Nyt ihan tyhmä kysymys,mutta tarvitseeko lyhytkarvainen collien jotain vaatetta näin kovilla pakkasilla yli -20--asteen?
Vai pärjääkö ilan?
Kitos.
tarviiko lyhytkarvainen collie vaatetta pakkasilla?
6
1277
Vastaukset
- 18+16
Näät sen koirasta tarvitseeko vai ei . Itselläni on PK collieita ja yhdellä on oltava tossut vaikka muut ei niitä tarvitse . Eli hyvin koirakohtaista nämä pukeutumisasiat.
- 23
Monet tarvitsevat ainakin rauhallisille lenkeille. Jos taas koira saa liikkua reippaasti niin ei välttämättä tarvitse takkia. Mutta se on tosiaan koirakohtaista. Varsinkin jos on pudottanut pohjavillaa niin takki voi todellakin olla tarpeen myös reippailla lenkeillä. Kovilla pakkasilla saattaa pehkokin kaivata takkia jos on villat huonossa jamassa :)
Kannattaa siis ainakin varautua siihen, että koira mikä koira niin takin voi joutua jossain vaiheessa hankkimaan. Ja / tai ehkä ne tossutkin. - paleltaa
Meillä on kovilla pakkasilla pehkollakin takki. Ja tassut palelee. Kovin pitkiä lenkkejä ei pakkasella tehdäkään, kun ei suostuta kävelemään. Tossut pitäisi ostaa.
- tntin
Mulle tuli viime syksynä nahkakakara, jolla kyllä pidin joulukuun viileillä villapaitaa ja sitten kovilla talven pakkasilla takkia. Mutta tiettykin pentu on yleisesti ottaen herkempi kylmälle. Naapurin aikuista nahkaherraa en kertaakaan talven aikana nähny takki päällä, eikä näyttänyt menoa haittaavan.
Ehkä omalle nahkalle aikuisenakin tulee puettua takki kovimmille pakkasille. - Marian12
Meidän nahka 7 kk on käyttänyt koko talven manttelia ja nyt kurakeleillä sadetakkia.
- nahka12
Meillä ei pidetä takkeja ku ei ne auta mitään, samallai palelevat ilman takkia ku takki päällä. Tummelia olen tassuihin talvisin laittanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002645
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1232437En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va541126- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 46793
- 105777