ilman boxereita/alushousuja?

jelli

kysymys jätkille... kun käytätte collegehousuja laitatteko alle boxerit/alushousut?

44

5010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelli69666

      ei

    • hjkhjgjg

      ei

    • boxeritvako-oihh

      joo ei tosiaan

    • aivsama

      mikä vitun kysymys tää oli :D no ofc käytetää . vaikka joillaki pullottaa college housujen alta nii ei se tarkota etteikö ois boksereita ^^ :-D :C ;-)

      • ihasama

        joillakin on iha törkeen iso pullotus!


      • pommppeliponks

        Taidat olla homppeli


    • kakka kepponen

      Mä käytän niiden kaa vaippoja ja KAKKAAN!

      • Kennyy

        Mäkin käytän gollarien alla vaippoja ja muovihousuja, ja arvatkaapa pullottaako, kun märkä vaippa turpoaa;-)


    • kalja kepponen

      emmä ainakaa käytä

      • kajdjsooalqk

        hyihyihyi kinosti ihan vitusti ..


    • abcd123

      Tottakai. Muuten pullottaa niin selkeästi housujen läpi.

    • fhbf

      Jep jep

    • wtf??

      näin naispuolisen näkökulmasta täytyy kyllä sanoa että suorastaan toivon että käytätte koska on erittäin etovaa ajatella että kollarit jalassa ne vempeleet siellä jalkojen välissä vaan heliuu ja heilu ja pullottaa



      HYI HYI SAAKELI :______D sitävarten ne pojat on hei ne boxerit keksitty

      • enhalunnuttietäää

        Joo samaa mieltä sun kanssa :DD Kuvittele ny et menisit kouluu ilman pikkuhousuja !


      • wtfff??

        Oletko lesbian?


    • Siis commando

    • ES(ari) Jonne

      Mä en käytä boksereita koska ES!

    • PALLI(t)

      Kun käyttää vaaleanharmaita rumia kolitsihousuja niin ei tarvii alushousuja. Tytöt tykkää katsoa selvästi erottuvaa kikkelin heilumista ja treenatun peban pyllyvakoa.

      • karvattomat pallit

        jep mäkään en käytä kolitsien alla alkkareita koska saan kiksit siitä kun kikkelin heiluminen näkyy ja sitäpaitsi pesen pyllyn veskikäynnillä joten ei tule "raitoja" ;)


    • pällipoikapenis

      no en helvetis, kuka pälli käyttäis

    • Oikkila

      En käytä kesäisin kollareiden alla mitään. Löysät kollarit ovat just niin hyvät. Jos heiluminen näkyy niin näkyköön.

      • Oikkila

        Talvisin kollareiden alla yhtä löysät pitkälahkeiset alkkarit. Ihan vaan kylmyyttä vastaan. Ja taas heiluu!


      • Pitää käyttää
        Oikkila kirjoitti:

        Talvisin kollareiden alla yhtä löysät pitkälahkeiset alkkarit. Ihan vaan kylmyyttä vastaan. Ja taas heiluu!

        No tietysti käytän, koska kollareita ei pestä (tai vaihdeta) joka päivä kuten taas boxereita ja alkkareita.


    • Oikkila

      Pesen heti kun tarvetta on. Ja ite oon aina kans puhtaaksi pesty.

    • Baskeri

      Nyt kollarit jalkaan ja menox! Kollarit - muuta et tarvitsekaan. ...tai ehkä sit Reinot!

    • 77897

      Itse ainakin kuljen kommandona kesät talvet. ;)

    • KALAHÖLLI

      tykään kulista, oon 30v nainen ja raskastan seksiä ;) pankaa mua perserekkään!#!# VITUUUU

      • äimänkäki

        ai nyt hetikö


    • Oikkila

      Kesällä lyhytlahkeiset kollarit ja tietysti ilman alkkareita. Junas istutaan vastakkain ja pilkotti lahkeessa.

    • Oikkila

      Esari taakse niin terska korostuu ohutkankaisten kollareiden läpi.

    • Anonyymi

      Mä en ole koskaa nähnyt, että joku ei käyttäis collareiden alla alkkareita.
      Mistä sen huomaa, jos olis ilman, niin kyllähän sen huomais. Näkyyhän se.

    • Anonyymi

      Kyllä näin kesäkauden aikana tulee käytettyä kollareita ilman boksereita tai alushousuja niiden alla.

    • Anonyymi

      Joskus on sukkikset alla

    • Anonyymi

      Nytkin kotioloissa kollarit jalassa ilman mitään muuta niiden alla.

    • Anonyymi

      En aina. Kyrvän muodot erottuu kyl nii hyvin et kouluun laitan lähes aina bokserit alle, mutta kotioloissa ei tarvii ku ei ketään täälä haittaa vaikka vähän kaluani esittelenkin pöksyjen läpi :D

      • Anonyymi

        Mä esittelen mun kalua perheenjäsenille ihan paljaana kun käydään yhdessä saunassa joka sunnuntai ja meillä se on aina ollut tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä esittelen mun kalua perheenjäsenille ihan paljaana kun käydään yhdessä saunassa joka sunnuntai ja meillä se on aina ollut tapa.

        Kai panette kans


      • Anonyymi

        Kotioloissa kun pidät niitä kollareita ilman alushousuja tai boksereita niin oletko koskaan lauennut niihin kollareihin sisälle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai panette kans

        Ei me nyt mitään sukurutsaajia olla kuitenkaan. Tää tapa vain ollut niin kauan ku mä muistan ja kun ei ketään hävetä tämä niin ei se mitään haittaa :D ja kun mun vanhemmat osaavat kyllä ihan käyttäytyä eivätkä ala kauheesti muutoksista mun tai sisarusteni kehoissa kommentoimaan ellei jotain mahdollisesti haitallista näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nyt mitään sukurutsaajia olla kuitenkaan. Tää tapa vain ollut niin kauan ku mä muistan ja kun ei ketään hävetä tämä niin ei se mitään haittaa :D ja kun mun vanhemmat osaavat kyllä ihan käyttäytyä eivätkä ala kauheesti muutoksista mun tai sisarusteni kehoissa kommentoimaan ellei jotain mahdollisesti haitallista näy.

        Varo kuitenki ettei siementä lennä sinne tiettyyn paikkaan kun esittelet itseäsi.


    • Anonyymi

      Aina ilman alushousuja. Käytän myös farkkuja ja chino housuja kommandona. Eikä pelkästään kesällä vaan myös talvella kikkeli paljaana housuissa.

    • Anonyymi

      Kyl se hieman ällöltä tuntuu et mun veli käyttää naapurin pojan vanhoi housui ku niiltä sen vanhemmilta aina niitä saa ku niiden pojalle käy pieniks ja oon sattunut ikkunasta näkee et sil naapurin pojal ei oo mitään niiden sen päällyhousujen alla. Perse vilkkuu ku esim kumartuu ja muutenkin lököttää pöksyi aina ja ällöttää ku veli pitää sit niitä pöksyi missä sen naapurin pojan kyrpä on varmaan roiskinut ja ei ihme vaikka ois niihin kovasti piereskellytkin.

      • Anonyymi

        Olispa mullakin tollanen naapuri. Veljes varmaa roiskii niihi omat mällit.


    • Anonyymi

      Kyllä ainakin ite käytän boksereita kollareiden alla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe