Onko tämä terve parisuhde?

Jomppe Jompenpoika

Ollaan tässä naapureiden kanssa ihmetelty erästä perhettä täällä. Talossa on pahoin ylipainoinen nainen, joka töikseen juoruaa ilkeitä asioita ihmisistä. Hän on ihan kuuluisa tästä "harrastuksestaan" ja olemme tulkinneet tämät persoonallisuushäiriöiseksi.
Tämä "norsu" laittaa lapsensa vahtimaan isäntänsä menoja, puheita jne. Se juottaa miehensä aina toisinaan päihin, ihan konttauskuntoon, eli kontrolloi mm. humalatilan määrää ja sitä mitä mies saa juoda ja milloin. Seuraavana aamulna klo 55:30 mies laitetaan lasten kanssa pihalle tai viedään aamutuimaan jonnekin tivoliin tai sirkukseen kärsimään. Olen huomannut, että kun mies menossa kotipaikaansa harvoin kun pääsee, niin aina edellisenä iltana juotetaan se känniin ja kaikki lpaset pahataan kyytiin, jotta varmasti on kontrollia. Akka itse vihaa miehen vanhempia, ja ei olisi ihme jos joskus löisi kylmäksikin - on niin sairas persoona. Joskus miettinyt, että lääkitseeköhän se miestäänkin saatika kakaroitaan?

Eli tällainen persoona. Mihin tällaisesta voi ilmoittaa, kun eihän tuo tervettä ole?

16

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????((//

      No sun jutuissa ei ole kyllä mitään tolkkua.

    • ufo

      "Seuraavana aamulna klo 55:30"

      Ei taida olla tämän maailman aikaa. Olet tullut väärän planeetan keskustelufoorumille. Siltä tuo juttukin kuulostaa.

      • ISO GULLI JORMA AUTT

        JOS KERRAN VITUTTAA ANNA ÄIJÄLLE PIMPEROASI: KYLLÄ VARMAAN TYKÄSTYY IKIAJOIKSI SINUUN:


    • :-Dtääoliparas!!!

      " Se juottaa miehensä aina toisinaan päihin, ihan konttauskuntoon, eli kontrolloi mm. humalatilan määrää ja sitä mitä mies saa juoda ja milloin..."
      Ukko parka, makaa varmaan ketarat oikosena lattialla, tämä "norsu"-akka istuu rinnan päällä ja kaataa viinaa pullonsuusta väkisin kurkkuun!? Eihän siinä miesparka muuta voi kun niellä!

      Jotain tarttis tehdä!

      • Jomppe Jompenpoika

        Vertauskuvasi ei ollut kaukanakaan totuudesta, uskokaa tai älkää. Mitä asialle tehdä, kun mielipuolistahan tuo akan touhu jo on. Paha persoonallisuushäiriö!


      • omituinen perhe
        Jomppe Jompenpoika kirjoitti:

        Vertauskuvasi ei ollut kaukanakaan totuudesta, uskokaa tai älkää. Mitä asialle tehdä, kun mielipuolistahan tuo akan touhu jo on. Paha persoonallisuushäiriö!

        "Olen huomannut, että kun mies menossa kotipaikaansa harvoin kun pääsee, niin aina edellisenä iltana juotetaan se känniin ja kaikki lpaset pahataan kyytiin, jotta varmasti on kontrollia."

        Kyllä on melko lapanen mieheksi, kun eukko pystyy sen juottamaan - vastentahtoisesti - känniin. Ja mikä siinä on vikana, kun viedään kaikki lapset isovanhempiaan katsomaan? Pitäisikö niistä jonkun jäädä kotiin ihan vaan siksi, että naapurit olisivat tyytyväisiä?

        Me olemme niin omituinen perhe, että vaikka lapset ovat jo niin aikuisia, että vain kuopus on alle 18 v, niin silti mennään joskus ihan porukalla mummolaan.

        Varmaan ihan sairasta teistä.


      • Voivoivoii
        omituinen perhe kirjoitti:

        "Olen huomannut, että kun mies menossa kotipaikaansa harvoin kun pääsee, niin aina edellisenä iltana juotetaan se känniin ja kaikki lpaset pahataan kyytiin, jotta varmasti on kontrollia."

        Kyllä on melko lapanen mieheksi, kun eukko pystyy sen juottamaan - vastentahtoisesti - känniin. Ja mikä siinä on vikana, kun viedään kaikki lapset isovanhempiaan katsomaan? Pitäisikö niistä jonkun jäädä kotiin ihan vaan siksi, että naapurit olisivat tyytyväisiä?

        Me olemme niin omituinen perhe, että vaikka lapset ovat jo niin aikuisia, että vain kuopus on alle 18 v, niin silti mennään joskus ihan porukalla mummolaan.

        Varmaan ihan sairasta teistä.

        Ei se ollut asian pointti. Huoh...


      • Jomppe Jompenpoika
        omituinen perhe kirjoitti:

        "Olen huomannut, että kun mies menossa kotipaikaansa harvoin kun pääsee, niin aina edellisenä iltana juotetaan se känniin ja kaikki lpaset pahataan kyytiin, jotta varmasti on kontrollia."

        Kyllä on melko lapanen mieheksi, kun eukko pystyy sen juottamaan - vastentahtoisesti - känniin. Ja mikä siinä on vikana, kun viedään kaikki lapset isovanhempiaan katsomaan? Pitäisikö niistä jonkun jäädä kotiin ihan vaan siksi, että naapurit olisivat tyytyväisiä?

        Me olemme niin omituinen perhe, että vaikka lapset ovat jo niin aikuisia, että vain kuopus on alle 18 v, niin silti mennään joskus ihan porukalla mummolaan.

        Varmaan ihan sairasta teistä.

        Niin. Siis tarkoitin sitä tässä lapsikatraan kanssa mummolaan menoasiassa, kun tämä akka on riidoissa kuten kaikkien muidenkin, myöskin anoppilansa porukan kanssa, ja kun ukko käy vanhoja vanhempiaan harvoin tapaamassa, akka jää kotiin tai siis menee omille vanhemmilleen, mutta jokainen lapsi tungetaan takuuvasrmasti sen krapulaisen miehen kuljettamaan autoon, jotta siellä anoppilassa olisi häiriötä ja tarpeeksi kuulevia korvia kontrollina.

        -Siis ottakaa huomioon se, että kun yhdistetään nämä piirteet ja se naisen persoona, niin sitten tajuatte mistä on kyse. Ja todellakaan tämä ei ole minun mielipiteeni, mutta olen miettinyt mitä asialle tehdä, kun tuossahan on siis sellainen tulevaisuuden ongelmapesäke naapurissa ja akka niin hullu ja vauhko, että siinä voi olla seuraava tuhopolttiperheen koti, jossa nainen on suorittava tekijä.

        Olen huolestunut ihmisten turvallisuudesta!


      • Jäitä hattuun!
        Jomppe Jompenpoika kirjoitti:

        Niin. Siis tarkoitin sitä tässä lapsikatraan kanssa mummolaan menoasiassa, kun tämä akka on riidoissa kuten kaikkien muidenkin, myöskin anoppilansa porukan kanssa, ja kun ukko käy vanhoja vanhempiaan harvoin tapaamassa, akka jää kotiin tai siis menee omille vanhemmilleen, mutta jokainen lapsi tungetaan takuuvasrmasti sen krapulaisen miehen kuljettamaan autoon, jotta siellä anoppilassa olisi häiriötä ja tarpeeksi kuulevia korvia kontrollina.

        -Siis ottakaa huomioon se, että kun yhdistetään nämä piirteet ja se naisen persoona, niin sitten tajuatte mistä on kyse. Ja todellakaan tämä ei ole minun mielipiteeni, mutta olen miettinyt mitä asialle tehdä, kun tuossahan on siis sellainen tulevaisuuden ongelmapesäke naapurissa ja akka niin hullu ja vauhko, että siinä voi olla seuraava tuhopolttiperheen koti, jossa nainen on suorittava tekijä.

        Olen huolestunut ihmisten turvallisuudesta!

        Tuo naapurisihan kuulostaa harvinaisen fiksulta ja mukavalta, jos antaa omien lastensa ja miehensä pitää yllä suhteita miehensä vanhempiin eli lastensa isovanhempiin, vaikka ei sanoneen mukaan tulisikaan itse toimeen appivanhempiensa kanssa. Eittäin fiksu tapaus. Nostan hänelle hattua.

        Mihin perustat sen, että lapset lähetetään mummolaan vahtimaan isäänsä? Ennemmin tuo kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta, vai pitäisikö mielestäsi joku lapsista jättää rangaistukseksi kotiin? Ja miksi lasta pitäisi mielestäsi näin rankaista?

        Tarinastasi tulee mieleen vain se, että olet joko trolli tai sitten se kajahtanut naapuri löytyy hyvin läheltä.


    • piä omista asiostas

      Taidat itse olla melkoinen kyylä, eikö sinulla todellakaan ole muuta tekemistä, kun kyttäillä jotain naapurin touhuja?
      Mahtaa olla omat asiat perseellään!

      • Jomppe Jompenpoika

        Ei tarvitse olla kyylä. Kyllä ne ihan itse tuppaa.


    • Juotetaan.

      Lähes konttauskuntoon...Eiköhän tämä"isä" ihan itse juo, vaikka tämä"norsu" alkoholia tarjoileekin. Jospa muiden naapureiden kanssa aloittaisitte yhdessä lenkkeily,tai uimahallissa uintiharrastuksen,silloin saisitte ihan jotain muuta ihmettelyn aihetta ja tyhjänpäiväiset pohtimiset jäisivät pois.

      • Tunnen Terhin

        Sekopäiset valaat tunnistivat itsensä ja suojautuvat heti kyseenalaistaen aloittajaa keinolla millä hyvänsä. Hulluja akkoja piisaa teissä läslipersrissä! Kyllä luonnevika on helppo tunnistaa ja ei tarvitse olla edes kyylä, kun se luonnevika tuodaan ulkopuolisten elämään mm. ilkeinä juoruina ym.


    • Hei haloo! Mies on aikuinen ihminen, joka voi itse päättää elämästään. Jos nähen nykyinen elämäntilanne häntä haittaisi liikaa, niin hänellä on oikeus erota naisestaan. Eli minkä ihmeen takia teillä, naapureilla, on pakomiele vahtia tuon perheen menoja? Eiköhän he ihan itse osaa päättää, miten toimia.

      Vaikka tuolla naisella olisikin jokin mielenterveyshäiriö, niin mies hänet hoitoon toimittaisi. Ei ole teidän vastuulla vahtia heidän perhe-elämäänsä! Eiköhän he osaa toimia niin kuin parhaaksi näkevät.

      • Jomppe Jompenpoika

        Kuule. Se mies on muuttunut sen läskin ehdoilla samanlaiselsi kateelliseksi juoruajaksi, vahingoniloiseksi ym. ym.
        - siitä hyvästä on tullut paha!

        Kukaan ei halua olla näiden kanssa tekemisissä, kun kyllä ne ihan itse esillä ovat touhullaan. Minusta olisi paras kun tuo koko porukka pakkaisi kanansa ja muuttaisi pois häiritsemästä muiden asumista hopa ulkoisella habituksellaan puhumattakaan siitä pahansuovasta juoruilusta.
        -Toivittavasti joskus teillä käy huono tuuri ja tuollainen hullu läski muuttaa naapurustoon! On se niin hirveän ruma ja ijan käsittämättömän tyhmä sekä persoonallisuushäiriöinen.


    • Suosittelen'89

      Perheneuvola/PERHENEUVONTA ois hyvä paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe