avainkaappi ilman kaappia???

katriina 82

eli ajatuksissa ois ollu ettiä kiva avain kaappi mutta mietin et minkä näkönen mahtaa olla sellanen et laittaius vaan nauloja joko epäsymmetrisesti seinälle tai sitte järjestyksessä ja niihin vaan avaimet roikkumaan. toki se vaatii että avaimissa on kauniit avaimenperät koska sehän ois kokoajan näkyvillä mut onko joku totteuttanu ite tällasen avainnaulakon ja miltä se näyttää, en meinaa viittis hakata seinää täyteen nauloja ja todeta et kamala on :)

8

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti täältä vaan

Voin kuvitella, että näyttää kamalalle. En laittaisi. Et löytäisi mistään pelkkää avainnaulakkoa, ainakin takavuosina niitä oli runsaasti myynnissä?

Omassa lapsuudenkodissani oli Norjasta ostettu, pitkä musta "kissa" avainnaulakkona, sitä muistelen joskus edelleen lämpimästi. Pelkät naulat on rumia.

• tissaineri

Laita naulojen päihin jotain, kuten vaikka pienet eriväriset puupallot. Eikös niitä saa tuolta askartelukaupoista?

• tissaineri

...tai sitten laita ne naulat johonkin, vaikka maalattuun taustaan, niin voit poistaa tai siirtää naulakkoa tarpeen vaatiessa.

• katriina82

Ei oo ollu mieleistä avainkaappia eikä aivain naulakkoja juuri oo tullu eteen ku yksi vaivainen ja sekin oli pahasti kärsiny. täytyy varmaan yrittää metsästää viel sitä avainkaappia ahkerammin vaan...

• M

Pelkkä puinen levy johon nauloja iskee toimii hyvin. Tein joutoaikanani pähkinäpuunpalasesta levyn johon heittelin koukkuja kiinni ja oli sellaisenaan komean näkönen.

• zirkonius

Jokin kaunis kuva/maalaus/ristipistotyö kehyksiin, siihen pieniä siroja koukkuja avaimille.

• minä
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe