Olen suunnittelut ensi jouluksi kuukauden reissua aasiaan. Vaikka monet täällä vihaa thaimaata ja varsinkin phukettia, niin minä pidän siitä ja taas haluan sinne mennä. Nyt olisi vaan tarkoitus olla vähän pidemmän aikaa, 4 viikkoa tällä kertaa ja käväistä balilla. Toinen vaihtoehto on Kamboza. Tiedä sitten kumpi on parempi vaihtoehto. Tarkoitus olis ensin olla phuketissa 7vrk, sitten khao lakissa (tai muussa pienemmässä paikassa) muutama päivä, siitä sitten balille lento ja siellä ollaan ajateltu 5-7vrk. ja yhdeksi viikoksi vielä takaisin thaimaan perukoille. Onko tuo aika hyvä? Halutaan vaan nähdä vähän jotain muutakin, ottaa aurinkoa ja kierrellä paikkoja. Eli tarkoituksena ei ole kierrellä välttämättä museoita, temppeleitä eikä mitään tuollaisia.
Millainen paikka muuten bali on? Ja jos on parempi idea matkallemme niin saa kertoa :) Kunhan matkabudjetti pysyy alle 2000e. Phuketista en kuitenkaan luovu. Olen nuori ja tykkään siitä vilskeestä ja menosta. Ja siellä ainakin on tekemistä!
Thaimaa-bali-thaimaa
pikkureissu tulossa
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882