eli ajatuksissa ois ollu ettiä kiva avain kaappi mutta mietin et minkä näkönen mahtaa olla sellanen et laittaius vaan nauloja joko epäsymmetrisesti seinälle tai sitte järjestyksessä ja niihin vaan avaimet roikkumaan. toki se vaatii että avaimissa on kauniit avaimenperät koska sehän ois kokoajan näkyvillä mut onko joku totteuttanu ite tällasen avainnaulakon ja miltä se näyttää, en meinaa viittis hakata seinää täyteen nauloja ja todeta et kamala on :)
avainkaappi ilman kaappia???
8
294
Vastaukset
- Täti täältä vaan
Voin kuvitella, että näyttää kamalalle. En laittaisi. Et löytäisi mistään pelkkää avainnaulakkoa, ainakin takavuosina niitä oli runsaasti myynnissä?
Omassa lapsuudenkodissani oli Norjasta ostettu, pitkä musta "kissa" avainnaulakkona, sitä muistelen joskus edelleen lämpimästi. Pelkät naulat on rumia. - tissaineri
Laita naulojen päihin jotain, kuten vaikka pienet eriväriset puupallot. Eikös niitä saa tuolta askartelukaupoista?
- tissaineri
...tai sitten laita ne naulat johonkin, vaikka maalattuun taustaan, niin voit poistaa tai siirtää naulakkoa tarpeen vaatiessa.
- katriina82
Ei oo ollu mieleistä avainkaappia eikä aivain naulakkoja juuri oo tullu eteen ku yksi vaivainen ja sekin oli pahasti kärsiny. täytyy varmaan yrittää metsästää viel sitä avainkaappia ahkerammin vaan...
- M
Pelkkä puinen levy johon nauloja iskee toimii hyvin. Tein joutoaikanani pähkinäpuunpalasesta levyn johon heittelin koukkuja kiinni ja oli sellaisenaan komean näkönen.
- zirkonius
Jokin kaunis kuva/maalaus/ristipistotyö kehyksiin, siihen pieniä siroja koukkuja avaimille.
- minä
Vieläkö avainnaulakko hakusessa?
Jos näin, niin ota rohkeasti yhteyttä. Yhteystiedot( ja yhden tekemäni naulakon kuvan) löydät https://www.facebook.com/EuroraxOy - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650