Mikähän minun windows7 koneessa on vikana kun kaikki toimii. Firefox aukeaa hetkessä eikä takkua. Pelit pyörii maximeilla ja kaikenlaiset videoformaatit toistuu moitteetta äänen kera eikä tökkimisestä ole tietoakaan. Koneeni ei hidastele, kaatuile, melua tai jumita..
Outoja virus ym haitake oireita ei myöskään ole tullut vastaan, ei käytännössä eikä silloin tällöin ajamassani skannauksessa. Koneeni pysyy jatkuvasti terä kunnossa ja ns. "uuden" veroisena suorituskykynsä suhteen eikä hidastu ajan kanssa, vaikka en edes käytä mitään pilipali .. ööh... hienoja all-in-one korjaus/fixaus/boost taikaohjelmia jotka lupaavat sitä ja tekevät tätä. Ainoa ulkopuolinen koneen "kunnossapito" ohjelma on Avast.
Mistä moinen mahtaa johtua? Varsin erikoista, vai onko sittenkään?
Voiko syy suorituskyvyssä olla siinä että olen jaksanut nähdä vaivaa rakentaa itse osista ajatuksen kanssa oman koneen, jota sitten pidän yllä ihan niillä työkaluilla joita windowsissa itsessään jo on? Ja kaikki tämä on mahdollista jos vain jaksaa hiukka etsiä tietoa ja oppia miten mikäkin toimii ja mikä oikeasti on tarpeen,, apuna tässä on Google, erilaiset alan sivustot ( muro BBS, tom's hardware, tietokone, guru 3D, jne,, ) ja tietty joku osaavampi nörttikaveri jos sellainen kaveripiiristä löytyy. Pelkillä tämän palstan opeilla tuskin pitkälle pääsee..
Kummallinen juttu.
Oppia ikä kaikki..
4
94
Vastaukset
- Dick
Kyllä se vielä hyytyy. Voit sitten asentaa ilmaisen käyttöjärjestelmän joka ei hyydy.
Löytyy googlella. - eipäoo
Tuohan on normaalia, osaamattomat koneensa sekoittajat vain ovat niitä avuntarvitsijoita, jotka eri palstoilla kyselevät apua.
- f.e. perzinsky
Windovs ei olekaan aloittelijoille sopiva käyttis.
- kaikki ikänsä oppii
Pääsee sen verran, että voi mennä kysymään siltä sinun nörttikaveriltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462