Moi. Olen ostamassa uutta editointiohjelmaa ja tarvitsisin siihen apua. Itselläni on hyvin vähän kokemusta itse ohjelman ostamisesta, mutta muuten osaan sellaista käsitellä joten, jos teillä on jotain millä voisitte minua valaista niin olisin hyvin kiitollinen.
Uuden editointiohjeleman hankkiminen.
8
70
Vastaukset
- ____________________
Mitä alat editoimaan?
- elokuvantekijä
No kavereitten kanssa tekemiä tekeleitä.
- piraattisatama
wareta! tiedät varmaan mistä.
- Miksi maksaa?
Olisikohan jarkevampaa ladata vaan torrentilla? Saisit suoraan heti koneelles.ILMAISEKSI ihan minka vaan editointi ohjelman suosittelen naita.. Adobe after effects . Cyberlink power director . Toi adobe after effects on vahan ammattilaisempi kun power director mutta molemmat hyvia!
- xpsnpp
Sony vegas pro on paras editointi ohjelma ikinä! Huono puoli on se että se maksaa yli 500e (kaikki ammattilaiset käyttää sitä)
- Zethos
xpsnpp kirjoitti:
Sony vegas pro on paras editointi ohjelma ikinä! Huono puoli on se että se maksaa yli 500e (kaikki ammattilaiset käyttää sitä)
Sen saa torrentil ilmaseks mut vegas on tarkotettu tosi raskaaseen editointiin
- Zethos
xpsnpp kirjoitti:
Sen saa torrentil ilmaseks mut vegas on tarkotettu tosi raskaaseen editointiin
- kisa
After Effects CS5 ja Final Cut Pro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584