uusi elämä

avalinnea

heippa kaikille ja kiitos jos vastaatte.olen nuori (31.v) ja minulla on 12.v tyttö ,10. v poika ja 5.v kaksoset! toivottaisiin kovasti vielä vauvaa mutta se on tunteella ajattelua,järjellä kun miettii niin opiskelen vielä ja hyvä että selvinnyt poikien vauva vaiheesta.synnytykset ollut mahtavia kokemuksia,niin kuin raskaudet. nyt kuitenkin käynyt tosi vahinko (syön e-pillereitä) mutta olen raskaana. en haluaisi abortoida lasta kun haluaisin mielummin auttaa niitä jotka omia ei saa. minusta jokaisen naisen (joka haluaa) kuuluu kokea äitiys,se on mullistava kokemus elämässä. voisinko mitenkään pitää lasta ja antaa adoptoitavaksi,tänne suomeen??
kiitos vastauksista

5

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti viidelle

No toki voit, itse en vain voisi luopua lapsesta jota kantaisin 9 kk., en noilla perustein mitä luettelet. Siis onko abortin vastaisuuteesi syynä vain se, että haluat jonkun saavan kantamasi lapsen? Siis auttamisen halu?!

"en haluaisi abortoida lasta kun haluaisin mielummin auttaa niitä jotka omia ei saa. "

Oletko ajatellut asian ihan loppuun saakka?

Itselläni on 3 biologista ja 2 adoptoitua.

• Onnen antaja

Suosittelen lämpimästi antamaan lapsen adoptioon.Suomessa on niin moni lapsenton aviopari joka on toivonut jo 5-10vuotta omaa lasta ja ei ole sitä saanut.
      Semmoinen on niin suuri rakkauden osoitus lasta kohtaan että pystyy antamaan sille paremman elämän.Ja myös Adoptio vanhemmat saavat kauan kaipaamansa lapsen ja rakastamaan sitä ehdoitta..

• sdfsääääsdd

Et voi antaa lastasi pois
      Olet nyt vain hämmentynyt
      Olet ollut hyvä äiti noille lapsillesi mitä sinulla on. Kyllä vielä yhdelle tilaa loytyy.

• Orvokki.

Uhraa aiheesta vielä jokunen hetki ajatuksillesi.
      Ei apotiolapsia haluavia aikuisia tarvitse auttaa, mutta avuton puolustuskyvytön lapsi tarvitsee apua ja avun antaja on ensisijaisesti lapsen oma äiti ja isä ... sitten isovanhemmat ja muut lähisukulaiset, muut vieraat tulevat kaukana ... kaukana perässä.

PS. Mielenterveysyhdistyksistä saat asiantuntevaa apua ongelmaasi.

• 1262012

Tämä ei ole mikään lastenvälityspalsta - ettäs kehtaatkin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      23
      2671
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      109
      2606
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1394
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      127
      1317
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1291
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      307
      1278
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      44
      1077
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1021
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      989
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      954
    Aihe