Kaikki ikävää potevat palstaröllykät.
Minä pistän kahvit tulelle ja aloitan päivän reippain mielin.
Eilen kunnon pihvi-ateria, valkosipuliperunat, litra maitoa, parit siiderit ja kunnon yöuni, niin johan tuli energiaa seuraavaan aamuun. Elämä on laiffii
Hyvää huomenta !
7
146
Vastaukset
- hmm.
Aamukahvin kanssa leivottua.
http://is12.snstatic.fi/kuvat/mokkamuffini/img-1288674614849.jpeg - huomenta
Hyvää huomenta sullekin joka olet meitä palstaröllyköitä. :P (mikä on röllykkä, röllin tapainen?)
Hyvä että olet saanut syötyä kunnolla, se varmaan on meillä kaikilla täällä välillä vähän puutteellista kun ei ehdi kuin ajatella ikävöinnin kohdettaan.
Hyvää huomenta kaikille muillekin! - kaffetta55678
Hyvää huomenta ! Aamukahvit menossa tääläkin :)
- Maria*
Oletko jostain päin Lappia, kun nimessä lukee poro...meinaan vaan, että siellä on varmaan aika kylmä kuten on täällä etelässäkin; todella hyisevää.
Yritän aloittaa kevyempää ruokavaliota ja motivaatio siihen on hieman hukassa tällaisella pakkasella, kun kaipaa energiaa kuitenkin. Mutta onneksi minulla on näitä systerin etelästä tuomia coffeeplus-juomia, jossa on tätä ginsengjuurta...Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
Ei ole lämpömittaria, mutta -30:han tuo taisi olla aamulla. Lappalaisten mukaanhan siinä säässä ei käynnisty saksalaiset autotkaan, mutta Ladalla pääsee.
http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm- huomenta
marjalanporo kirjoitti:
Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
Ei ole lämpömittaria, mutta -30:han tuo taisi olla aamulla. Lappalaisten mukaanhan siinä säässä ei käynnisty saksalaiset autotkaan, mutta Ladalla pääsee.
http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm"-18° Helsingin talonomistajat panevat lämmön päälle."
Heh, toi on osittain totta. :D Hauska vertailu muutenkin. Auto samassa sängyssä olis näky.. - Maria*
marjalanporo kirjoitti:
Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htmMahtavaa itseieroniaa ja huumoria.:) Kiitos. Itä-suomalaiset taitavat tuon huumorin, kun täällä Kehä III sisäpuolella on niin tiukkapipoista sakkia, että itku pääsee. Kiitos tästä kevennyksestä:) Olen itse puoliksi savolainen ja puoliksi hämäläinen, että tällainan musta sitten tuli, etten tiedä, olenko kiero vai mikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871