No sitten kun omaa identiteettiä alkoi pohtia, niin kyllä ne tietyt naiset saivat katseen kääntymään. Siinä sitä sitten mietti, että onkohan sitten lesbo, kun ihmeellisesti vatsanpohjassa kutittelee. Kun olin vähän raottanut kaapin ovea, mentiin kaverin kanssa homobaariin. Niin… Suurin piirtein kaksi hyvännäköistä naista koko baarissa, niin minun mielestäni. Illan jälkeen sitä mietti ja oli noloakin myöntää, että olenko tosiaan pinnallinen? Tällaisia kysymyksiä varmaan tulee esiin juuri tämän identiteettikriisin äärellä. Mielestäni on sekin sitten väärin, kun joku sanoo, että koita vähän madaltaa kynnystä. Alunperinhän koko soppa lesbouteenhan on lähtenyt varmaan kaikilla pinnallisuudesta, kun ovat huomanneet kauniin naisen. Joojoo, jokaisella on oma näkemys kauniista, sehän on jo moneen kertaan todettu. Kaikkein mielenkiintoisinta tässä keskustelussa on se, että olisi hauska tavata ap. ja muita pinnallisia lesboja. Ja se mikä tästä tekee hauskan on se, että tiedän jo nyt etten ole (jos nyt osaan oikeasti lukea ihmisiä) se kaunis lesbo, jonka kanssa he haluaisivat seurustella. En alkuunkaan. Itse olen poikamainen lesbo, sopusuhtainen, urheilullinen, lyhyet hiukset eli boring. Ja minua kiinnostaa naiset, joilla on suurin piirtein samanlaisia piirteitä, mutta ehkä vähän enemmän naismaisia. Ei ääri poikatyttö, eikä ääri KAUNIS nainen (malli/missi). Hyvin epäselvä määritelmä, mutta tällaisia me pinnalliset ollaan…

    • abcd123

      Jokainenenhan voi pitää tasoansa kuinka korkealla vaan jos haluaa, mutta sitten on ehkä turha valittaa, jos kukaan ei kelpaa..

      Olen ainakin itse törmännyt baareissa lesboihin, joilla on äärimmäisen kova vaatimustaso naisten suhteen (lähinnä ulkonäön), mutta sitten itse ei olla oikeen minkään näköisiä eikä oloisia. Eli kovat ovat luulot itsestään (en nyt tällä kirjoituksella tarkoita ketään täällä olevaa palstalaista vaan noin yleensä) ... Joten kannattaa katsoa sinne peiliinkin joskus;)

      Olen itsekin törmännyt samaan kui ap, joten tiedän mistä on kysymys ja myös tuon sisäisen kauneuden kanssa. Eli sitten kun tutustuu toiseen, niin sisäisesti nainen onkin jotain aivan muuta tai luonteet ja muut mieltymykset ei nappaa ollenkaan.

      Voi olla, että se heteronnäköinen tyttö haluaa sen toisen heteronnäköisen (ei aina välttämättä) tytön, eikä sille kelpaa homsuinen rämäpää poikatyttö/rekkis. Toki on niitäkin hetskunnäköisiä, joille ne poikamaiset kelpaavat.

      • justiinsajoopa

        Odotas vielä kun olet nelikymppinen - suurin osa seuran hakijoista on sohvaperunoita tai mielenterveysongelmaisia mutta vaatimuksia kyllä osataan esittää. Vakka kantensa valitsee eli ei kiitti.


    • pinnallinenlesbo(ko)

      Tässä välissä haluan oikeasti sanoa KIITOS kaikille teille. On ollut ihana huomata että mielipiteitä on monia ja kaikki pystyvät kommentoimaan asiaa enemmän tai vähemmän viisasti.

      Osa (ehkä tahallisesti) tulkitsee ehkä aavistuksen väärin minua. Sanon siis vielä kerran: rimani ei ole taivaissa enkä etsi hollywood-missejä. Ihmettelen vain, kun vastaan en ole netissä (qruiser, suomi24 treffit) tai silloin baarin ovella tai tosielämässä (muutaman lesbokaverin tunnen) törmännyt kovinkaan moneen naiseen, jotka vastaisivat edes varsin helppoja "kriteereitäni" (kuulostaa koirakilpailulta, mutten osaa paremmin ilmaista). Ts. se määrä, mitä rekkiksen näköisiä on verrattuna "hetskun näköisiin" on todella epätasapainossa. Jatkan etsimistä, enkä luovuta, ja tottakai pidän silmäni ja korvani auki kaikille. Ehkä vielä löydän unelmanaisen joka ei vastaakaan käsityksiäni, mutta se on sen ajan "murhe".

      • tositavis

        Mä olen kohta 40 ja ongelmani on just päinvastainen - kaikki lesbot jotka tiedän on pitkätukkia ja hamepäällisiä, minä en... Että jos jaksat odottaa niin heteroluukkia varmasti löytyy yllinkyllin tulevina vuosina. "Miesmäistä" lepakkoa en itse ole nähnyt naismuistiin, paitsi peilistä, enkä minäkään mikään macho ole olleskaan, enpä vaan välitä hörhelöistä tai maaleista.


      • 14+8

        Hei! Mulle tuli sellainen tunne, että olisi kiva tutustua suhun. Oon samassa tilanteessa kuin sä, eli todella heteronnäköinen kaunis nainen = pinnallinen ??? , mutta lesbo ja kiinnostunut ainoastaan kaltaisistani. On hämmentävää tajuta kuuluvansa vähemmistön vähemmistöön - ja olla vielä kiinnostunut toisista vähemmistön vähemmistöön kuuluvista naisista. En enää ihmettele, miksi olen joutunut pettymään kerta toisensa jälkeen, kun oon rohkaissut mieleni ja kokeillut kepillä jäätä.;) Rekkiksissä ja miehissä ottajia tosiaan olisi, mutta ei yhtäkään naista minun tyyliin! Ja rima ei mullakaan ole missään sfääreissä... Yhteyden saa, [email protected]


      • BI
        14+8 kirjoitti:

        Hei! Mulle tuli sellainen tunne, että olisi kiva tutustua suhun. Oon samassa tilanteessa kuin sä, eli todella heteronnäköinen kaunis nainen = pinnallinen ??? , mutta lesbo ja kiinnostunut ainoastaan kaltaisistani. On hämmentävää tajuta kuuluvansa vähemmistön vähemmistöön - ja olla vielä kiinnostunut toisista vähemmistön vähemmistöön kuuluvista naisista. En enää ihmettele, miksi olen joutunut pettymään kerta toisensa jälkeen, kun oon rohkaissut mieleni ja kokeillut kepillä jäätä.;) Rekkiksissä ja miehissä ottajia tosiaan olisi, mutta ei yhtäkään naista minun tyyliin! Ja rima ei mullakaan ole missään sfääreissä... Yhteyden saa, [email protected]

        Ikää oli?

        Itse lukeudun naisellisiiN naisiin ja pidän naisellisista naisista...


    • yeba

      oon ihan samaa mieltä kun f4ck. Ei pitäis olla "alkuvaiheessa" niin suppeakatseinen. Tutustu rauhassa ihmisiin, välimuotoja "kauniisiin heteron näköisiin" ja shane-kopioihin on miljoona! Joo, ei muakaan inspaa ns. "massa lepakot", vaan pitää olla jotain erityistäkin joukossa. Ja jos nyt ei niin ulkonäkökriittisiä olla, niin usein niitä naisellisia piirteitä löytyy kyllä muistakin naisista, vaikkei niin heteromaisia heti löydykään. Pitää vaan vähän riipasta pintaa. Ja myös oon samaa mieltä että maku voi muuttua, ja varmasti muuttuukin, mut siihen tarvitaan juurikin sitä et pitää todellakin käydä paikoissa ja rohkeesti jutella, Maailma avartuu =D Voi kyllä olla alkuvaiheessa vähän hakuammuntaa, jos yhtään meinaa gaydaria käyttää... melekosta seulomista=D

      ja btw, ei kaikki lesbot ole rekkalesbon näköisii. aika yleistyksen makua haistelisin ettein sanois...

    • britbrit

      Mä kyllä ymmärrän aloittajaa. Itse lukeudun ''lipstick lesboihin'' (vaikka olen kyllä bi mutta kun pitää myös naisista niin pitää naisista, ei siinä paljoa lesboista eroa) eli olen naisellinen nainen ja ihastun naisellisiin naisiin. Ei siinä ole mitään tuomittavaa, että pitää tietyn tyylisistä ihmisistä. Totta kai luonne ratkaisee eniten, mutta se on luonnollista, että ihmisen ihastuminen kohdistuu henkilön ulkonäköön. Nämä on makuasioita, eikä niitten perusteella pitäisi syytellä toista pinnalliseksi.

      • aaapeeee

        Pakko, kysyä mistä nimimerkkisi tulee?

        ja todellakin itsekin koen olevani lipstick lesbo. ihanaa, että muitakin kohtalonsiskoja on. ehkä tiet kohtaavat näiden harvinaisuuksien kanssa vielä joku päivä.


    • ei kuskeja

      Itse olen myös "lipstick lesbo", mutta en halua bisseä, vaan lesbon tyttöystäväkseni. Minusta se ei ole sama asia onko bisse vai lesbo.

      Ja niin, suotavaa olisi, että olisi edes hiukan kouluttautunut tai ainakin suunnitelmissa kouluttautua, ihan sama mikä ala, kunhan ei ole pelkän peruskoulun ja/amiksen käynyt roskiskuski, taksikuski, metrokuski, vartija, maalari, valokuvaaja tai jos on, niin ainakin jonkinlaista kunnianhimoa alalla etenemiseen.

      • Jjjkkllp

        Haha. Et oo tosissas:D Mitä vikaa tavallisissa ammateissa on? Onko sulla tosiaan varaa vaatia? Kuka sun kermapersettäs sit kuskais jos ei olis taxikuskeja? Tai kuka sun miljoonatalon seinät maalais jos ei olis maalareita? Tiedän kyllä mitä sä tarkotit.. mutta just tuollaiset sammakot naisen suusta on aika turn off.. eipä tee mieli tutustua lähemmin tuollaiseen naiseen.


      • 1+8=9

        Kannatan tätä ajattelutapaa. Minä haluaisin koulutetun naisen ja olisin valmis kantamaan korteni kekoon.


    • britbrit

      No, ainoa ero lesboissa ja bisseissä on se, että bisset pitävät naisten lisäksi miehistä. Mitä muuta eroa niissä sitten muka oisi? :)

    • femmeämmä

      Hyvä ketju, oon huomannut vähän samaa. kun olin dtm:n avajaisissa niin taisin sanoakkin yhdelle kaverille että taitaa olla niin, että stereotypinen homo (laittautunut ym) näyttää välillä paremmalta ku stereotypinen lesbo T___T ja sillon näkyi siis enimmäkseen juuri niitä nuoria, lävistettyjä ruutupaita-värjätty lyhyt fruittaritukka -naisia.,,

      minua tuli siellä iskemään mies D: tuli semmonen apua olo, että pitäisikö tosiaan vetää itekki joku saatanan sivusiili (ei nyt tosissaan tietenkään mutta joo).

      • ...

        Ainakin DtM.n avajaisjonossa oli paljon femmejä, toiset ei vaan sinne sisälle asti sitten syystä tai toisesta menneet. Jonosta lähti pois kylmettyneitä ihmisiä, niin kuin minäkin;)


    • whoot ?

      Hyvä keskustelu, tosin aika moneen kertaan käyty :) Itse pidän naisista ja luonnollisesti kumppanikseni kelpaa vain naisen näköinen nainen. Muutoinhan ihailisin miehistä olemusta ja haluaisin itselleni miehen?

      • enpäusko

        Mielestäni se ei mene ihan noin :) Ajattelen, että on myös ns. kolmas sukupuoli eli androgyynit. He ovat niitä miehekkäitä naisia ja naisellisia miehiä. Pidän poikamaisista ja naisellisista naisista, mutta en miehistä. Ei ole ollenkaan sama viehättyä miehekkäästä naisesta kuin biologisesta miehestä. Miehellä on jotain ylimäärästä siellä jalkovälissä.


      • f4ck

        hienoa nähdä että kehitys kulkee ja sivistys laajenee ja sellaiset kivikautiset käsitykset alkaa väistyy. Niinku esim ett jos ei näytä barbille on keni. Jos ei ole pitkii hiuksii ni on varmaa munat. Upeeta. Kyllä jos ihmiskunta eläis sanotaan ny toiset 2012 vuotta ni vuonna 4024 ne tutkailis arkistoita ja sanois ett katsos vuonna 2012 oli ihan yhtä juntteja kuin nykyäänkin, on ne sitten ehtymätön luonnonvara, ainoo luonnonvara mikä on säilynyt sieltä asti, tyhmyys.

        Sä varmaa lisäännytki ett saat noi arvokkaat perimäsi eteenpäin, ehkä joku päivä nääki palstat on turhii ku ihmiset ei enää osaa lukee, tai sanotaanko ettei ne vaa viitti. Liikaa vaivaa.


      • f4ck

        voi vittu, eiks ton vois jo lopettaa. Ihan ku olisitte jostain menneisyydestä joiden mielestä naisten ei pitäis äänestää eikä käydä duunissa eikä ajaa autolla jne. Onko se niin perkeleen vaikee ymmärtää ett nainen on nainen vaikka se vittu pitäis mitä päällä ja ois millaiset hiukset. Se ei tee siitä miesmäistä jos se ei ole se saatanan suttura. Voi perseenreikä miks ihmeessä te ette mee takaisin sinne perunakellareihin ja perehdy ihan perusasioihin, siihe mikä on mies ja nainen ja mikä on kolmas sukupuoli ja miten naisesta ei tuu mies sillä ett se laittaa vittu housut jalkaan ja leikkaa hiukset lyhyiksi.

        Vittu että saatana perkele. en osaa tätä nyt tällä kertaa vittu selkeemmin teille saatanan luupäille sanoo. Voi vittu.


      • Whoot ?
        f4ck kirjoitti:

        voi vittu, eiks ton vois jo lopettaa. Ihan ku olisitte jostain menneisyydestä joiden mielestä naisten ei pitäis äänestää eikä käydä duunissa eikä ajaa autolla jne. Onko se niin perkeleen vaikee ymmärtää ett nainen on nainen vaikka se vittu pitäis mitä päällä ja ois millaiset hiukset. Se ei tee siitä miesmäistä jos se ei ole se saatanan suttura. Voi perseenreikä miks ihmeessä te ette mee takaisin sinne perunakellareihin ja perehdy ihan perusasioihin, siihe mikä on mies ja nainen ja mikä on kolmas sukupuoli ja miten naisesta ei tuu mies sillä ett se laittaa vittu housut jalkaan ja leikkaa hiukset lyhyiksi.

        Vittu että saatana perkele. en osaa tätä nyt tällä kertaa vittu selkeemmin teille saatanan luupäille sanoo. Voi vittu.

        Voi hyvänen aika... Kaikki naiset ovat yhtä arvokkaita ja tasa-arvoisia miesten kanssa ulkonäöstä riippumatta. Ilmaisin vain oman mieltymykset ja ihmettelin kuinka osa naisista nimenomaan haluaa peittää naiseutensa. Eikö siitä pitäisi iloita? Tuntuu, että he toivovat olevansa miehiä. No, ehkä se on sitten se "kolmas sukupuoli", valitettavasti siitä minulla ei ole kovin paljon tietoa.
        Ja ei... en ole juntti, enkä ole asunut perunakellarissa. Toivon, että oppisit ilmaisemaan itseäsi vähän rauhallisemmin. Oletko kenties varhaisteini?


      • f4ck
        Whoot ? kirjoitti:

        Voi hyvänen aika... Kaikki naiset ovat yhtä arvokkaita ja tasa-arvoisia miesten kanssa ulkonäöstä riippumatta. Ilmaisin vain oman mieltymykset ja ihmettelin kuinka osa naisista nimenomaan haluaa peittää naiseutensa. Eikö siitä pitäisi iloita? Tuntuu, että he toivovat olevansa miehiä. No, ehkä se on sitten se "kolmas sukupuoli", valitettavasti siitä minulla ei ole kovin paljon tietoa.
        Ja ei... en ole juntti, enkä ole asunut perunakellarissa. Toivon, että oppisit ilmaisemaan itseäsi vähän rauhallisemmin. Oletko kenties varhaisteini?

        voi hyvänen aika, eli kun ei näytä sun silmissä naiselle ni se haluaa varmaan olla mies. Sitähän sä sanoit. Eikö jokaisen oikeus ole iloita itsestään sellaisena kuin haluaa, mutta sitten tulee nää perunakellarijengi jonka mielestä eletään vielä menneessä jossa nainen käyttää hametta ja kiharat on ihanat. Se on sitä naiseutta sitten. Äläkkä sano ett voihan nykyään nainen käyttää housujaki, ett niin avarasti jo osaat ajatella.

        Kyl sä oot juntti, sä puhut jonku sovinistin suulla millaisen naisen kuuluu olla ett se ois nainen.

        Jos sä opettelet päivittämään asenteesi tälle vuosituhannelle ees ni mä ehkä voin opetella puhumaan sulle kuin ihmiselle.


      • kaikkeesitä

        Seisoisitko oikeasti tuollaisten lauseiden takana yleisesti......
        Ymmärrän siten, että se on oma näkökulmasi ja menet sen mukaan. Älä silti oleta toisten ihailevan miehiä ja haluavan niitä, joilla vain on toisenlainen maku NAISTEN kohdalla.


      • Whoot ?
        f4ck kirjoitti:

        voi hyvänen aika, eli kun ei näytä sun silmissä naiselle ni se haluaa varmaan olla mies. Sitähän sä sanoit. Eikö jokaisen oikeus ole iloita itsestään sellaisena kuin haluaa, mutta sitten tulee nää perunakellarijengi jonka mielestä eletään vielä menneessä jossa nainen käyttää hametta ja kiharat on ihanat. Se on sitä naiseutta sitten. Äläkkä sano ett voihan nykyään nainen käyttää housujaki, ett niin avarasti jo osaat ajatella.

        Kyl sä oot juntti, sä puhut jonku sovinistin suulla millaisen naisen kuuluu olla ett se ois nainen.

        Jos sä opettelet päivittämään asenteesi tälle vuosituhannelle ees ni mä ehkä voin opetella puhumaan sulle kuin ihmiselle.

        Olen tavannut monia lesbo naisia joilla on siilitukka ja jotka tekevät vaateostoksensa Dressmanissa, no tietty ymmärrän koska se sukka on tungettuna housujen etumukseen, niin naisten housut ei oikein istu...
        Ihan oikeesti f4ck... naisia?????! Olen erittäin iloinen, että oon juntti, jos tämä sitä tarkoittaa.


      • f4ck
        Whoot ? kirjoitti:

        Olen tavannut monia lesbo naisia joilla on siilitukka ja jotka tekevät vaateostoksensa Dressmanissa, no tietty ymmärrän koska se sukka on tungettuna housujen etumukseen, niin naisten housut ei oikein istu...
        Ihan oikeesti f4ck... naisia?????! Olen erittäin iloinen, että oon juntti, jos tämä sitä tarkoittaa.

        sä sanoit "Itse pidän naisista ja luonnollisesti kumppanikseni kelpaa vain naisen näköinen nainen. Muutoinhan ihailisin miehistä olemusta ja haluaisin itselleni miehen?" Ja nyt sä selittelet siin miten ku dressmanissa oot nähny siilitukkanaisten ostavan boksereita sukkansa päälle. Edelleen, se on sama vaikka sä laittaisit naisena dildon housuihin ja panisit naista sillä ni miten ihmeessä se tekis susta miehen? Sä et taida ollenkaa ymmärtää mistä tässä puhutaan?
        Juu sä olet juntti ja kiva ett osaat olla siitä iloinen. Mua jotenki tympii juntit.


      • Whoot ?
        f4ck kirjoitti:

        sä sanoit "Itse pidän naisista ja luonnollisesti kumppanikseni kelpaa vain naisen näköinen nainen. Muutoinhan ihailisin miehistä olemusta ja haluaisin itselleni miehen?" Ja nyt sä selittelet siin miten ku dressmanissa oot nähny siilitukkanaisten ostavan boksereita sukkansa päälle. Edelleen, se on sama vaikka sä laittaisit naisena dildon housuihin ja panisit naista sillä ni miten ihmeessä se tekis susta miehen? Sä et taida ollenkaa ymmärtää mistä tässä puhutaan?
        Juu sä olet juntti ja kiva ett osaat olla siitä iloinen. Mua jotenki tympii juntit.

        Siis sellasille naisille jos olis mahdollista, että biologisesti niille kasvaiski oikee miehinen "vehje", niin väitätkö ettei ne olis ikionnellisia siitä? Onhan monia jotka tuntee olonsa mieheksi vaikka ovat syntyneet naisen vartaloon ja aika moni on siltä väliltä. Sinähän siis näköjään puhut kokoajan biologisesta naisesta ja miehestä. Joo en oo väittänytkään, että mitkään vaatteet tai teot muuttais ihmisen biologiaa. Kyse on aivoista ja niiden tuottamista hormooneista ja jotka puolestaan saavat ihmisen olemaan sitä mitä on. Mua tympii, että jankutat yksinkertasta asiaa, kun nää on lääketieteellisestikkin todettuja asioita. Sun ajattelutapa on todella mustavalkoinen. Veikkaan, että en nyt keskustele ainakaan minkään yliopiston naisen kanssa :D...että alkaa tässä itseäänkin jo hieman turhauttaa. Seinälle on turha puhua.


      • f4ck
        Whoot ? kirjoitti:

        Siis sellasille naisille jos olis mahdollista, että biologisesti niille kasvaiski oikee miehinen "vehje", niin väitätkö ettei ne olis ikionnellisia siitä? Onhan monia jotka tuntee olonsa mieheksi vaikka ovat syntyneet naisen vartaloon ja aika moni on siltä väliltä. Sinähän siis näköjään puhut kokoajan biologisesta naisesta ja miehestä. Joo en oo väittänytkään, että mitkään vaatteet tai teot muuttais ihmisen biologiaa. Kyse on aivoista ja niiden tuottamista hormooneista ja jotka puolestaan saavat ihmisen olemaan sitä mitä on. Mua tympii, että jankutat yksinkertasta asiaa, kun nää on lääketieteellisestikkin todettuja asioita. Sun ajattelutapa on todella mustavalkoinen. Veikkaan, että en nyt keskustele ainakaan minkään yliopiston naisen kanssa :D...että alkaa tässä itseäänkin jo hieman turhauttaa. Seinälle on turha puhua.

        aloitetaan nyt sun väitteestä ett jos ei diggaa naisellisen näköisistä naisista ni vois yhtä hyvin sitte haluta miehen itsellee. Näin sä laitoit "Itse pidän naisista ja luonnollisesti kumppanikseni kelpaa vain naisen näköinen nainen. Muutoinhan ihailisin miehistä olemusta ja haluaisin itselleni miehen?" ihan ulkonäöllisistä asioista puhuit, joten vaikka sä nyt koitat vetää jotain lesboja tähän joita olet nähnyt kaupassa ja oletat ett ne haluaa oikean miehen vehkeen koska ostavat miesten vaatteita ja joillain oli sukkakin housuissa, ni sä teet kyllä ojaan monta matkaa tällä ajatusreissulla.

        Sä ite jo myönsit ett sun on parempi olla junttina, joten ole rohkeesti se äläkkä koita nyt sekoittaa hormooneja tähän sun alkuperäiseen pläjäykseen.

        Sä sanot ettet oo väittäny ett kampaus tai vaatteet muuttais ihmisen biologiaa ja mä en ole väittänyt ett olet niin väittänyt. Katsos, minä sanoin sulle yksinkertaisesti näin: vaikka nainen pukeutuisi kuin rekkamies ja sillä olisi vaikka dildo housuissa niin se ei ole sama asia kuin ottaisi itselleen miehen hänen sijaan.

        Noin, eli sun alkuperäiseen aivopieruun palataksemme jossa sanoit että"Itse pidän naisista ja luonnollisesti kumppanikseni kelpaa vain naisen näköinen nainen. Muutoinhan ihailisin miehistä olemusta ja haluaisin itselleni miehen?"

        niin ei, se että jos pitää ei naisellisen näköisistä naisista se ei tarkoita ett voisi yhtä hyvin ottaa itelleen miehen. Noin. Mä en tiedä miten junteille sanotaa tää asia vielä yksinkertaisemmin ku ne alkaa aina hakemaa kauempaa ja kauempaa sitä alkuperäistä ajatustaa ja unohtaa sen ekan pläjäyksen jossa koko kaunis juntteus kukkii ja josta kaikki sai alkunsa.

        Joten älä sä koita seivaa sun ajatustynkää jonka mukaan sun mielestä jos lesbo ei halua femmee se varmaa vois ihan yhtä hyvin ottaa miehen. Siinä se, miten sä nyt seivaat ton kun sä niin kerta alunperin sanoit. Hormooneilla?


    • kalle

      Poikamaiset lesbot haluavat olla miehiä, miksette tee sukupuolenvaihdosta

      • f4ck

        lisää porukkaa perunakellarista, ensinnäkin se on sukupuolenkorjaus ja toisekseen vedä kätees


      • bzbbbb

        Eivät kaikki. Niinkuin edellä keskusteltiin, on olemassa ns. kolmas sukupuoli, androgyynit, jotka eivät halua olla naisellisia naisia eivätkä miehekkäitä miehiä vaan jotakin siltä väliltä. He eivät halua vaihtaa sukupuoltaan. Sukupuoli ei ole niin mustavalkoinen asia, että olisi vain naisia ja miehiä. Toki on myös niitä miehekkäitä naisia, jotka oikeasti haluavat olla miehiä.


    • lebe

      se on kallista >:(

      • dsbbbb

        Sukupuolenkorjausko? Se ei maksa mitään, valtiohan sen maksaa, joten lähetettä vaan hakemaan :)


      • ärsyttäää!!!
        dsbbbb kirjoitti:

        Sukupuolenkorjausko? Se ei maksa mitään, valtiohan sen maksaa, joten lähetettä vaan hakemaan :)

        valtio eli me!!


      • f4ck
        ärsyttäää!!! kirjoitti:

        valtio eli me!!

        sua siis ei ärsytä hoitaa verorahoilla alkoholista ja röökistä aiheutuvia kustannuksia vaan sua ärsyttää kun parikymmentä ihmistä käy läpi sukupuolikorjausleikkauksen. Sua ei ärsytä maksaa veroissa ties mitä tukia ties minne maahan, ei, sua ärsyttää maksaa veroissa parinkymmenen ihmisen sukupuolikorjausleikkaukset.
        Sua ei ärsytä maksaa veroissa herrojen jatkuvia palkankorotuksia ja torkkupeittoja, ei, vaan sua ärsyttää parinkymmenen ihmisen sukupuolikorjausleikkaus.

        Milloin nämä sukupuolikorjaukseen hakeutuvat eivät enää kuulu tähän valtioon? Heidän verorahat kelpaa mutta heille ei tarvi suoda mitää kalliita leikkauksia, mikä taho se sitte olis joka päättää kelle verorahoista voidaan kustantaa hoitoja? Miks ei leikaittais ylipainoiset, röökaavat, dokaavat, ja jos on perinnöllisii sairauksii ni miks ei laiteta sukua maksamaan? Eiks ni.

        Joten mene säki sinne perunakuoppaan ja tee olos mukavaksi. Mitä enemmän te pysytte juntit siellä ni sen parempi maailmalle olis. Mutta ettehän te osaa ees sitä.


      • hsndk
        ärsyttäää!!! kirjoitti:

        valtio eli me!!

        Kyllä sinäkin varmaan saat valtiolta jotakin sellaista etua, jota kaikki eivät saa. Minusta on loistavaa, että valtio kustantaa transhoidot (vaikken itse niitä käytäkään) sillä niin se antaa myös tunnustusta transihmisille. Transtutkimusten ja -hoitojen määrä on kuitenkin aika pieni, ei niissä sadoittain käy ihmisiä. Ei siis vaikuta juurikaan veroprosenttiimme. On monia turhempia kohteita, joihin verorahoja käytetään.

        Olen samaa mieltä kuin sinä, f4ck, mutta en pidä tyylistäsi haukkua vastapuolta, se kertoo vain sinusta itsestäsi eikä kenestäkään muusta.


      • f4ck
        hsndk kirjoitti:

        Kyllä sinäkin varmaan saat valtiolta jotakin sellaista etua, jota kaikki eivät saa. Minusta on loistavaa, että valtio kustantaa transhoidot (vaikken itse niitä käytäkään) sillä niin se antaa myös tunnustusta transihmisille. Transtutkimusten ja -hoitojen määrä on kuitenkin aika pieni, ei niissä sadoittain käy ihmisiä. Ei siis vaikuta juurikaan veroprosenttiimme. On monia turhempia kohteita, joihin verorahoja käytetään.

        Olen samaa mieltä kuin sinä, f4ck, mutta en pidä tyylistäsi haukkua vastapuolta, se kertoo vain sinusta itsestäsi eikä kenestäkään muusta.

        että paijataan näitä "NAINEN ON NAINEN VAIN JOS SE NÄYTTÄÄ NAISELLE" juntteja? Joo ei kiitti. Ja toi ykskin löysi sisäinen junttiutensa ja sanoi ett on ihan onnellinen siitä. Joten mähän tein sille palveluksen koska se osaa nyt määritellä oman ittensä. Enkä ees vieny kenekää verorahoja vaikka selvitin yhden identiteettiongelman. Niin kiltti mä oon, joten se kertoo musta enemmän kuin nää juntit ikinä pystyy.

        Jos mielipide on jostain rämesoilta kotoisin nii en mä taputa sille ja sano hyvä ett kerroit meille että susta naisen pitää olla kuin barbi ett voi sanoa olevansa nainen. MIen nää juntit ikinä herää tähän päivää jos niille ei kerrota yksinkertaisesti mistä niiden mielipide on? Ei ne herää tosin nytkää mut mulla on kivempaa. Saa kai noista ees sen verran iloa repii tähän maailmaan, koska muutenhan ne on vaan kuin ankkuri pohjassa, ei kulje kehityksen pursi.


      • krahahaha
        f4ck kirjoitti:

        että paijataan näitä "NAINEN ON NAINEN VAIN JOS SE NÄYTTÄÄ NAISELLE" juntteja? Joo ei kiitti. Ja toi ykskin löysi sisäinen junttiutensa ja sanoi ett on ihan onnellinen siitä. Joten mähän tein sille palveluksen koska se osaa nyt määritellä oman ittensä. Enkä ees vieny kenekää verorahoja vaikka selvitin yhden identiteettiongelman. Niin kiltti mä oon, joten se kertoo musta enemmän kuin nää juntit ikinä pystyy.

        Jos mielipide on jostain rämesoilta kotoisin nii en mä taputa sille ja sano hyvä ett kerroit meille että susta naisen pitää olla kuin barbi ett voi sanoa olevansa nainen. MIen nää juntit ikinä herää tähän päivää jos niille ei kerrota yksinkertaisesti mistä niiden mielipide on? Ei ne herää tosin nytkää mut mulla on kivempaa. Saa kai noista ees sen verran iloa repii tähän maailmaan, koska muutenhan ne on vaan kuin ankkuri pohjassa, ei kulje kehityksen pursi.

        tämä f4ack taitaa olla tällainen miesmäinen lesbo kun on niin agressiivinenkin. liikaa testosteroonia, yrittää olla niin kovista miestä että


      • f4ck
        krahahaha kirjoitti:

        tämä f4ack taitaa olla tällainen miesmäinen lesbo kun on niin agressiivinenkin. liikaa testosteroonia, yrittää olla niin kovista miestä että

        voi joo nii, hyvin sä yhdistät. Sikshän mä varmaa tässä koitan sanoo ett naiseus ei ole kii mistää ulkonäöstä ku itellä just on se siilitukka ja dressmannin rippipuku. Hyvä että keksit tän mystisen syyn miks koitan herättää juntteja ajattelemaan pikkuisen pidemmälle kuin ne nyt tekee. Sä ootkin jo ihan kova tyttö ajattelemaan, se on hienoa. Agressiivinen juu, senhä ny näkee ihan selkeesti. Sun kandeis mennä tarjoomaa tota ainutlaatuista näkijänlahjaasi vaikka johonki lehteen.

        Saisit oman palstan missä Näkijä krahahaha vastaa lukijoiden ongelmiin, tai sanotaa ett onkelmiin ni pysytään sun pitäjässä.

        Ei muuta ku tsemii sinne Sorvan kylä ajattelijoihin. Tuu toistekki kertomaan mitä näet varsinki sitte kun otat sen säkkikankaan siitä räppänän edestä ja alkaa aurinko taas lämmittää monttua. Hei siihen asti.


      • Pelokas
        f4ck kirjoitti:

        voi joo nii, hyvin sä yhdistät. Sikshän mä varmaa tässä koitan sanoo ett naiseus ei ole kii mistää ulkonäöstä ku itellä just on se siilitukka ja dressmannin rippipuku. Hyvä että keksit tän mystisen syyn miks koitan herättää juntteja ajattelemaan pikkuisen pidemmälle kuin ne nyt tekee. Sä ootkin jo ihan kova tyttö ajattelemaan, se on hienoa. Agressiivinen juu, senhä ny näkee ihan selkeesti. Sun kandeis mennä tarjoomaa tota ainutlaatuista näkijänlahjaasi vaikka johonki lehteen.

        Saisit oman palstan missä Näkijä krahahaha vastaa lukijoiden ongelmiin, tai sanotaa ett onkelmiin ni pysytään sun pitäjässä.

        Ei muuta ku tsemii sinne Sorvan kylä ajattelijoihin. Tuu toistekki kertomaan mitä näet varsinki sitte kun otat sen säkkikankaan siitä räppänän edestä ja alkaa aurinko taas lämmittää monttua. Hei siihen asti.

        Kun on seurannut tätä sanavaihtoa, niin ymmärrän miksi aikoinaan jättäydyin tästä lesbomaailmasta pois. Kovin on vihaista touhua ! Aina.


      • f4ck
        Pelokas kirjoitti:

        Kun on seurannut tätä sanavaihtoa, niin ymmärrän miksi aikoinaan jättäydyin tästä lesbomaailmasta pois. Kovin on vihaista touhua ! Aina.

        sitte sä teit ihan oikeen jos mielipiteet sua pelottaa ja jos joku ei lataa hymiötä ruutuun. Sä et taida tietää mikä on oikeesti agressiivista ja mikä ei, mut hyvä että suojaat ittees pahoilta mielipiteiltä ja opettelet seisomaan omilla jaloilla tuulesta huolimatta. Se auttaa sua jatkossakin monessa asiassa.


      • ggbbdsavvb
        f4ck kirjoitti:

        sitte sä teit ihan oikeen jos mielipiteet sua pelottaa ja jos joku ei lataa hymiötä ruutuun. Sä et taida tietää mikä on oikeesti agressiivista ja mikä ei, mut hyvä että suojaat ittees pahoilta mielipiteiltä ja opettelet seisomaan omilla jaloilla tuulesta huolimatta. Se auttaa sua jatkossakin monessa asiassa.

        Toivottavasti viestisi on tarkoitettu vain provosoimaan, ei kukaan voi olla noin typerä kuin sinä, f4ck. Se, että haukut toisia ja asetat itsesi heidän yläpuolelleen (koska onhan sun mielipiteet tottakai ne oikeat) et saa aikaan muuta kuin ärsyyntymistä ja vihaa vastapuolessa, vaikka väität että saat heidät avaamaan silmänsä. Jos ihmistä haukutaan, hän yleensä haukkuu takaisin. Hyökkäys on paras puolustus siinä tilanteessa. Eli hyökkäämällä jotakuta vastaan et saa vastapuolta hyväksymään mielipiteitäsi vaan saat heidät puolustuskannalle. Et näköjään ymmärrä mitään ihmisten välisestä kanssakäymisestä.


      • f4ck
        ggbbdsavvb kirjoitti:

        Toivottavasti viestisi on tarkoitettu vain provosoimaan, ei kukaan voi olla noin typerä kuin sinä, f4ck. Se, että haukut toisia ja asetat itsesi heidän yläpuolelleen (koska onhan sun mielipiteet tottakai ne oikeat) et saa aikaan muuta kuin ärsyyntymistä ja vihaa vastapuolessa, vaikka väität että saat heidät avaamaan silmänsä. Jos ihmistä haukutaan, hän yleensä haukkuu takaisin. Hyökkäys on paras puolustus siinä tilanteessa. Eli hyökkäämällä jotakuta vastaan et saa vastapuolta hyväksymään mielipiteitäsi vaan saat heidät puolustuskannalle. Et näköjään ymmärrä mitään ihmisten välisestä kanssakäymisestä.

        musta on hauskaa ett mä olen sitte se typeryys kun en niiaa ja kumarra ja pussaa koko aika juntteja ja idiootteja. Tässäki ketjussa on täydellistä idiotismia ja ainoo mistä säki revit sanomista on minä. Se kertonee kyl aikalailla menosta. Joten ei mua kiinnosta jos joku ei uskalla lukee mielipiteitä tai jos joku on juntti ni mä sanon sitä juntiksi. Jos joku ei mun sanomisista välitä nii yks lysti, jos mä alkaisin elämää joidenki hymistelijöiden mukaan ni sittehän mä olisin kuin muutki lampaat. Mä otan saamani kritiikin ihan hyvin, ei mua ala itkettämää eikä mun sormet ala hakkaa hymiöitä ettei ressukat pelästy. Jokainen tyylillään ja mä meen mainiosti tällä.

        Jos sun mielestä on niin ett kun nainen ei näytä tietynlaiselle, se haluaa sitte olla mies ja jos ei tykkää femmeistä ni voi samantien ottaa miehenkin, ja se mielipide ei sun mielestä edusta junttiutta vuonna 2012 ni mikä sitte?


      • heh-heh2
        krahahaha kirjoitti:

        tämä f4ack taitaa olla tällainen miesmäinen lesbo kun on niin agressiivinenkin. liikaa testosteroonia, yrittää olla niin kovista miestä että

        Sama tuli mieleen =)


      • krahahahga
        f4ck kirjoitti:

        musta on hauskaa ett mä olen sitte se typeryys kun en niiaa ja kumarra ja pussaa koko aika juntteja ja idiootteja. Tässäki ketjussa on täydellistä idiotismia ja ainoo mistä säki revit sanomista on minä. Se kertonee kyl aikalailla menosta. Joten ei mua kiinnosta jos joku ei uskalla lukee mielipiteitä tai jos joku on juntti ni mä sanon sitä juntiksi. Jos joku ei mun sanomisista välitä nii yks lysti, jos mä alkaisin elämää joidenki hymistelijöiden mukaan ni sittehän mä olisin kuin muutki lampaat. Mä otan saamani kritiikin ihan hyvin, ei mua ala itkettämää eikä mun sormet ala hakkaa hymiöitä ettei ressukat pelästy. Jokainen tyylillään ja mä meen mainiosti tällä.

        Jos sun mielestä on niin ett kun nainen ei näytä tietynlaiselle, se haluaa sitte olla mies ja jos ei tykkää femmeistä ni voi samantien ottaa miehenkin, ja se mielipide ei sun mielestä edusta junttiutta vuonna 2012 ni mikä sitte?

        f4aakki käyttää rumaa kieltä, luultavasti oot itekkin sellanen. käy leikkauttaan itelles pippeli ja liimaa parta leukaas niin oot uskottavampi


      • ggbbdsavvb
        f4ck kirjoitti:

        musta on hauskaa ett mä olen sitte se typeryys kun en niiaa ja kumarra ja pussaa koko aika juntteja ja idiootteja. Tässäki ketjussa on täydellistä idiotismia ja ainoo mistä säki revit sanomista on minä. Se kertonee kyl aikalailla menosta. Joten ei mua kiinnosta jos joku ei uskalla lukee mielipiteitä tai jos joku on juntti ni mä sanon sitä juntiksi. Jos joku ei mun sanomisista välitä nii yks lysti, jos mä alkaisin elämää joidenki hymistelijöiden mukaan ni sittehän mä olisin kuin muutki lampaat. Mä otan saamani kritiikin ihan hyvin, ei mua ala itkettämää eikä mun sormet ala hakkaa hymiöitä ettei ressukat pelästy. Jokainen tyylillään ja mä meen mainiosti tällä.

        Jos sun mielestä on niin ett kun nainen ei näytä tietynlaiselle, se haluaa sitte olla mies ja jos ei tykkää femmeistä ni voi samantien ottaa miehenkin, ja se mielipide ei sun mielestä edusta junttiutta vuonna 2012 ni mikä sitte?

        Ei kun ole juurikin samaa mieltä kun sä, eli ei naisen tarvitse pukeutua mekkoihin ollakseen nainen. En vaan tykkää sun tyylistä. Ajattelet että oma mielipiteesi on ainoa oikea. Sellainen on tyypillistä varhaisteineille, kun ei vielä käsitetä asioilla olevan monia puolia.


      • f4ck
        ggbbdsavvb kirjoitti:

        Ei kun ole juurikin samaa mieltä kun sä, eli ei naisen tarvitse pukeutua mekkoihin ollakseen nainen. En vaan tykkää sun tyylistä. Ajattelet että oma mielipiteesi on ainoa oikea. Sellainen on tyypillistä varhaisteineille, kun ei vielä käsitetä asioilla olevan monia puolia.

        kerro toki mikä tässä on se toinen puoli tai kolmas tai neljäs? Voiko tässä olla kuin yksi mielipide jos siis elää tällä vuosituhannella ja mielellään tällä vuosikymmenelläkkin. Jos on oikeessa on oikeessa, mä en ymmärrä miks se pelottaa ihmisiä ja sitte pitää alkaa ettii jotai selitystä miks se ei ole hyvä asia ett joku on oikeessa. Mä olen oikeessa täs asiassa ja sillä sutturat.

        Senkus mietit tota asiaa miltä kantilta vain niin et sä siitä saa revittyy mitää nättii ett joku sanoo että on sama ottaa mies jos diggailee ei niin femmejä.

        Tyyli on mikä on ja oli se sitte vähemmän helposti nieltävä ni on se jännä että siitä aletaan nikottelemaa mut nää mielipiteet ett ottaka mies jos femme ei kiinnosta, ei herätä mitää kelloa soimaan. Varhaisteini, voi jumalauta, mä keksin just sulle uuden ammatin. Se on nurkkavalvoja. Oot ihan hiljaa ja vahdit ett jos nää juntit liikahtaa sieltä nurkastaa ni sitte ryntäät taputtaa niitä selkään ja kannustamaan etsimää uutta suuntaa kuin se nurkka. Vois niidenki ajatusmaailma saada valoa vaiks sitte näin varhaisteinin ajatusmaailmasta.


    • Näin oikeasti aikuisena naisena ongelma on ihan tuttu.

      Mutta totuuden nimissä on myös sanottava, että ei ulkoinen kauneus riitä, se pilke silmässä ja sielujen sympatia kuten myös arvomaailma on myös osuttava kohdalleen.

      Se vanha totuus myöskin pitää paikkansa, että kauneus on katsojan silmässä.

      Silti kaunis femme saa pääni kääntymään, jopa tahattomasti. ;)

    • respektiä

      mikä siinä on kun ihastun ja ollaan yhdessä ja eipä aikaakaan kun kaunis ja herkkä kumppani alkaa butchailla ja kieltää mun peroonallisia piirteitä joihin kai aluksi tykästyi . ei saa tehdä sitä eikä saa puhua tästä ja sit suu kii aamiaispöydässä ja aiku mun duuni on perseestä ja vali vali .

      sit on pakko lähtee kun tuntuu että on sille vaan taakaks .

      • me too

        Se kaunis ja herkkä kumppani on esittänyt alussa jotain roolia ja todellinen luonne paljastuukin jonkun ajan kuluttua...


    • Lesbianw.

      sori, mut f4cik jutuissa on usein kyl pointtia MINUN mielestä. Ok, se on agressiivista.. mut sen takana on myös asiaa. Ja hyvin mehukasta juttua sieltä tuleekin.. mua ainakin huvittaa:)

      • no thanks!

        se on stereotyyppinen agressiivinen lesbo.


      • f4ck
        no thanks! kirjoitti:

        se on stereotyyppinen agressiivinen lesbo.

        jos mä olisin stereotyyppinen lesbo ni säkin voisit olla onnekas ja saada fiksun naisen etkä näitä lampaita jotka osaa määkiä ja kävellä sinne minne ekakin lammas. Miks aina kysytään "miltä susta tuntuu" eikä ikinä "mitä sä ajattelet". Siksi täälläki ku mä en puhu pullamössökieltä ja joku tuntee jotain kun lukee mun mielipiteen se ei vastaa mitä ajatuksii sille herää asiasta vaa miltä siitä tuntuu. Tääkin asia mistä kaikki lähti on muuttunu siihe ett jengii kertoo miltä niistä tuntuu mun ajatukset. Mitäs jos neki opettelis ajattelemaan itse asiaa, mitä ajatuksia herää. Mut ei, mielummin tuhlataan se yhden rivin ponnistus siihe ett sanotaa miltä ny tuntuu. Voi voi, byää. Opetelkaa ajattelemaa asioita, ajatuksista syntyy uusia tapoja käsitellä asioita ja ehkä opetella ottamaan kerrankin asiaan kantaa eikä siihen yhteen joka nyt saa vähän jotain liikahtamaan siellä tunnepuolella.


      • kyllästynytsuhun
        f4ck kirjoitti:

        jos mä olisin stereotyyppinen lesbo ni säkin voisit olla onnekas ja saada fiksun naisen etkä näitä lampaita jotka osaa määkiä ja kävellä sinne minne ekakin lammas. Miks aina kysytään "miltä susta tuntuu" eikä ikinä "mitä sä ajattelet". Siksi täälläki ku mä en puhu pullamössökieltä ja joku tuntee jotain kun lukee mun mielipiteen se ei vastaa mitä ajatuksii sille herää asiasta vaa miltä siitä tuntuu. Tääkin asia mistä kaikki lähti on muuttunu siihe ett jengii kertoo miltä niistä tuntuu mun ajatukset. Mitäs jos neki opettelis ajattelemaan itse asiaa, mitä ajatuksia herää. Mut ei, mielummin tuhlataan se yhden rivin ponnistus siihe ett sanotaa miltä ny tuntuu. Voi voi, byää. Opetelkaa ajattelemaa asioita, ajatuksista syntyy uusia tapoja käsitellä asioita ja ehkä opetella ottamaan kerrankin asiaan kantaa eikä siihen yhteen joka nyt saa vähän jotain liikahtamaan siellä tunnepuolella.

        onko kukaan sanonut et sä oot tod näk narsisti.kaikki muut aina väärässä,tekee väärin,sanoo väärin,mut sä sä et milloinkaan.niin sä luulet.sä väität olevas onnellinen suhteessas.mjooh,sun kirjotukset kuiten on 99% ilkeitä,ylimielisiä,ei onnellinen tasapainoinen ihminen käyttäydy noin,ei sitä kiinosta notkua tommosia määriä täällä,elämä on muualla,tosielämä . sä notkut täällä kait kaiken vapaa-ajan.jääks sun kullalle yhtää aikaa,onks sulla sellaista edes ,oikeesti ?kohta sä vastaat mulle tosi pas**sti,mut ei sulta muullaista vastausta tulekkaa.


      • f4ck
        kyllästynytsuhun kirjoitti:

        onko kukaan sanonut et sä oot tod näk narsisti.kaikki muut aina väärässä,tekee väärin,sanoo väärin,mut sä sä et milloinkaan.niin sä luulet.sä väität olevas onnellinen suhteessas.mjooh,sun kirjotukset kuiten on 99% ilkeitä,ylimielisiä,ei onnellinen tasapainoinen ihminen käyttäydy noin,ei sitä kiinosta notkua tommosia määriä täällä,elämä on muualla,tosielämä . sä notkut täällä kait kaiken vapaa-ajan.jääks sun kullalle yhtää aikaa,onks sulla sellaista edes ,oikeesti ?kohta sä vastaat mulle tosi pas**sti,mut ei sulta muullaista vastausta tulekkaa.

        sehän taitaa ollakki se toinen sana mikä nykyään opetellaan. Narsisti, sellaiseksi lasketaan kaikki ne jotka ei miellytä, on jättänyt, pettänyt, erimieltä jne. On hauskaa miten te ootte huolissani mun ajankäytöstä ja prisuhteesta, jotenki liikuttavaa ett ajatukset siihen aina menee vaikka keskustelu käytäis armomurhasta ni lopulta on vaa muutama akka joka miettii mitenhän mun rakkaus voi. Olen liikuttunu tästä. Herttaista.

        Kyl multa tulee muunlaisiiki vastauksii mut ihmisille jotka on sitä mieltä ett nainen ei ole nainen jos se ei näytä naiselle ni mitä sä sanoisit? Jos ihan aiheeseen koitat mennä.

        Mä en edellee tiedä kuinka kauan teillä menee kun käytte täällä, onko se lukeminen se aikaa vievä osuus vai ett miettii ja pohtii miten kirjoittaa Missä on Seinäjoen lesbot`? tai Kaipaan sua M!!! Mut voin vakuuttaa ett mulla se ei vie minulta sellaisia aikoja ett sun tarvii kantaa huolta siitäkää. En nyt tee tästä pidempää ettei nyt sun aikasi sitte valu kuin vesi hiekkaan, jos sulla siis ottaa aikasi.


    • Nuttura70

      Loistavaa keskustelua! Ihan aidosti hymyilytti, kun luin tätä ketjua.

      Ensimmäisen viestin lähettäjän kanssa mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Kävin uudessa DTM:ssä enkä nähnyt yhtäkään "aikuista", naisellisen näköistä naista. Aion kyllä yrittää uudelleenkin.

      Olen itse ns. heteron näköinen ja nautin ulkoisesta naisellisuudesta. Tällaisena "reippaana keski-ikäisenä" haluaisin törmätä saman ikäluokan, naiselliseen naiseen. Kukaan ei vastannut ensimmäisen viestin kysymykseen; missä ulkoisesti naiselliset lesbot ulkoilevat?

      Ja noihin stereotypioihin: ovat kyllä kyllästyttäviä. Mä olen ulkoisesti naisellinen, mutta se ei tarkoita, että olisin millään mittarilla passiivinen, alistuvainen tms. Tuollainen automaattinen oletus naurattaa ihan aidosti! Minut tuntevat kokevat mut enemmänkin dominoivaksi (pahimmillaan?), määrätietoiseksi ja voimakkaaksi ihmiseksi. Ehkä tuollaiset ominaisuudet auttavat, kun on vähemmistönä vähemmistön keskuudessa?

      Ihanaa helmikuuta kaikille naisille!

      • f4ck

        mama on ollu aina parikymppisten hiekkalaatikko, jos ite menee lastentarhaan ni turha on ihmetellä ku siellä ei ollu kauheesti aikuista seuraa. Jos sä näytit 18-20v samalle ku nyt ni ok, sitte mamanki nuoret lepakot näyttää aikuisena samoilta ku ny. Mut jos annetaan nuorten olla nuorii ja etsii sitä omaa juttuaan ja varmaa moni haluaa hakea sitä itteään näyttämällä samalle ku muutki ikäisensä, se ei ny ole nii vakavaa.

        Aikuiset naiset on vähemmän laumasieluja, on oma kaveripiiri jonka kaa tehdää juttuja ja ei välttämättä tarvi mennä sinne homokapakkaa kun käydää ulkona. Joten sä etsit aikuista seuraa ni mama tuskin on se mesta. Koita vaiks jotai mummobileitä mielummi ja nettii. Aikuiset naiset elää toisenlaista elämää kuin 20v ja jos ei, ni se on jo merkki jostai mikä ei varmaa lupaa parasta parisuhdetaidoissakaa.

        Toi ett sä kysyt missä ulkoisesti naiselliset lesbot ulkoilee ni on ihan yhtä typerä kysymys kuin ett miks lesbo haluu näyttää miehelle.

        Jos sä etsit aikuista naista ni kato ympärilles, siellä niitä mennä viipottaa. Jos sä ootat ett ne kokoontuu kuin lehmät aitaukseen johon sä kävelet lasson kanssa ja valitset mieleises ni aika eksyksissä oot säkin.


      • xxzzzxx

        Tarkoitatko nyt tosiaan niitä vanhemman näköisiä "kypsiä" naisia, koska kuvienkin perustella siellä näkyy suurimmaksi osaksi tyttömäisiä naisia käyvän. Siis jos naisista ylipäänsä puhutaan, kun miehiähän tuolla enimmäkseen...

        http://www.facebook.com/dtmhelsinki?sk=photos


      • ---
        xxzzzxx kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt tosiaan niitä vanhemman näköisiä "kypsiä" naisia, koska kuvienkin perustella siellä näkyy suurimmaksi osaksi tyttömäisiä naisia käyvän. Siis jos naisista ylipäänsä puhutaan, kun miehiähän tuolla enimmäkseen...

        http://www.facebook.com/dtmhelsinki?sk=photos

        Ensinnäkin, kaikki eivät halua joutua kuvattavaksi, joten niihin kuviin valikoituu sitten niitä "linssiludeja", jotka haluavatkin jutua kuviin.

        Sitten toisekseen, jos keski-ikäisiä naisia haluaa tavata, niin mun mielestä ylipäätnsä ravinolat ovat siihen huono juttu. Niitä jos haluaa tavata "sillä silmällä", niin sitten ehkä töistä, harrastuksista, kirjastosta, kaupan jonosta, bussista ym. Niistä löytää keski-ikäisiä naisia. Ylipäätänsä sellaisista paikoista tai tapahtumista kannattaa katsella, missä on muita samanhenkisiä. Esim. jos tykkäät kokkauksesta, mene kokkauskurssille tai -messuille jne.

        Kyllä Dtm:ssä käy paljon naisellisa tai tyttömäisiä, mutta ei tosiaankaan niitä 50- 60v. ikäryhmää edustavia. Ja sitten jos käviskin, ei taitais silloinkaan natsata, vai mitä ?


      • hdhdk
        --- kirjoitti:

        Ensinnäkin, kaikki eivät halua joutua kuvattavaksi, joten niihin kuviin valikoituu sitten niitä "linssiludeja", jotka haluavatkin jutua kuviin.

        Sitten toisekseen, jos keski-ikäisiä naisia haluaa tavata, niin mun mielestä ylipäätnsä ravinolat ovat siihen huono juttu. Niitä jos haluaa tavata "sillä silmällä", niin sitten ehkä töistä, harrastuksista, kirjastosta, kaupan jonosta, bussista ym. Niistä löytää keski-ikäisiä naisia. Ylipäätänsä sellaisista paikoista tai tapahtumista kannattaa katsella, missä on muita samanhenkisiä. Esim. jos tykkäät kokkauksesta, mene kokkauskurssille tai -messuille jne.

        Kyllä Dtm:ssä käy paljon naisellisa tai tyttömäisiä, mutta ei tosiaankaan niitä 50- 60v. ikäryhmää edustavia. Ja sitten jos käviskin, ei taitais silloinkaan natsata, vai mitä ?

        Luulisi jonkun keski-ikäisen tuntevan itsensä vähän vanhaksi tuolla. Ei tietenkään siellä mitään semmoisia ole. Harvemmin.
        Mutta kyllä siellä edelleenkin ihan tyttömäisiä ja naisellisia naisia on paljonkin. Sitä vanhemmat käy varmaan mummobileissä.


    • respektiä

      todellinen luonne ? no se paljastui aika pahasti kun tää halus mut takaisin , mentiin sänkyyn ja kun mentiin teelle niin tää kertoi kuinka "pikkasen" seurustelee parin muun kanssa. olin ihan petetty ja ihmettelen miten noin voi tehdä . aika likainen olo tuli . lähin veks ja veks aion pysyä - vaikka tää valkyyria tekee lähestymisiä tulemalla oven taa ja lähettelemällä ihme viestejä . vitsi kun pääsis siitä kunnolla eroon mutta oon vielä niin kiltti että a i n a ajattelen toisen tekemisiä vaikkei kyllä pitäis .

      • f4ck

        paskamainen temppu. Pysyt vaa viileenä sille vaikka se voi kyl käynnistää sen jahtivietin ja siksi nyt mouruaa sun oven takana. Mut pidä ittes erossa siit ja laita se älä vastaa-osastoon. Kiltteys on hyvä asia, siitä ei kande luopuu mut opettelet vain suuntaamaan sen kilteyden oikeisiin kohteisiin.
        Kyllä se kohta luovuttaa ja siirtyy uusien ovien taa, anna sen mennä ja pysy ite positiivisena ja kilttinä äläkkä anna tollaisen mulkun särkeä mikä on hyvää sussa.

        Ja kun sulle tulee kilttejä ajatuksia jonku tasapään toilauksia kohtaan ni ennenku toimit kiltin luonteesi mukaa ni ota ihan hetki aina ja mieti kuluuko sun usko hyvään ja kauniiseen siinä ja niiden tilalle tulee katkeruutta ja väsymystä. Opettele suuntaamaa sun energiaasi oikein, saat oikeenlaista energiaa takaisikkin.


    • respekti

      kiitos ! paan mieleen ja sovellan !

    • PT2

      Huhhuh ja mikä letka vastauksia.
      olipa hauskaa käydä kaikki kommentit läpi.
      varsinkin f4ack: in kommentit näyttävät kuumentavan tätä muurahaispesää. Mutta suurin osa naisista ei näyttänyt käsittävän mitä hän ajoi takaa.Hävettää että naiset käy kimppuun tuolla lailla.
      Tosin tuo on niiin nähty ja koettu tällä palstalla. Yksi puhuu asiaa ja toinen ei vaan tajuu kun on vaan lusikalla annettu...

      Aiheesta poiketen:

      Ennenkin on puhuttu siitä mitä tai miten täällä "Saisi" kirjoittaa.kukkasin vai? jos joku käyttää voimasanoja tai on ivallinen,sarkastinen ja vaikkapa itsensä likoon paneva. Sitä vaan ei tajuta. Kaikkien pitää olla samankaltaisia perseiden nuolijoita ja pysyä kasassa haaveilemassa assanvessan kassatytön ruskeista silmistä.
      Yksi syy että täällä ei vaan jaksa itseänsä ilmaista oli siis tuossa.
      Olen poikkeava ja onnellinen siitä, ihmiset joko hyväksyvät tai ei. En kuulu ihmiskategoriaan jossa ollaan hiljaa ja vaietaan. Jos minulla on asiaa niin ilmaisen sen häpeämättä. Perkeleen kanssa tai ilman. En viihdy lampaiden seurassa.

      Olisiko itse mielummin lammas vai susi?

      Ja AP:lle. Minä olen Nainen, naisellinen nainen, kaunis, sellainen heteron näköinen enkä pelkää illallispöydässä pamauttaa naapurin sedälle tai tädille olevani lesbo ! Perkele!

      • M1l1a

        En jaksanut kahlata koko ketjua läpi.

        Tunnistan ongelman, olen itse keski-ikäinen, sporttisen hoikka, omasta ja monen muunkin mielestä kaunis nainen. Menestynyt taloudellisesti ja saavuttanut jonkinlaisen aseman yhteuskunnassa.

        Miksi onkaan niin vaikeaa löytää vastaavanlaista kumppania? Ja luoja miten paljon vaikeammaksi se vielä muuttuu kun toivehaun kohteena on itseäni nuorempi tyttö/nainen.

        Missä ihmeessä me voisimme kohdata?


      • e11a
        M1l1a kirjoitti:

        En jaksanut kahlata koko ketjua läpi.

        Tunnistan ongelman, olen itse keski-ikäinen, sporttisen hoikka, omasta ja monen muunkin mielestä kaunis nainen. Menestynyt taloudellisesti ja saavuttanut jonkinlaisen aseman yhteuskunnassa.

        Miksi onkaan niin vaikeaa löytää vastaavanlaista kumppania? Ja luoja miten paljon vaikeammaksi se vielä muuttuu kun toivehaun kohteena on itseäni nuorempi tyttö/nainen.

        Missä ihmeessä me voisimme kohdata?

        onko sulla antaa s-postiosoitetta?


      • peppit69
        M1l1a kirjoitti:

        En jaksanut kahlata koko ketjua läpi.

        Tunnistan ongelman, olen itse keski-ikäinen, sporttisen hoikka, omasta ja monen muunkin mielestä kaunis nainen. Menestynyt taloudellisesti ja saavuttanut jonkinlaisen aseman yhteuskunnassa.

        Miksi onkaan niin vaikeaa löytää vastaavanlaista kumppania? Ja luoja miten paljon vaikeammaksi se vielä muuttuu kun toivehaun kohteena on itseäni nuorempi tyttö/nainen.

        Missä ihmeessä me voisimme kohdata?

        Keski-ikäisen naisen toiveet voi olla kiva sauma: nainen joka ois nuori ja kaunis...
        Mut mikä sun ongelmas on jos olet menestyvä, sporttinen ja hoikkakin.Rahhookin on..???

        Yhteiskuntahan vaan ymmärtää menestyvän miehen jolla on kaunis ja nuori nainen / mies.

        Otappa tähän vanha homo tai vanha lesbo jolla menestystä/ nuori puoliso.
        Missähän ne kohtaa täs yhteikunnassa?

        terv PT 2
        joku oli vienyt taas mun nmerkin..noh


      • f4ck
        M1l1a kirjoitti:

        En jaksanut kahlata koko ketjua läpi.

        Tunnistan ongelman, olen itse keski-ikäinen, sporttisen hoikka, omasta ja monen muunkin mielestä kaunis nainen. Menestynyt taloudellisesti ja saavuttanut jonkinlaisen aseman yhteuskunnassa.

        Miksi onkaan niin vaikeaa löytää vastaavanlaista kumppania? Ja luoja miten paljon vaikeammaksi se vielä muuttuu kun toivehaun kohteena on itseäni nuorempi tyttö/nainen.

        Missä ihmeessä me voisimme kohdata?

        sä siis etsit susta kopioo mut nuorempaa ja kun löydät ni sanot taikasanan ja rakastutte? Vai aiotko ehdottaa jonkinlaista kumppanuutta samankaltaisuuden nimissä?
        Jos sä ihmettelet miks sä oot sinkku vaikka oot ittes ja monen muunki mielestä kaunisikin, ni tossa sulle syy. Rakkautta ei voi määräillä. Sä olet samassa jonossa kauneutesi ja rahojesi ja asemasi kans kuin niitä ilman olevat, jos sä et ymmärrä rakkautta ni siinä jonossa sä ihmettelet lopun elämääsi ett miksi.


      • miejasie69
        f4ck kirjoitti:

        sä siis etsit susta kopioo mut nuorempaa ja kun löydät ni sanot taikasanan ja rakastutte? Vai aiotko ehdottaa jonkinlaista kumppanuutta samankaltaisuuden nimissä?
        Jos sä ihmettelet miks sä oot sinkku vaikka oot ittes ja monen muunki mielestä kaunisikin, ni tossa sulle syy. Rakkautta ei voi määräillä. Sä olet samassa jonossa kauneutesi ja rahojesi ja asemasi kans kuin niitä ilman olevat, jos sä et ymmärrä rakkautta ni siinä jonossa sä ihmettelet lopun elämääsi ett miksi.

        Miksi onkaan niin vaikeaa löytää vastaavanlaista kumppania? Ja luoja miten paljon vaikeammaksi se vielä muuttuu kun toivehaun kohteena on itseäni nuorempi tyttö/nainen.


        joo miksiköhän?

        Mut täähän oli varmaankin provo?vai mitä F?


    • ometta

      Ei menestys / todellinen tai kuviteltu hyvä ulkonäkö tee ihmisestä miellyttävää tai kiinnostavaa, yleensä päinvastoin, joten ehkäpä vika onkin siinä. Mitä nuoreen lihaan tulee, osta, niinhän miehetkin tekee.

      • miejasie69

        Itseasiassa totta ometta ! Menestynyt exäni joka himoitsi minua ,ei tehnyt hänestä mitenkään miellyttävää vaan minua vaanivan ämmän...


    • Vi_unluusereitaootte

      Minulla on vain ja ainoastaan ikäviä kokemuksia lesboista, jos paria hassua työkaveria ei lasketa. Koska olen bisse, minulla on omakohtaista kokemusta sekä heteromiehistä, bi-naisista että lesboista. Ikävä kyllä sanoa, että lesboista minulla on ihan karmivia kokemuksia. Ensimmäiseksi voin todeta, että tuo akkaporukka tuntuu olevan sellainen sakki, jota Suomen laki ei kosketa. Seksuaalista häirintää, kotirauhan rikkomista, kunnian loukkauksia, väkivaltaa, vahingontekoja, vainoamista, potilaan oikeuksien jatkuvaa loukkaamista - muutaman mainitakseni. Todella moni päällisin puolin fiksun oloinen lesbo muuttuu riidan yhteydessä tai hieman alkoholia otettuaan raivopäiseksi ja väkivaltaiseksi täysääliöksi. Päihderiippuvuudet ja persoonallisuushäiriöt taitavat olla yleisiä myös niiden ilmiöiden parissa työskentelevillä lesboilla kuten myös kasvatus-, opetus-, sosiaali- ja hoitoalan tehtävissä. Todellakaan en halua olla missään romanttisissa tekemisissä lesbojen kanssa enää ikinä. Onneksi voin "tyytyä" ihan helposti vaikka siihen hirveään heterouteen. Suomalaisten lesbojen hulluus ei todellakaan voi johtua mistään syrjinnästä, kuten usein marisette. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja alkakaa elää kuten muutkin täysjärkiset ihmiset.

      Ps. Ei ole minun silmääni miellyttäviäkään lesboja tullut vastaan, mutta minulle ulkoinen kauneus ei ole pääasia. Noilla psyykkisillä meriiteillä ei kuitenkaan jatkoon mennä.

      • kaikkienlesbojenedustaja

        Ikävää, jos huonot kokemukset ovat tehneet sinusta noin katkeran.


    • Hei!

      Me ja kaikki muut olemme yksilöitä. Yleistäminen on huono tie mihinkään.

      Rohkeasti kohtaamaan naisia, älkää luovuttako.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe