Olen suunnittelut ensi jouluksi kuukauden reissua aasiaan. Vaikka monet täällä vihaa thaimaata ja varsinkin phukettia, niin minä pidän siitä ja taas haluan sinne mennä. Nyt olisi vaan tarkoitus olla vähän pidemmän aikaa, 4 viikkoa tällä kertaa ja käväistä balilla. Toinen vaihtoehto on Kamboza. Tiedä sitten kumpi on parempi vaihtoehto. Tarkoitus olis ensin olla phuketissa 7vrk, sitten khao lakissa (tai muussa pienemmässä paikassa) muutama päivä, siitä sitten balille lento ja siellä ollaan ajateltu 5-7vrk. ja yhdeksi viikoksi vielä takaisin thaimaan perukoille. Onko tuo aika hyvä? Halutaan vaan nähdä vähän jotain muutakin, ottaa aurinkoa ja kierrellä paikkoja. Eli tarkoituksena ei ole kierrellä välttämättä museoita, temppeleitä eikä mitään tuollaisia.
Millainen paikka muuten bali on? Ja jos on parempi idea matkallemme niin saa kertoa :) Kunhan matkabudjetti pysyy alle 2000e. Phuketista en kuitenkaan luovu. Olen nuori ja tykkään siitä vilskeestä ja menosta. Ja siellä ainakin on tekemistä!
Thaimaa-bali-thaimaa
pikkureissu tulossa
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704