Hyvää huomenta !

Kaikki ikävää potevat palstaröllykät.

Minä pistän kahvit tulelle ja aloitan päivän reippain mielin.

Eilen kunnon pihvi-ateria, valkosipuliperunat, litra maitoa, parit siiderit ja kunnon yöuni, niin johan tuli energiaa seuraavaan aamuun. Elämä on laiffii

7

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.
    • huomenta

      Hyvää huomenta sullekin joka olet meitä palstaröllyköitä. :P (mikä on röllykkä, röllin tapainen?)

      Hyvä että olet saanut syötyä kunnolla, se varmaan on meillä kaikilla täällä välillä vähän puutteellista kun ei ehdi kuin ajatella ikävöinnin kohdettaan.

      Hyvää huomenta kaikille muillekin!

    • kaffetta55678

      Hyvää huomenta ! Aamukahvit menossa tääläkin :)

    • Maria*

      Oletko jostain päin Lappia, kun nimessä lukee poro...meinaan vaan, että siellä on varmaan aika kylmä kuten on täällä etelässäkin; todella hyisevää.

      Yritän aloittaa kevyempää ruokavaliota ja motivaatio siihen on hieman hukassa tällaisella pakkasella, kun kaipaa energiaa kuitenkin. Mutta onneksi minulla on näitä systerin etelästä tuomia coffeeplus-juomia, jossa on tätä ginsengjuurta...

      • Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
        Ei ole lämpömittaria, mutta -30:han tuo taisi olla aamulla. Lappalaisten mukaanhan siinä säässä ei käynnisty saksalaiset autotkaan, mutta Ladalla pääsee.
        http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm


      • huomenta
        marjalanporo kirjoitti:

        Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
        Ei ole lämpömittaria, mutta -30:han tuo taisi olla aamulla. Lappalaisten mukaanhan siinä säässä ei käynnisty saksalaiset autotkaan, mutta Ladalla pääsee.
        http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm

        "-18° Helsingin talonomistajat panevat lämmön päälle."

        Heh, toi on osittain totta. :D Hauska vertailu muutenkin. Auto samassa sängyssä olis näky..


      • Maria*
        marjalanporo kirjoitti:

        Eikun P-Karjalasta. Marjalanporo assosioitui aikoinaan mieleen kahdesta asiasta. Marjala on entinen kaupunginosa, jossa asuin aikoinaan. Poro on eestiläisten haukkumasana meistä suomalaista, joten siitä loppuosa. Itseironiaa pitää olla. :)
        Ei ole lämpömittaria, mutta -30:han tuo taisi olla aamulla. Lappalaisten mukaanhan siinä säässä ei käynnisty saksalaiset autotkaan, mutta Ladalla pääsee.
        http://gamma.nic.fi/~myllma/lappalaiset.htm

        Mahtavaa itseieroniaa ja huumoria.:) Kiitos. Itä-suomalaiset taitavat tuon huumorin, kun täällä Kehä III sisäpuolella on niin tiukkapipoista sakkia, että itku pääsee. Kiitos tästä kevennyksestä:) Olen itse puoliksi savolainen ja puoliksi hämäläinen, että tällainan musta sitten tuli, etten tiedä, olenko kiero vai mikä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe