Hymysi hipaisi minua kaukaa,
Kevyt kuin tuulen henkäys,
Se sai sydämeni laulamaan,
Sieluni soimaan.
En uskaltanut katsoa sinuun,
ja silti kuvasi piirtyy mieleeni,
häikäiset suljetut silmäni
Jumalainen naiseni.
Jos hymysi pieni hipaisu
tekee minulle tämän,
Mitä saisitkaan aikaan,
jos katsoisin sinua silmiin?
Katseesi
41
1673
Vastaukset
- Paljastavakatse
... ihokarvani sähköistyivät..
Me ei ollakaan koskaan rohjettu katsoa toistemme silmiin, "sillai kunnolla" ;) - tekoaurinko
Sain koskettaa rakkauttani vain katseellani, vaikka tuolloin halusin niin paljon muutakin. Se oli silloin.
Tiedän nyt, ettet ajatellut minua, eikä niin pidä ollakaan. Pyrit lähelleni, mutta et koskaan tule. Odotan, enkä tiedä pitäisikö minun tehdä jotakin korjatakseni asiat. Onko jotakin korjattavaa, selitettävää?
En pääse eteenpäin, "ulos." Sen tiedän, että olen ikävöinyt sinua joka ikinen päivä siitä lähtien. Onko siinä jotain väärää, sitäkö se on?- kaksoiselämä
Sinä tiedät, että tunne on molemminpuolinen, vaikka kirjoitat muuta. Miksi muuten toimisin näin? En ymmärrä, mitä voisin tehdä toisin. Nyt ei ole oikea aika muuttaa asioita meidän välillämme. Kunpa ajattelisit samoin.
Tietenkin olisi selitettävää, paljonkin. Jos tahdot irti minusta, kerro. Lupaan, etten vaadi sinulta mitään selityksiä. Mutta minä en haluaisi luopua sinusta koskaan. Et ole tekoaurinko. Olet oikea aurinko. - ta
kaksoiselämä kirjoitti:
Sinä tiedät, että tunne on molemminpuolinen, vaikka kirjoitat muuta. Miksi muuten toimisin näin? En ymmärrä, mitä voisin tehdä toisin. Nyt ei ole oikea aika muuttaa asioita meidän välillämme. Kunpa ajattelisit samoin.
Tietenkin olisi selitettävää, paljonkin. Jos tahdot irti minusta, kerro. Lupaan, etten vaadi sinulta mitään selityksiä. Mutta minä en haluaisi luopua sinusta koskaan. Et ole tekoaurinko. Olet oikea aurinko.En tiedä. Sinulla on oli tilaisuutesi, mikset vain pyydä.Selitä, kerro, puhu minulle. Kaipaan Sinua. ja haluan sinua niin että sattuu. Tunsin että välillämme oli nytkin jotakin, en enää usko siihen. En halua enää välittää. Sinä kuulut perheellesi. Slut.
- pikkumyy
Mitä pitäisi tapahtua että pääsisit ulos jutusta?
- ta
Noin yleensä toivon haluan ihmisiltä suorapuheisuutta.
.... ellei vuosi auta, kulukoon toinen perään.... - bh
ta kirjoitti:
Noin yleensä toivon haluan ihmisiltä suorapuheisuutta.
.... ellei vuosi auta, kulukoon toinen perään....kaksi vuotta... kaipaus on edelleen sama.
- Kauniille
bh kirjoitti:
kaksi vuotta... kaipaus on edelleen sama.
Niin raastava ikävä! En ikinä pääse tästä eteenpäin, enkä halua päästä. Kaipaan vain hänen luokseen, kaipaan häntä ihan niin että sattuu. Sattuu.
- 1317
Kauniille kirjoitti:
Niin raastava ikävä! En ikinä pääse tästä eteenpäin, enkä halua päästä. Kaipaan vain hänen luokseen, kaipaan häntä ihan niin että sattuu. Sattuu.
Miksi se on kidutusta ja samalla niin ihanaa? Minäkään en halua irti tunteistani vaikka kärsin... haaveilua aina pienimmänkin mahdollisuuden tullen... taidan olla hullu.
- ¨¨¨¨¨¨¨
1317 kirjoitti:
Miksi se on kidutusta ja samalla niin ihanaa? Minäkään en halua irti tunteistani vaikka kärsin... haaveilua aina pienimmänkin mahdollisuuden tullen... taidan olla hullu.
Et varmastikaan hullu, ihan rakastunut "vain". Jos se olisi merkityksettömämpää, niin olisihan siitä kai jo päästänytkin irti, mutta kun ei.
- <
Kauniille kirjoitti:
No hei, anna vähän vinkkiä ken tuo kaunokainen on, nimikirjain.....
- Sitkeä sydän
Tiedän tunteen, valitettavasti.
- ta
Miten pitkä kurimus sinulla ss. on menossa?
- Sitkeä sydän
Vuosi. Aika mennyt niin nopeasti, mutta niin hitaasti. Hetket hänen kanssaan kiitävät ohi sekunneissa, hetket ilman häntä tuntuvat kestävän tuhansia vuosia. Blaah :(
- ta
Kohtalotovereita. Kyseinen nainen teki aikoinaan minuun erittäin suuren vaikutuksen. Kukaan ei ole koskaan aikaisemmin sellaiseen yltänyt. Juttu ei aikoinaan edennyt mihinkään, sille painavat syynsä. Ehkä siksi olenkin "jumissa"
Olen kuitenkin ajatellut, jos vielä joskus saisin hänen kanssaan tovin aikaa viettää, olisiko tunne sama kuin silloin. Toisinaan, nykyään enää harvemmin, törmäämme sattumoisin. On hän edelleen kauneinta mitä tiedän ja vaikutus kaikin tavoin tärisyttävä.
Aika toivottavasti siis parantaa ikävän, sen täytyy. Käsittämätöntä, miksei toisesta pääse yli, vaikkei toista koskaan ole edes tuntenut kunnolla. Saati vastaihastumista ollut.
Minkähän diagnoosin saisin. Tai syytetään kuitenkin vain runoilijoita. - juksmuks
ta kirjoitti:
Kohtalotovereita. Kyseinen nainen teki aikoinaan minuun erittäin suuren vaikutuksen. Kukaan ei ole koskaan aikaisemmin sellaiseen yltänyt. Juttu ei aikoinaan edennyt mihinkään, sille painavat syynsä. Ehkä siksi olenkin "jumissa"
Olen kuitenkin ajatellut, jos vielä joskus saisin hänen kanssaan tovin aikaa viettää, olisiko tunne sama kuin silloin. Toisinaan, nykyään enää harvemmin, törmäämme sattumoisin. On hän edelleen kauneinta mitä tiedän ja vaikutus kaikin tavoin tärisyttävä.
Aika toivottavasti siis parantaa ikävän, sen täytyy. Käsittämätöntä, miksei toisesta pääse yli, vaikkei toista koskaan ole edes tuntenut kunnolla. Saati vastaihastumista ollut.
Minkähän diagnoosin saisin. Tai syytetään kuitenkin vain runoilijoita.Kuulostaa tutulta. Jumissa täälläkin, mutta päivä kerrallaan...Tämä on jo niin tuttua ja olen luovuttanut jo ajat sitten, rakkautta vain en sisältäni saa mä pois...
- Diagnostiikka
ta kirjoitti:
Minkähän diagnoosin saisin. Tai syytetään kuitenkin vain runoilijoita.Ketähän runoilijaa haluat syyttää? Tarkennusta, niin on helpompi antaa diagnoosi.
- Sitkeä sydän
Miks ihmeessä pitää aina ihastua niin auttamattoman paljon?! Ja miks ei voi unohtaa? Lobotomiaan, mars!
Positiivista on se, etten näköjään ole yksin :-) - Sitkeä sydän
Juksmuks: kauanko olet ollut "jumissa" ?
- ....,,,,
bh, kertoisitko jotakin lisää?
- bh
ikävä on
- Sitkeä sydän
Rakastunut
Hän seisoo silmäluomillani,
Hänen hiuksensa ovat hiuksissani,
Hänellä on käsieni muoto,
Hänellä on silmäini väri,
Varjooni on hän uponnut,
Kuin kivi taivaaseen.
Paul Eluard 1923 suom Aale Tynni. - Ww
Mä en kestä enää
- SW
no mitä?
- one lonely
SW kirjoitti:
no mitä?
Uuh kuinka romanttinen ketju, meitä näyttää olevan enemmänkin, meitä toivottomia sieluja. Lobotomia vois tosiaan auttaa mutta toisaalta haluan nauttia ihastuksestani kaikilla aisteillani, siitä vähästä mitä häneltä saan. Mutta ne katseet; viime aikoina olen huomannut että hän vilkuilee minua silloin kun en katso, kuin olisi ihmeissään jostain, hiukan sellainen kysyvä ja tutkiva katse. Välillä hän hymyilee kuin lumoutuneena ja kääntää päätään jos huomaa minun katsovan häntä takaisin. Mitä tämä sitten voisi merkitä, ehkä hän vain kummastelee minua höppänää kun ihastukseni häneen näkyy varmaan kilometrin päähän. Niin tai näin, nautin hänen katseistaan, olivat ne sitten kysyviä ja vakavia tai iloista kauniiden sinisten silmien tuiketta. Niitä en unohda koskaan..
- Eo
helpottaako nyt?
- Oi elämää
one lonely kirjoitti:
Uuh kuinka romanttinen ketju, meitä näyttää olevan enemmänkin, meitä toivottomia sieluja. Lobotomia vois tosiaan auttaa mutta toisaalta haluan nauttia ihastuksestani kaikilla aisteillani, siitä vähästä mitä häneltä saan. Mutta ne katseet; viime aikoina olen huomannut että hän vilkuilee minua silloin kun en katso, kuin olisi ihmeissään jostain, hiukan sellainen kysyvä ja tutkiva katse. Välillä hän hymyilee kuin lumoutuneena ja kääntää päätään jos huomaa minun katsovan häntä takaisin. Mitä tämä sitten voisi merkitä, ehkä hän vain kummastelee minua höppänää kun ihastukseni häneen näkyy varmaan kilometrin päähän. Niin tai näin, nautin hänen katseistaan, olivat ne sitten kysyviä ja vakavia tai iloista kauniiden sinisten silmien tuiketta. Niitä en unohda koskaan..
Lähes aika tutulta tapauksesi kuten minulla.Kun katselen välillä häneen vaikka hän ei katso edes minuun heti ja silloin hän katsoo sattumoisin minuun niin katsoin heti sivummalta.Tietysti katsoimme toisistaan sattumalta samaan aikaan myös hymyt:).Huomasin ja aavistin kyllä,että hän katseli minuun melko pitkään välillä on.Se tekee minuun ihanasti ja rentoa sekä ihastumisen kanssa merkeistä.Minulla kylläkin siniset silmät ja hänellä kai joku troopikin sinisen merestä(lähes?).Olihan mukava kun juttelimme asioista vaikka hassuja tai vakavia sekä muusta:).Onhan hymy aina ihanin asiaa kuten söpöilystä..En voisi olla hymyilemättä ilman syystä;).Olemme edelleen arkisin tapaa aina näkemässä yhä..Tietysti hän on varattu ja hetero(bi?) paitsi en voisi vielä halua sekaannu tai mokat tämän takia..Olen kuullut,että suomessa aika paljon eniten bissejä(oikeastaanko?) niin huh huh:)
- Ww1
Onko kaipaus romantiikan syvintä olemusta?
- Eo1
Paljon ainakin kaipaan.
- Milk&h
Eo1 kirjoitti:
Paljon ainakin kaipaan.
Kertoisitko ketä?
- eo
Milk&h kirjoitti:
Kertoisitko ketä?
Ei kai sitä täällä avoimesti voi.....
- Ww
Nimikirjaimet?
- täh
Joteskin epäselvä ketju.... niin keneltä kysyt?
- Ww
En mä tiedä :D
- Eih
This sucks! Kun luulee et täällä ois jotain kivaa niin tällasta sekoilua vaan. Voisko joku kirjottaa sellasen söpön, perhosia vasan pohjalle aiheuttavan jutun kun multa ei nyt lähde?
- Juuh
Eih kirjoitti:
This sucks! Kun luulee et täällä ois jotain kivaa niin tällasta sekoilua vaan. Voisko joku kirjottaa sellasen söpön, perhosia vasan pohjalle aiheuttavan jutun kun multa ei nyt lähde?
Tule kahden tunnin kuluttua minun viereeni peiton alle niin katsotaan missä on perhosia.
- huuj
Juuh kirjoitti:
Tule kahden tunnin kuluttua minun viereeni peiton alle niin katsotaan missä on perhosia.
Voisin tullakin... ellei kokemattomuus haittaa
- Ww
Eih on hyvä vain ja itse kirjoittaa jos eivät jutut miellytä.
- romantiikkaakehiin
... siis ihailusi kohteella on paha karsastus vai kuinka? Ja vaikea katsoa sellaista ihmistä silmiin, kun toinen silmä katsoo Kittilään ja toinen silmä kattilaan. Kyl on elämäsi kauhean raagista. Hahaha...kiäh...
- Ss
Päivä ilman häntä, menköön toinenkin. Melkein alkaa tottumaan tähän!
- -ss-
Sullahan on asiat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621