Tietenkin on mahdollista ostaa hometalo 5.000 eurolla muuttotappiokunnassa ja myydä se 30.000 € hintaan, mutta kun se viimeinen myyjä vastaa siitä omalla omaisuudellaan niin siitä ei vääntämälläkään saa kannattavaa bisnestä. Millään muulla alueella tuollainen ei ole edes mahdollista.
Mihin muuten sen ok-keisari joka kurlasi xo:ta päivin ja öin on hävinnyt tältä palstalta? Miksi Luki aina aktivoituu kun joku saa "turpaansa" eräällä tämän saitin veneilypalstalla... No, sen tietää vain Jumala...
Lukilla keulii ja pahasti..
3
166
Vastaukset
- Ei riitä
Luki maksaa pelkkiä myyntivoittoveroja kaupoistaan keskituloisen vuosipalkan verran ja tekee nettona 300 - 500% myyntivoittoa per kauppa.
xD - life sux
Haluan saman lääkityksen kuin luckyluki. Haluan elää onnellisena täysin harhoissa.
- Luki.
Lääke on ei ole salainen resepti,se on tietoa ja käytännön toimia elämää hapuiden maassa.
Eikö olekkin mukavaa ota sitä lääkettä,laitoin yhden lääkkeen jo palstalle sijoittajista.
Mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467