Laskettelu temput

n00b98

Elikkäs kertokaa jotain hienoja temppuja ja niihin tutoriaaleja. Oon lasketellu pari vuotta mut nyt haluisin oppii ees parii temppuu :D

20

3216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koko ikani

      Kuules itse olen laskenut koko ikani ja ei niita "hienoja temppuja" ihan tostavain heiteta ellet halua vaikka murtaa selkaasi. Ensin kannattaa aloittaa helpommista esim... 180. Grab. Ja tietysti reilaaminen ja sitten pikku hiljaa opetella pikkasen vaikeampi. Ja ei oikein niihin temppuihin mitaan tutoriaaleja kannata lahtee ettimaa ne temput oppii luonnostaan ja MUISTA hankkia New school sukset eli twin tipit

      • Minä itse

        Voiko satakasikymppisiä muuten heittää normilaskettelusuksilla. En uskalla ku pelkää että tökkää maahan. Ja kysymys osoitettu siis kokeneille tyypeille.


      • Jartza
        Minä itse kirjoitti:

        Voiko satakasikymppisiä muuten heittää normilaskettelusuksilla. En uskalla ku pelkää että tökkää maahan. Ja kysymys osoitettu siis kokeneille tyypeille.

        Noh.. Opettelin eka reilaamisen fressyissä. Sitte ministreettiin messilässä ja siellä eka normihyppyjä. Siitä sitte grabit ja tollaset. Myöhemmin sitten harjottelin ykköset eli 180. Niitä sitten harjottelin siinä. No, sitte rupesin ottaa enemmän vauhtii niihin hyppyreihin. Nytten tänä kautena oon siirtyny 2 pv sitte bokseihin. Niissä harjottelen vähä kaikkee grabii ja tollasta ja YRITÄN opetella bokseissa asteita. Oonko kauhee amatööri? Masentunu oon vähän ku tunnen itteni ihan huonoks muitten joukossa? Onks se totta?


      • Jartza
        Minä itse kirjoitti:

        Voiko satakasikymppisiä muuten heittää normilaskettelusuksilla. En uskalla ku pelkää että tökkää maahan. Ja kysymys osoitettu siis kokeneille tyypeille.

        Niin ja joo ei kannata vaikka en kokenu ookkaa


      • Anonyymi
        Minä itse kirjoitti:

        Voiko satakasikymppisiä muuten heittää normilaskettelusuksilla. En uskalla ku pelkää että tökkää maahan. Ja kysymys osoitettu siis kokeneille tyypeille.

        Voi niitä vetää normi suksilla kunhan niissä on pieni kaari takana. Itse olen lasketellut pari kautta ja opin 180 normi suksilla. Kannattaa yrittää ensin pienistä hyppyreistä.


    • the JOupISka

      Voi mutta siinä on se vaara mitä itse pelkäät

    • the JOupISka

      Niiku nimimerkki koko ikäni sanoo että opettele vähä helpompia ensi sit vasta ne supermänit ja .jne

    • Jartza

      Ohho tää meni vastauksee; Noh.. Opettelin eka reilaamisen fressyissä. Sitte ministreettiin messilässä ja siellä eka normihyppyjä. Siitä sitte grabit ja tollaset. Myöhemmin sitten harjottelin ykköset eli 180. Niitä sitten harjottelin siinä. No, sitte rupesin ottaa enemmän vauhtii niihin hyppyreihin. Nytten tänä kautena oon siirtyny 2 pv sitte bokseihin. Niissä harjottelen vähä kaikkee grabii ja tollasta ja YRITÄN opetella bokseissa asteita. Oonko kauhee amatööri? Masentunu oon vähän ku tunnen itteni ihan huonoks muitten joukossa? Onks se totta?

      • Jartza

        Ja ÄLKÄÄ hyvät ihmiset yrittäkö olla selällään hetkeä ilmassa. Lenisin selälleni.


      • Jartza

        Ja kun menin kertomaan kavereilleni innoissaan; Hei!! Opin hyppii bokseista! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Ne latisti tunnelmani sitte näin; No vautsi, miten hienoo. Oli siin sillee sarkastisesti ja pilkkaili mua


    • Hottis poju ;)

      Mä oon lasketellu 4 vuotta ja osaan vaan 180, Grabin, ja sukset ristis selän takana

    • omamäki paras mäki

      oon lasken yhen kauen ja mul menee 540, 720, bäkki, frontti, misty 540 ja 720, kokki 540 720 ja kerran oon semmoseen hirveeseen hankeen heittäny korkki 900 ja sit flatspin eli flättäri ja lincoln loopi :)
      enkä silti todellakaan sanos ittee hyväksi.

      • oma mäki paras mäki

        ja laskin enne laudal sil meni bäki, tupla bäki, frontti, rodeo, tupla rodeo fronttina ja bäkkinä, 720 ja 900 monil gräbeil, ja korkki 720 , kaba korkki 720, ja kaikkee semmosta shaissia :D


      • oma mäki paras mäki
        oma mäki paras mäki kirjoitti:

        ja laskin enne laudal sil meni bäki, tupla bäki, frontti, rodeo, tupla rodeo fronttina ja bäkkinä, 720 ja 900 monil gräbeil, ja korkki 720 , kaba korkki 720, ja kaikkee semmosta shaissia :D

        tai oon mä kai iha semi hyvä mut en mikää pro


      • mage69

        Erkö enempää KEKSINYT temppuja et voi osata jos oot yhen kauen laskenut


    • jotai
    • 4kauttaLaskenut

      Oon laskenu 4 kautta ja vetelen veilö pelkkää bäkkiä ja sekin o tullu 4 kerta vattaleen mutta kannattaa opetella omatekemistä... itse osaan bäkkärin hyvin

      • Anonyymi

        Oon itekki vetäny pari bäkkii osasks rodeoo


    • Anonyymi

      Saisko rodeoon tutorialii

    • Anonyymi

      Vedä 720c muista siinä että nojaa vähän eteenpäin mutta älä liikaa. Oon ite laskenu 4v ja oon tosi hyvä laskeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe