hei olen katsellut laguunaa ostomielessä ja nyt näyttäis olevan tissi-joupilla myseinen laguuna myynnissä. Onks tää uus malli parempi kuin edeltäjänsä nivelien ja jarrulevyjen osalta
Kokemuksia -08 2,0 Dci laguunasta
6
274
Vastaukset
- 89
Ainakin pari vuotta sitten tuo malli oli AutoBildin jossakin asiakastyytyväisyystilastossa ihan kärkipäässä
- ..perältä löytyy
Nyt on ollu kyllä lista väärinpäin kädessä..
- LaGuna77
..perältä löytyy kirjoitti:
Nyt on ollu kyllä lista väärinpäin kädessä..
Et taida olla AutoBildin kestotilaaja... Eipä taida terolla olla edes ajokorttia
- tiedän vaan
LaGuna77 kirjoitti:
Et taida olla AutoBildin kestotilaaja... Eipä taida terolla olla edes ajokorttia
sun lagunas on ihan helevetin ruma
- Le Renault
Tutustupa Trafin katsastustilastoihin linkin (http://www.trafi.fi/filebank/a/1329474752/de204e2640f53bebe5172c08caff1a23/9292-Henkiloautojen_katsastus_-_Viat_-_Kayttoonottovuosi_2008.pdf) takaa. Siellä se Laguna on puolivälissä listaa. No en tidä kertooko tuo mitään auton luotetavuudesta ja hyvyydestä. Toisaalta en usko, että voi olla ainakaan huonompi kuin vanhemmet mallit.
- Uusi Lagge kiikaris
Tuossa alla linkissä saksalaisen Dekran arvio uudesta Lagunasta, ihan posiviinen. Saksassa kuitenkin myydään Relluja pikkasen enemmän kuin Suomessa, joten on enemmän ja luotettavampaa dataa tyrkyllä:
http://www.gebrauchtwagenreport.com/index.php?id=13&L=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984