sellainen ohjelma joka seurasi ohjelmien asentamisen aikana mitä tiedostoja levylle laitetaan ja mitä muutoksia rekisteriin tehdään. en muista nimeä enää.
tietääköhän kukaan sellaista ohjelmaa.
joskus
18
201
Vastaukset
- srgsef
Otan osaa.
- aloittaja-----
väitätkö homo tietäväs mitä ohjelmat tekee koneelles.
- sdfgwer
aloittaja----- kirjoitti:
väitätkö homo tietäväs mitä ohjelmat tekee koneelles.
En väitä vaan tiedän. Sinä sen sijaan homona et tiedä että levystä voi ottaa imagen ja verrata sitä toiseen.
- aloittaja---
sdfgwer kirjoitti:
En väitä vaan tiedän. Sinä sen sijaan homona et tiedä että levystä voi ottaa imagen ja verrata sitä toiseen.
kerros mitä vaikka psp 7:n asennus tekee koneelle, adobe photoshop.
ai nii, HOMO. - rthgert
aloittaja--- kirjoitti:
kerros mitä vaikka psp 7:n asennus tekee koneelle, adobe photoshop.
ai nii, HOMO.No et sitten edellisestä viestistä ymmärtänyt mitään? Koska olet homo?
- aloittaja-----
rthgert kirjoitti:
No et sitten edellisestä viestistä ymmärtänyt mitään? Koska olet homo?
joka kerta eri nikki kertoo ihmisen olevan vastuun välttelijä, ja sellaiset HOMOT puhuu aina täyttä paskaa.
pidä turpas kii ja verä ittes jojoon. - aloittaja-----
rthgert kirjoitti:
No et sitten edellisestä viestistä ymmärtänyt mitään? Koska olet homo?
kerro mitä microsoft office 2012 pro ja word 2012 professional tekee koneelle ekalla käynnistys kerralla.
- sdrt3q45qw4tf
aloittaja----- kirjoitti:
joka kerta eri nikki kertoo ihmisen olevan vastuun välttelijä, ja sellaiset HOMOT puhuu aina täyttä paskaa.
pidä turpas kii ja verä ittes jojoon.Jotkut eivät hoksaa asiayhteydestä että kuka vastaa. Yleistä homoille. Ehkä korinpunonta ja virkkaus olisivat sinulle helpompia harrastuksia kuin tietotekniikka.
- öäokpåo9o7
aloittaja----- kirjoitti:
kerro mitä microsoft office 2012 pro ja word 2012 professional tekee koneelle ekalla käynnistys kerralla.
Tuohan jo kerrottiin sinulle. Mutta homona et tietenkään ymmärtänyt?
- aloittaja----
öäokpåo9o7 kirjoitti:
Tuohan jo kerrottiin sinulle. Mutta homona et tietenkään ymmärtänyt?
sä et tiedä yhtään mitään jauhat vaan selvää hevon pas-kaa.
HOMO KUN OLET niin jauhat samaa soopaa.
- neuvosta vaarin
jos et itse ymmärrä sitä mitä tehdään, älä asentele mitään ylimääräistä.
- ..........
Windowsissa ohjelmat asentelevat tiedostoja sinnetänne eikä käyttäjällä ole normaalisti mitään keinoa tietää mitä tiedostoja ohjelma minnekin asentelee tai mitä muutoksia rekistereihin tehdään. Ja valitettavasti ohjelman poistaminen ei poista läheskään kaikkia noita tiedostoja ja rekisterimerkintöjä. Tämä tekee ohjelman täydellisen poistamisen lähes mahdottomaksi ja nuo järjestelmään jääneet roskat valitettavasti aiheuttavat välillä ongelmia. Ainoa keino välttää tuo on olla asentamatta yhtään mitään, valitettavasti Windowsilla ei pysty tekemään juuri mitään ellei siihen asenna ohjelmia.
- nimimimi
.......... kirjoitti:
Windowsissa ohjelmat asentelevat tiedostoja sinnetänne eikä käyttäjällä ole normaalisti mitään keinoa tietää mitä tiedostoja ohjelma minnekin asentelee tai mitä muutoksia rekistereihin tehdään. Ja valitettavasti ohjelman poistaminen ei poista läheskään kaikkia noita tiedostoja ja rekisterimerkintöjä. Tämä tekee ohjelman täydellisen poistamisen lähes mahdottomaksi ja nuo järjestelmään jääneet roskat valitettavasti aiheuttavat välillä ongelmia. Ainoa keino välttää tuo on olla asentamatta yhtään mitään, valitettavasti Windowsilla ei pysty tekemään juuri mitään ellei siihen asenna ohjelmia.
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm
roskat lähtee ja voi ajaa vaikka päivittäin.
Jos aiot saada kaikki pois. http://www.download.fi/jarjestelma/ohjelmien_poisto/revo_uninstaller.cfm - ALOITTAJA------
jos väität tajuavasi mitä microsoft windows visual studio 2012 ecexutive professional tekee sun koneelle ja mitä asentaa ja mitä muutoksia tekee minnekin niin sä
PUHUT HOMO RUIKKU PASKA TÄYTTÄ PASKAA.
JA VOIT PITÄÄ PASKAT MAHASSAS. KUKAA KAIPAA RUIKKUA. - aloittaja------
nimimimi kirjoitti:
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm
roskat lähtee ja voi ajaa vaikka päivittäin.
Jos aiot saada kaikki pois. http://www.download.fi/jarjestelma/ohjelmien_poisto/revo_uninstaller.cfmpoistaminen on eri asia kuin saada tarkka luettelo mitä on asennuksen aikana tehty minnekin.
- toisinsanoen
ALOITTAJA------ kirjoitti:
jos väität tajuavasi mitä microsoft windows visual studio 2012 ecexutive professional tekee sun koneelle ja mitä asentaa ja mitä muutoksia tekee minnekin niin sä
PUHUT HOMO RUIKKU PASKA TÄYTTÄ PASKAA.
JA VOIT PITÄÄ PASKAT MAHASSAS. KUKAA KAIPAA RUIKKUA.sesiitäaloituksesta.....
- aloittaja------
toisinsanoen kirjoitti:
sesiitäaloituksesta.....
kun molo et asiasta tiedä hevon moloo nii sua ei kukaa kaipaa.
voisit vaikka mennä hirteen.
- aloittaja-------
vain yksi asiallinen viesti. haistakaa ruikut paskanne ja pitäkää suunnekii niin ei pakteerit leviä.
MAAILMA PELASTUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429