Paula ja Marjo 2

Marjo

He eivät juurikaan antaneet minulle aikaa ajatella. Tuskin minä siinä vaiheessa olisin kyennyt edes ajattelemaan. Tunsin housujeni liukuvan nilkkoihin. Kari oli kellahtanut jälleen selälleen. Hän kietoi kätensä tiukasti vyötäisilleni ja veti minua malttamattomasti takaperin puoleensa. Luultavasti minä en juurikaan vastustellut. Ainakin jo hetkeä myöhemmin minä kyyhötin puolestani polvet koukussa ja haarat levällään miehen yllä ja tunsin, miten Paulan sormet kiihottivat taitavasti häpyäni samalla, kun hän toisella kädellään ohjasi Karin pelottavan paksua ja kovaa kalua kohdalleen.

- Tunge se perseeseen.... kuulin miehen käheän äänen neuvovan selkäni takaa.

Hätääntynyt kirkaisu pakeni kurkustani. Samassa Paula oli jo painanut tummatukkaisen päänsä syvälle avoimeen syliini. Vavisten aistin hänen kuumat huulensa, kerkeän kielensä, sormien herkät kosketuksen huulillani ja klitoriksellani. Sitten tunsin myös miehen polttavan kovan kalun, jota ystävättäreni raivokkaasta vastustelustani huolimatta kiilasi hivenen taaemmaksi hikisten pakaroitteni väliin. Minulla ei ollut pienintäkään epäilystä Karin aikeista, Uskomatta, että tällaista voisi tapahtua minulle, ummistin pelosta ja kiihtymyksestä väristen silmäni. Tunsin Karin kovan terskan ahdistavan yhä vaativammin anustani. Ehkä minä alitajuisesti todella halusin sen sinne. Joka tapauksessa vastusteluni oli enemminkin näennäistä, kun miehen pelottava kalu erehtymättä löysi taaemman oveni ja alkoi hetki hetkeltä pontevammin pyrkiä sitä kautta sisääni.

Minä olen jonkin verran kookkaampikuin Paula. Mutta vaikka ystävättäreni oli kyennytkin suhteellisen helposti ottamaan miehen pyllyynsä, ainakin alkuun Karin siitin tuntui suorastaan ylivoimaisen isolta. Se ei ollut enää edes kunnolla liukas ja kiemurtelin ja vääntelehdin peloissani ja tuskissani peräaukkoni pingottuessa pingottumistaan. Se ei ikinä voi mahtua, ehdin jo kauhistella, kunnes vatsalihakset kouristellen tunsin, miten porttini ja oveni kiskottiin auki, terska täytti mahtavana möykkynä ammolleen raastetun anukseni ja alkoi sitten hitaasti, mutta vastustamattomasti lipua sisään suoleeni.

- Ei, hyvä jumala, minä en kestä enää ! uikutin miehen patukka tukevasti sisässäni.

Hallitsemattomat kouristukset tempoilivat ruumistani. Kaikki paikat repeämäisillään tunsin, miten mies lopullisesti lannisti vastarintani ja terska tunkeutui kokonaan sisään. Hetken kyyhötin tutisten sen varassa uskaltamatta edes hengittää. Tunsin miehen karhean käden hakeutuvan polvitaipeeni alle. Pidellen toisella kädellään minua tiukasti vyötäisistä, hän kaatoi minut eteensä kyljelleni ja alkoi sitten kohotetun jalkani alitse pakottaa kampeaan entistikin syvemmälle takapuoleeni.

- Sinäkin taidat tykätä kovasta munasta? kuulin miehen naureskelevan. - Tuntuu hyvältä perseessä, vai .. ?

Takuulla se ainakin tuntui. Sen sijaan minun oli mahdoton sanoa, oliko tunne nautittava vai pelottava vai molempia samanaikaisesti. Minä olin kokeillut sitä joskus mieheni kanssa, mutta se el ollut mitään verrattuna tunteeseen, jonka Karin mahtava kalu aiheutti pyrkiessään takakautta sisääni. Minusta ei kuitenkaan ollut vastaamaan hänen kysymykseensä, kun Paula jälleen kerran sukelsi levitettyjen haarojeni väliin, avasi minut kaksin käsin ja alkoi nuoleskella kielellään ärtynyttä klitoristani ja ammottavaa kosteaa häpyäni samalla, kun Kari kerta kerran jälkeen syöksi miehisen keihäänsä yhä syvemmälle epätoivoisesti kouristelevaan suoleeni.

- Ei…! nyyhkytin silmät kyynelissä ja lantio tutisten.
- Ei enää...!

Silti alkuhankaluuksien jälkeen mies tuntui tunkeutuvan minuun kerta kerralta vaivattomammin. Loppujen lopuksi hän oli upottanut takuulla ainakin puolet uskomattoman paksusta ja kovasta peniksestään pakaroitteni väliin. Eikä hän ollut pelkästään paksu, yhä syvemmälle syöksyessään terska tuntui ulottuvan mahalaukkuuni saakka, kun vähitellen ensi järkytyksestä toivuttuani annoin periksi himolleni ja aloin vähitellen tempautua mukaan tähän uskomattomaan lemmenleikkiin.

Epäilemättä Kari oli häikäilemätön ja perverssi irstailija, joka käytti Paulaa - ja nyt minuakin - hyväkseen. Muttei hänen perverssiytensä tuntunut ainakaan ystävätärtäni haittaavan. Aistien koko ruumiillani miehen syvälle yltävät survaisut kouristelevassa suolessani mieleeni palasi vastustamattomasti kuva siitä, miltä Karin paksu suonikas penis oli näyttänyt tunkeutuessaan hetkeä aikaisemmin Paulan äärimmilleen pingottuneeseen peppureikään.

- Kiipeä siihen Paulan päälle, mies huohotti korvaani, - Kisailkaa samalla kimpassa. Nuolkaa toistenne pilluja samalla kun minä panen sinua persereikään!

Paula alkoi hihitti hysteerisesti. Samassa hän oli jo kierähtänyt selälleen viereeni ja alkoi kaksin käsin kiskoa minua kuusysiin päällensä. Vaikka minä olin tuntenutkin Paulan jo kauan, minä en ollut koskaan aikaisemmin lesboillut hänen kanssaan. Vaikkei tässä tilanteessa kai mistään varsinaisesta lesboilusta ollutkaan kyse. Aistien Karin kalun ahdistavan isona ja kovana syvällä takapuolessani kierryin hikisenä ja huohottaen malttamattomana odottavan ystävättäreni ylle ja tunsin, miten hänen kätensä kohosivat sivelemään hellästi ja omistavasti kupeitani, reisiäni ja pakaroitani.

- Paina se pohjaan asti! Paula mumisi huulet häpyäni vasten painautuneina. - Minä haluan nähdä miten sinä nussit Marjoa perseeseen!

Kyyhötin naisen yllä selkä notkolla polvieni ja kyynärpäiden varassa. Ilmeisesti lesboleikkimme kiihotti Kariakin. Vuode keinui, kun hän kohottautui niin, että hän miltei ratsasti selässäni. Ei, hyvä jumala, se menee läpi! Miehen kourat ottivat tukea olkapäistäni, Kyyristellen kahareisin pyllyni päällä hän alkoi sitten vastustamattomasti painaa polttavaa patukkaansa tuuma tuumalta syvemmälle suoleeni.

Silmissäni sumeni. Tunsin kuin unessa Paulan huulten kuumat kosketukset hävylläni. Mutta ne eivät olleet mitään verrattuna siihen tunteeseen, joka välittyi tajuntaani apposen avoimeksi raastetusta pyllystäni miehen pakottaessa väellä ja voimalla kivikovaa kaluaan auki porattuun peräaukkooni.

- Jumalauta, mikä perse Kari ähki painellen yhä rajummin ja raivokkaammin, - Näetkö Paula Se menee sinne kokonaan!

Yritin kauhun lamauttamana huutaa, ettei se millään voi mennä, mutten saanut sanoja kurkustani. Minä olin nähnyt miehen elimen. Hyvä jos kykenisin ottamaan   sen kokonaan etupuolelle, puhumattakaan siitä, että mies poraisi koko tuon kauhistuttavan tappoaseen suhteellisen kokemattomaan pyllyyni.

- Levitä, Paula, levitä...! Kari karjui ohjeita.

Enää vain osittain tajuissani tunsin ystävättäreni kädet pakaroillani. Minä olin auki ja avoin kuin ladon ovi. Vain pitäisikö sanoa: tallin ovet. Ainakin minun tallini oli niin täyteen ahdettu Karin orhia kuin ylipäätään on mahdollista, mutta siitäkin huolimatta mies sen kun nojasi koko painollaan päälleni ja ruhjoi nyt jo enteellisesti sykkivää ja nytkähtelevää patukkaansa peremmälle.

- Perse auki! Kari huusi.

Lyyhistyin voimattomasti väristen kasvoilleni Paulan haarojen väliin. Tappavat kouristukset alkoivat vatsanpohjastani ja levisivät yli koko piinatun ruumiini. Kyynelet silmissä yritin kurottaa taakse käsiäni, tartuin itse molemmilta puolin pakaroihini ja pidin tietä auki, kun mies porhalsi sisuksiini koko pituudeltaan.
- Se menee, se menee! kuului Paulan etäisen äänen huutavan.

Minä, hyvä jumala, toki tunsin sen! Miehen valtavaksi paisunut terska tuntui aina navassani saakka, kun hän polki kalunsa minuun aina pusseja myöten, viivytteli hetken sisässäni, peruutti puolitiehen ja sukelteli uudestaan ja uudestaan nyt jo avoimeksi ja liukkaaksi käyneeseen anukseeni.

Tajunta sammumaisillaan tunsin rajut armottomat survaisut sisässäni, kuulin vatsan 1äiskähdykset pakaroitani vasten. Paulan kieli kieppui kuin tulenliekki klitoriksellani, kun kaikesta kammottavuudestaan huolimatta tuo luonnoton anaaliyhdyntä sinkosi minut yhteen elämäni rajuimmista orgasmeista.

Kuulin kaukaisesti Karin päästelevän sekavia karjahduksia. Terska koukki suoleni syvimpiä sopukoita, siitin nytkähteli ja kiemurteli peräaukkoni sulkijalihasten supistellessa ja avautuessa kouristuksenomaisesti sen ympärillä. Hengitys salpautuneena tunsin limaisen lämpöisen mahlan täyttävän suoleni, kuulin purskahtelevat kosteat pieraisut miehen pumpatessa ruiskahdus ruiskahduksen jälkeen spermaansa nyt jo ääriään myöten täytettyyn ja läpikotaisin voideltuun suoleeni.

Minulla ei ole aavistustakaan, kuinka kauan hän jatkoi säälimätöntä rynkytystään. Saattaa olla, että lennähdin siinä välissä vielä toiseenkin orgasmiin ennen kuin vatsanpohja kouristellen tunsin, miten miehen paino selässäni lopultakin hellitti ja tuo uskomattoman kookas kalu alkoi hitaasti liukua ulos sperman täyttämästä takapuolestani.

Vuode notkahti Karin heittäytyessä selälleen väliimme. Sormet haroivat hiuksiani. Enää mitään mistään tajuamatta lyyhistyin miehen ylle. Ehdin nähdä vielä Paulan hikiset ja punoittavat kasvot edessäni, samoin edelleen uskomattoman ison pyllyssäni tahriutuneen peniksen, kun Paula tarttui minua niskan takaa ja sulloi limasta kiiltävän terskan suuhuni.

Voimattomana minä imin sen kitkerää makua, kieputin kielelläni oman suoleni töhnää terskan takaa, kunnes varoittamatta tunsin peniksen paisuvan uudelleen, taittuvan kitalakeani vasten ja sylkäisevän vielä yhden rajun purkauksen kurkkuuni. Yskin ja ryin tukehtumaisillani. Spermaa roiskahteli kasvoilleni, silmiini ja hiuksiini. Sitten kiemurteleva kalu oli jo vuorostaan syvällä Paulan suussa ja ruiskutti antiaan hänen kurkkuunsa.

- Runkatkaa! Kari opasti.

Me runkkasimme, nuolimme ja imimme kumpainenkin kuin henkemme hädässä. Ja vaikka mies oli jo kerran purkautunut pyllyyni ja kerran meidän molempien suuhun, palkinnoksi ponnisteluistamme hän ampui vielä yhden täyslaidallisen samanaikaisesti sekä Paulan että minun kasvoilleni.

Minun oli mentävä käymään vessassa. Kun huomattavasti myöhemmin palasin, Kari oli jo pukeutumassa. Omistajan elkein hän suuteli meitä kumpaakin poskelle ja kääntyi sitten mennäkseen.

- Jos sinä haluat maksaa Paulan vuokran toistekin, kyllä se minulle sopii, hän virnisti.

Minä jäin katsomaan sanattomana ja polvet yhä tutisten miehen poistumista. Havahduin vasta Paulan hipaistessa olkaani.

- Ensimmäisellä kerralla minua kyllä vähän pelotti, kun se välttämättä halusi sitä toista, Paula tunnusti miehen mentyä.
- En minä vieläkään anna sen laittaa sitä sinne kokonaan. Toivottavasti se on tällä kertaa tyytyväinen.

Minä en viitsinyt tunnustaa, että kyllä minuakin oli alkuun pelottanut. Alapääni oli yhä kuin tulessa, ja spermaa tihkui yhä kovia kokeneesta pyllystäni.

- Ehkä sinä voisit tulla ensi kerrallakin ? Paula ehdotti.

Tunteeni olivat liian sekavat, jotta olisin uskaltanut vastata. Silti pelkkä ajatuskin pani polveni tutisemaan...

Myönteistä palautetta voi seurata uusi tarina...:))

5

7604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Todella mahtava tarina, yksi parhaimmista vähään aikaan, ehdottomasti jatka vielä!

• Sarianne

Wau..

• IsoM

Tätä pitää saada ehdottomasti lisää...

• heti lisää

ÄKKIÄ! Todella kiihottavaa!

• Anonyymi

Mikä mainio teksti. Kirjoittaja todella osaa kuvata kiihottavin sanoin tapahtumaa. Miten tämä vahingossa vastaan tulikin :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2018
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1721
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1598
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1403
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      100
      1378
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1037
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1027
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      856
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      810
    Aihe