Turvallisuus wpa/wpa2 psk ilmoittaa toiminta-alueen ulkopuolella? pitääkö suojaus laittaa puhelimesta avoin? kannettavan koneen kanssa toimii ok. on vaikee
Miten Wi-Fi?
15
540
Vastaukset
Ei pidä laittaa. Paras suojaushan on WPA2-AES. Sinun pitää antaa oikea salausavain jotta pääsisit kännykällä wlaniin.
- aatttakeeee
salasana on ok. pitääkö pakettitietoja ja 3g olla päällä? kumma ku tälläistä yksinkertaista asiaa ei tajua isot jututkin hoitanu prkle...
Kännykkä sammuttaa automaattisesti 3G yhteyden kun se on saanut yhteyden wlan verkkoon.
- kflfde8
Ok. mikä vois olla vikana" kun ei yhdistä? verkon nimi oikea salasana oikea wi-fi päällä.sammutin tietokoneenkin ettei sekoittais.
Toi toimialueen ulkopuolella ilmoitus viittaisi siihen että kännykkä on tukiaseman kantaman ulkopuolella.... Mutta jos ei ole niin kokeile buutata kännykkä sekä reititin.
- saaaaaaaaakuli
Oon 2 metrin päässä modeemista. En saa toimimaan puhelimes vika.
- Pyyhis
Varmista, että wlan tukiasemasi tukee wpa-aes salausta ja se on laitettu päälle. Tukiaseman asetuksissa pitää olla Wireless authentication ja Wireless encryption laitettu käyttämään ko. salausta.Onko tukiaseman kanava-asetus automaatilla? Ongelmia voi tulla, jos laitteet yrittävät käyttää samaa kanavaa jos tukiasema on pakotettu kayttämään yhtä kanavaa. Kokeile saada yhteys toimimaan ensin ilman salausta, sitten WEP ja WPA. WPA-AES on turhan järeä salaus jos surffailet puhelimella netissä satunnaisesti. Huhuista huolimatta esim WPA ei murru ihan NIIN helposti.
3G:n ja wlanin välillä ei ole mitään ristiriitaa, koska puhelin (ainakin Nokiat) valitsee ensisijaisesti wlanin kun se on käytettävissä. 3G wlan ja gprs ovat puhelimen kannalta vain yhteystapoja joita käytetään saatavuuden mukaan. Oletan, että sinulla on Nokian puhelin kun tänne kerran kirjoitat. Nokian Symbian 3 puhelimiin on saatavilla erinomainen Connectivity Analyzer (Nokian omaa tuotantoa) ohjelma, joka diagnosoi yhteyksiä ja tuloksista voi päätellä mikä mättää.
Myös jotkut tukiasemat eivät vain pelaa tiettyjen laitteiden kanssa. Itsellä oli joskus Netgearin tukiasema/modeemi,ja se katkoi jatkuvasti puhelimen wlan yhteyttä. Niin mutta kysyjähän käyttää wlania myös kannettavassa... Eli silloin suojaus pitää ehdottomasti olla WPA2... Tietoturvan kanssa ei pidä kauheasti leikkiä... Mutta voit kuitenkin väliaikaisesti alentaa suojausta ja testata toimiiko wlan yhteys nyt kännykässä.
- dckdfofk
Kannettava toiminu hyvin wlanin kans.Eli Samsung Giolla ei pääse kotona nettiin modeemi on Zyzel. 6h yrittäny alkaa hermo menee.. luulin että on 2min homma.
- 500 rulez
nokia 500:lla kesti puoli minuuttia kun olin wlanilla netissä
- Pyyhis
Tämä taitaa olla lähinnä Androidin ongelma:
http://androidforums.com/samsung-galaxy-mini-s5570/293451-wifi-error-android-2-2-froyo-samsung-galaxy-mini.html
http://androidadvices.com/fix-android-wifi-problems-connection-issues/
Googlaa Samsung Gio wifi problem ja tarkista, onko puhelimessasi uusin Gingerbread v2.3.6 firmware. Firmispäivityksillä yleensä nämä asiat korjaantuvat.
Ohjetta kaupan päälle: http://androidforums.com/samsung-galaxy-gio/494254-easiest-way-upgrade-gingerbread-v2-3-6-a.html- t2t1
Ok.Originally Posted by nonstopnate
En ole varma, jos tämä ei ole vielä lähettänyt (en nähnyt), mutta korjaus ei toimi minun Samsung Galaxy 551 käynnissä Android 2.2 on: mene puhelimeen / kellotaulu, kirjoita: * # * # 526 # * # * se näyttää ", ohjaimen asennus onnistui" tai jotain vastaavaa, ja sitten Wifi maagisesti toimii. Glad se oli niin yksinkertainen ja ei liity lapulla tai jotain. Found sitä seuraavat: SOLVINGIN "WIFI ERROR" Android MOBILET | TECHXPOT
Mihin kellotauluun pitää kirjottaa? huhuh.. - gytysrehi
t2t1 kirjoitti:
Ok.Originally Posted by nonstopnate
En ole varma, jos tämä ei ole vielä lähettänyt (en nähnyt), mutta korjaus ei toimi minun Samsung Galaxy 551 käynnissä Android 2.2 on: mene puhelimeen / kellotaulu, kirjoita: * # * # 526 # * # * se näyttää ", ohjaimen asennus onnistui" tai jotain vastaavaa, ja sitten Wifi maagisesti toimii. Glad se oli niin yksinkertainen ja ei liity lapulla tai jotain. Found sitä seuraavat: SOLVINGIN "WIFI ERROR" Android MOBILET | TECHXPOT
Mihin kellotauluun pitää kirjottaa? huhuh..kumpi palsta tää on samsung vai nokia vai android
- Matttiiii
gytysrehi kirjoitti:
kumpi palsta tää on samsung vai nokia vai android
Väliäkö sen. Kun wifi ei per..le toimi. Sitä paitsi eivät android miehet vastaile omalla palstalla.Seuraava puhelin on nokia ei koskaan ollu minkään verkon ongelmia vaikka puhelin olis jääkaapissa.
- 500 rulez
tämä nopean wlan netin omaava puhelin tunnistaa naapurini ja omani,omani on ylimpänä listassa ja ainoa salaamaton,no problems,perfect connection
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK500BLACK/nokia-500-musta?scid=798
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265