Mulla on siis blogi Bloggerissa. Kun tein ensimmäisen bannerin blogiini ja lisäsin banneriin normaalisti otsikon, se onnistui. Sain siirrettyä blogin otsikkoa mihin tahansa halusin, kuten pitäisi varmaan pystyä edelleen..? Kuitenkin lisätessäni uuden bannerin en saanut otsikkoa siirtymään vanhasta paikastaan! Fonttia ja sen kokoa pystyn kyllä muokkaamaan, mutta paikka pysyy edelleen samassa oikeassa yläkulmassa.. Tämä on tosi raivostuttavaa! :/ Onko muilla tätä ongelmaa ja tiedättekö, miten sitä otsikon punaista pistekehystä voisi siirtää?
Aapuuuva!
8
389
Vastaukset
- kardemumma
Laitappa blogiin linkki, niin katon pystynkö auttamaan.
- kardemumma
Siis pitäiskö banneri saaha keskelle, eikä toiseen reunaan?
- citrushedelmä
kardemumma kirjoitti:
Siis pitäiskö banneri saaha keskelle, eikä toiseen reunaan?
Banneri on oikeassa kohtaa keskellä sivua, mutta bannerissa olevaa otsikko en pysty siirtämään. http://chocolatcoeur.blogspot.com/
- kardemumma
Siis onks tuo teksti tuo bloggerin blogin otsikko?
Mä tekisin itse niin, että tekisin uuden samanlaisen bannerin ja kirjottaisin, esim. picasalla voi kirjottaa, kuvaa sen. Ja voit silloin itse valita sen tekstin kohdan silloin.
Sitte liität sen bannerin tuon sun nykyisen tilalle. Sitten valitset ulkoasusta niin, että se teksti menee bannerin taakse.- citrushedelmä
Ai sen tekstin voi valita sinne bannerin taakse.. Juu oon joskus tehny paintilla valmiin otsikon, mutta koska mun mielestä sen otsikon pitäs toimia juuri linkkinä blogin etusivulle, niin sei toiminu silloin. Täytyykin kokeilla uudestaan. Kiitos avusta. :)
- citrushedelmä
Jaa mutta nyt en hokaa, miten sen tekstin saa bannerin taakse.. :b Enää en vaihda tämän bannerin otsikon paikkaa, mutta olis hyvä tietää ens kerralla, kun teen uuden bannerin.
- kardemumma
Siis meet -> ulkoasu -> ylätunniste, muokkaa -> mainospaikka -> ja koikeilet, mikä niistä kolmesta tekee sen, että blogin nimi, menee bannerin taakse.
Mulla kun ei oo banneria, niin en ite voi kokeilla. Tai voin, mutta en jaksa tehä banneria kokeillaakseen, mikä se noista on.- citrushedelmä
Okei kiitti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591