POJAT NAISTEN PUKKARISSA UIMAHALLISSA

veetuttaa

Ärsyttävää! Muutama päivä sitten olin menossa uimaan, juuri pukutiloissa riisumassa. Sitten sinne tulee joku ilmeisesti hieman kehari poika, arviolta noin 12-vuotias äitinsä kanssa. Itse olen 13. Tulevan noin kymmenen kaapin päähän minusta, kuitenkin suora näköyhteys. Pojan äiti riisuutuu mutta poika vaan seisoo sen vieressä ja tuijottaa mua. Siinä vaiheessa mä en ollut vielä kunnolla riisunut, joten vedän pyyhkeen päälleni ja riisun sitten sen suojissa. Tungen kamat kaappiin ja kiedon pyyhkeen kunnolla ympärilleni. Poika tuijottaa yhä. Häivyn tarpeellisten kamojen kanssa suihkutiloihin. Käyn suihkussa ja menen hetkeksi saunaan istumaan. Siellä ei onneksi ole muita, joten voin ihan rennosti vaan heitellä oman mielen mukaan löylyä. Suljen silmäni. Sitten kuulen äänen, joka sanoo ovelta: "Mee vaan ihan rauhassa istumaan sinne saunaan, mä käyn sillä aikaa suihkussa ja laittamassa uikkarit."
Ja kun mä avaan silmäni, mä näen kun se poika tulee istumaan suoraan eteenpäin musta vähän matkan päähän. Siinä vaiheessa koitan vaan olla välittämättä, kun se poika ei sillä hetkellä stalkkaa mua. Suljen taas silmäni ja olen ihan rauhassa siinä. Sitten mä avaan hetken päästä silmäni, ja mitä mä näenkään: se poika tuijottaa mua ihan silmät pyöreinä siinä vastapäätä. Ja istuu vielä leveässä haara-asennossa ilman mitään muniensa päällä. Ja sen vehje ei kyllä ole mikään ihan pikkupojan kalun näkönen ... Mä laitan pyyhkeen kunnolla päälleni. Se stalkkaa mua yhä. Sen kikkelit on puolistondiksessa ... Yäk. En tiiä istuko se sitten tahallaan haarat levällään. Kun mä vähän ajan päästä vilkasen onko se lähteny, mä nään jotain outoa. Sen kikkeli on stondiksessa ja se stalkkaa mua yhä. Samalla se aina välillä painaa käsillään kalunsa alas ja jää kiinnostuneena seuraamaan kun pongahtaa taas ylös. Hyi helvetti. Sillon mä lähen ja liukkaasti siitä.

Onks kellekään muulle sattunu vastaavaa? Miten suhtauduitte?

48

6556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus

Sitten heräsit unestasi kätesi oli pikkuveljen potassa!

• ghsdfhfffdff

Sitten heräsit, laitoit kahvin tippumaan, ja menit ajamaan partasi kuten kaikki muutkin sedät.

• votuttaa

Cool story bro

• u8uuuliuliuliuli

Aika härski poju: "se aina välillä painaa käsillään kalunsa alas ja jää kiinnostuneena seuraamaan kun pongahtaa taas ylös." nerokasta

• Uimarityttö

No en tiedä onko tää trolli vai ei mutta ei ihan mahdotonta että on tottakin. Mulla itellä monta kokemusta 9-10v pojista naisten puolella ja pari kertaa myös nähnyt noita pyörätuolilla liikkuvia poikia naisten puolella äitinsä kanssa joilla ikää jo varmaan helposti se 12-13. En nyt oo koskaan kenenkään nähny tolleen leikkivän vehkeellään mutta useemmankin kerran kyllä nähny noita 9-10v poikia suihkussa tai pukukopeilla pili pystyssä ja vilkuilua ja tuijotteluakin on mutta ei kyllä kaikilla. Nuorempana nolottikin kun joku tollanen tuli sinne kyyläämään mutta nykyään ei enää paljon haittaa enempi vaan huvittaa. Ja uin siis seurassa et aika muutamat uimahallikäynnit tullu käytyä ja kokemuksella voin sanoo että aika yleistä toi kyllä on.

• opoåpi

Seurassa mäkin ja käyn hieman usein, mutta eri sukupuoli, enkä oo kyl koskaan nähny miesten puolella kovinkaan vanhoja tyttöjä - halleissahan on aika usein ikärajat sille, miten vanhojen pitää mennä omalle puolelleen, mut teidän hallissa ei kai ole. Sinänsä ihan sama mulle, onhan osa miehistä ja naisista homoja tai bi:tä, ei mua hallilla kiinnosta muiden teemiset ja olemiset :)

• Minävaan !

Tunnen suurta myötätuntoo sua kohtaan :(
      Sait kenties traumoja ?

• veetuttaa

Kyllä. En voi enää käydä uimahalleissa katsomassa muiden genitaaleja. Ei ole enää syytä mennä halleihin ollenkaan, koska en osaa uida, enkä aiemminkaan ole mennyt altaaseen asti. Pukkarissa on ollut aina hauskaa käydä katsomassa toisten tyttöjen rintoja ja parhaassa tapauksessa poikiakin ;)

• Ärsyttävää varmasti

Siis oikeesti, ite oisin ollu sä olisin jo lähteny hiitee. Ja siis kyllä ymmärrän alle 7v naisten puolella mut tommoset 12-13veet tuntuis musta aika ahdistavilta. Kuulostaa TOSI ÄRSYTTÄVÄLTÄ POJALTA, MITEN SE EES KEHTAA?!

• ey54y54y

Jospa liittyis sen vammaan? Kyllä tommosta voi aiheuttaa sekin, että aivojen etuosassa on sopivaa vauriota. Sit sanoo ja tekee asioita ilman ihan täyttä kontrollia. Ei oo kehtaamisesta kyse välttämättä ja tommseen pitää suhtautua asiallisesti, esim sanoa, että mua häiritsee kun teet noin, älä tee noin. Helpompaahan se tietysti on tuomita toinen, inhota ja haukkua se netissä, mutta onhan se aika pelle tapa reagoida

• aaaaaaaaaaa!1!!!!!!!

mä oisin ruvennu huutamaan

• pillupoika 98

jos oisin sinä, avaisin haarat ja kysyisin silt pojalt haluutko seksii, ku tollee tuijotat mu pilluu ja sun kalu on pystyssä

• Troll/or not /?/?/?/

Siis sun kuuluu mennä sen luokse kysyä miksä kyyläät mua?? ja sen jälkee jos se vastaa jotain mistä et tykkää tai mitä vaa niin sanot vaan että jahas. otat sen kikkeLEISTÄ :D kiinni ja pistät NE kiukaalle ja kun ne on tarpeeks kärventyneet niin syöt ne sen äitin edessä.

That hwo i roll

• ffwerfggg

That WHO I roll :D

• Tunpelle

How

• Mullakin on ollut kerran just samanlainen tilanne! Ainoa eroavaisuus oli se,että poika oli noin 8-10vuotta,ja se oli jonkun tytön kanssa siellä. Ja ällöttävintä oli se ,että se tyttö katto aika kiinnostuneena sen pojan touhuja!!! Hyi hitto! ¨

OTAN OSAA!!

• erq2r424

Ja sä katoit niitä. Mitä se sulle muutenkaan kuuluu, keskity vaikka uimiseen ens kerralla? Ihme moraalinvartija. Susta tulee hyvä kristitty, onneksi olkoon Räsänen

• mnbjhbjhb

On miesten puolella tullut vastaan pieniä ja ei niin pieniä tyttöjä isien kanssa, jotka sitten tuijottavat sormi suussa.

Ja sitten vielä ne naissiivojat, jotka vilkuilevat siivotessaan ympärilleen niin, että ei oikein tahdo tulla puhdasta jälkeä.

• araaaaaaaaaaar

eniten v****taa noi ei niin pienet tytöt jotka tulee suihkuun ja saunaanki vielä uikkarit päällä ja kyylää

• Transu_karvakuono

Poikien puolelle tuli suloinen pikku tyttö isän kanssa tyttö jotain 3v voi että kun oli söpö pikku tyttö ei siinä mitään väärää vaan että se oli suloinen tyttö isot silmät ja katteli ympärille siellä tujotti suoraan mun silmiin sen isoilla söpöillä silmillään niinkuin pienet lapset tekee aww aww aww!!!! Niin söpöö :)

• saunassako?

mulla on kans joskus sattunut pukkarissa kun poika noin 10-11 v katto mua ja sit kun menin suihkun puolelle niin se poika tuli jokin ajan kuluttua perässä vastapäiseen suihkuun ja sillä seisoi ku pesi itteensä ja katto samalla mua pestessä. menin lauteille ja kuten arvata saattaa poika tuli kalu pystyssä perässä vaikka vanhempia naisia oli siellä ne ei välittäneet siitä vaan lähtivät pois..tieteskin vastapäätä mua istumaan . piruillessani kysyin missä äitis on se sano et altailla, samalla levitin jalat ja heitin paljon löylyy niin sillä alko lentää sitä nestettä. sit se lähti vikkelää pois.annoin kerran kattella mutta en kyllä enään tullut ikää sen verran.

• uohhh

10-11 vuotiaat pojat ei oo viel kiinnostuneet tytöistä

• pedofiili olet.

Koska olet viimeksi ollut saunass ja pesuilla noin yleensä ???

24/7 netissä.

• huohh
        uohhh kirjoitti:

On. Jos ei oo homoja

• uohhh
        huohh kirjoitti:

On. Jos ei oo homoja

Itse en ainakaan vielä 10-11 vuotiaana ollu kiinnostunu tytöistä, vasta 12 vuotiaana kun murrosikäkin alkoi

• Ville14
        uohhh kirjoitti:

Mä olin jo 10-11 ikäsenä kyl

• Transu_karvakuono
        uohhh kirjoitti:

Jaa en mä tiiä kyllä mä jo 5v olin kiinnostunut yhestä tytöstä, kyllä se kalu voi pystyyn ilman syytä myös mennä. Ja sit yks juttu Mulla oli vaaleansininen haalari päällä ja leikin että olin lentäjä jossain lentokoneessa olin silloin 5v ja muistan että pippeli oli pystyssä siinä haalarissa se haalari kiihotti mua jotenkin musta oli kivaa kun se oli pystyssä

• nih.

Kaikilla ei ole lahjoja skitsofreenikoksi.
      Se on vaativa tehtävä.

• ihan normaalia

mun mielestä jos pojalla ei oo kikkeli kasvanu, ja karvoitusta ei oo ilmestyny, voi poika ihan hyvin mennä naisten saunaan, no joo ikä tietenkin tulee kyseiseksi.

• ei oo normaalia
        ihan normaalia kirjoitti:

mun mielestä jos pojalla ei oo kikkeli kasvanu, ja karvoitusta ei oo ilmestyny, voi poika ihan hyvin mennä naisten saunaan, no joo ikä tietenkin tulee kyseiseksi.

no mietippä jos joku tyttö sen pojan luokalta tai koulusta tuleeki vastaan siellä suihkussa.. vaika sillä pojalla ei oliskaan kikkeli kasvanu tai vielä karvoja niin aika moni 10-11v tyttö on jo murrosiässä ja kiva varmaan "esiitellä" kehitystään sille pojalle! ja vaikka ei oliskaan vielä kehittyny niin ei moni 10-11v tyttö varmaan kiljuis riemusta tossa tilanteessa!

• _609

Uimahalli syrji vammaista.

• tetwet

No tää oli trolli, asialla varmaan joku hitler-jugendin edustaja

• xD

oon 13v ja mulla oli joskus aika vastaava tilanne olin uimahallissa sit sinne tulee yks 13v poika olin just riisumassa mut sit meen vessaa vaihtaa .menin suihkuu se poika oli suoraa mua vasta päässä se stalkkas mua siinä ja sillä oli stondiksessa ja mä katoin sillee et mitä vittuu mun kaveri selitti siin samalla mulle, sit se ihmettelee et miks nauran mä kuiskaan sille ja se huutaa sille pojalle onks sulla stondiksessa sit se poika lähti punastuneena pois ja yhä sillä stondas.

• ??

jtn pikkumunii vai iha kunnollisii?

• pyllyseta

OTA POJAN KOVA KIKKELI SUUHUSI JA HYVÄILE HÄNEN ANUSTAAN SORMILLASI.

• ..

Toki voi olla että vanhemmat pojat aiheuttaa kiusallisia tilanteta naisten pukuhuoneissa, mutta minusta jos henkilö on vammainen ja ei uimaan muuten pääse kuin tulemalla naisten pukuhuoneeseen on niin se on minusta hyväksyttävää. Kuitenkin ésim. henkilökohtaisia avustajia on ajottain vaikea saada ja samaa sukupuolta niiin minusta ihmiseltä ei voi viedä mahdollisuutta uimassa käymiseen sen takia ettei pysty itsenäisesti toimimaan pukuhuoneessa. Tämä voi kuitenkkin olla hyvin tärkeä ja kuntouttava tapahtuma.

• joo joo joo

kyl se sama juttu on ku tytöt on miestenpuolelle........
      että eipä valiteta tyhjää.
      kaikki kärsii paitti jotkut sairaat.

• khljkghl

Jaa en mä kärsi, koska ei vois vähempää kiinnostaa. Keskittyköön ihmiset ihan vapaasti muiden ja omiin genitaaleihinsa, aivan yhdentekevää mulle

• mofor

No joo olen nytten 11 ja jo 10v on jo karvat tullu ja kaikki siis murros ikä aika aikasten no ensinäkää mun äiti ei päästä muo tyttöjen pulelle niin ja muutenkin mä kyll jo nolostusin siinä ett oman äidin eessä vaateet pois ja sitte yks tyttö joku 9 10 nii tota mä mä olin yksin uimassa nii se tyttö oli sen isän kaa sitte sen isä oli menny altaalle ja samalla mä menen saunaan koska tykään eka mennäsaunaan nii sit se tyttö siinä vaa katoo ja tuijottaa ja sit mä oon niiku ett khitooko kyl voin antaa jos haluun sitte mä lähen vaa ja se nolostuu ihan saatanasti

• Elinaaaa

Ap, itekin kyyläsit sen munaa ja katoit miten vanha se on, päättelit kiinnostaako vai ei jne. Plus jos se teki dikillään tommosta, niin aika harittomalta tapaukselta vaikuttaa. Chill out vaan.

• 1113

Kyllä ehdoton ikäraja vastakkaisen sukupuolen puolelle tulossa pitäisi olla kouluikä, eli n. 7 v. Sen ikäinen pärjää omalla puolellaankin, jos on aiemminkin uimahallissa käynyt. Eli kaikki vanhemmat voisi opettaa lapselleen hallussa toimimisen jo pienenä, jolloin lapsi pärjää omatoimisesti.

Vammaisen lapsen kanssa kannattaisi toimia niin, että äiti avustaa tyttöä, isä poikaa. Ja jos oman sukupuolen vanhempaa ei ole, niin neuvoisin vanhempia anomaan lapselle henkilökohtaisen avustajan, joka auttaisi tällaisissa tilanteissa. Aloittajan kuvaama tilanne on väärin paitsi muita hallissa olijoita kohtaan niin myös vammaista itseään kohtaan. Joskus kerrottiin täälläkin tapauksesta, kun teini-ikäinen vammainen tyttö oli kylpylässä ollut isänsä kanssa miesten puolella alasti saunassa. Tyttö, jolla olikin jo naisen muodot, olikin sitten joutunut ikävän tuijotuksen kohteeksi.

• nonniiiin

"Kikkelit puolistondiksessa"

Vaude, monta niitä oli?

• seisooaina11vxcvx

Kyllä on hauskaa teillä. Ei poika lapsi 12-14 v ajattele kaikkia asioita seksillä vaikka ne asiat kiinostaa. Oleteko ihan mitä ihmisiä ??? ei voi kun ihmetellä "näitä vamhempia"
      Olette jotain sellaisia ihmisiä jolla ei ole lapsia.

• 244544

Antakaa niiden tuijottaa teitä vaan. En vain ymmärrä sitä asiaa naisissa että miksi ne ei siedä sitä että jos vaikka esim. Tuijotetaan niiden rintoja tai perhettä, niin neidit heti suuttuvat siitä. Minä nauttisin siitä kovasti jos joku katsoisi minun kikkeliä tai persettä.

tl;dr: Antakaa niiden vain tuijottaa teitä.

• yyyyn

tämä vain todistaa että olet hottis ;))) kyllä mäkin olisin tuijottanu mut ton sauna kohtauksen olisin jättäny välii :DD

• Anonyymi

Joo kikkelit.. tiettävästi niitä on vain yksi

• Anonyymi

Tuu näyttää mulle pimppiä!!

• Anonyymi

Lol

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe