Kun jatkuvasti löytyy lisää todisteita siitä että ihmisen kehitykseen on evoluution varrella vaikutettu ulkopuolelta - kehitystä nykyihmiseksi on nopeutettu, ja Jeesuksen on todettu olevan ns. alieni, muukalainen avaruudesta, ei voi olla vetämättä johtopäätöstä että satanismi taistelee todellisen ihmiskuvan, ihmisyyden puolesta ulkoavaruudesta tulleita valloittajia vastaan. Alienit varoittavat meitä ydintuhosta, vaikka ovat itse olleet vaikuttamassa ihmisen kehitykseen. Voi toki olla että maapallolla on aikojen saatossa vaikuttanut useampia muukalaisrotuja, joilla on erilaisia motivaateja, osalla ehkä 'hyviäkin'. Pääasia on kuitenkin että meidän luonnolliseen kehitykseemme on puututtu ja se on anteeksiantamatonta. Muukalaisten luomat moraaliset säännöt, kymmenen käskyä, Raamatun moraalioppi kaikki on tarkoitettu meidän harhauttamiseksi, jotta meistä muotoutuisi galaktiseen imperiumiin sopiva laji. Se on kommunismia. Meidän ei tule alistua näiden valloittajien tahtoon vaan taisteltava heitä vastaan. He eivät ole ystäviämme. Ja parhaiten tätä sotaa käyvät ihmiskunnan puolesta satanistit, sillä he näkevät totuuden - keinotekoisen muotin johon ihmiskunta yritetään vieraan vallan tahdolla sovittaa. Satanismi korostaa individualismia ja juuri tämä on oikea polku. Vain aidolla lajien kehityksellä meistä voi kasvaa tasapainoinen, sopeutuva elinlaji.
Satanismi on humanismia
NIKKVI
2
192
Vastaukset
- prian
ei muuta tarvi,,,kun katsoa vähän nuo mustapukuiset kaverit ,,,asia on selvä,,,
KOIRA ON ÄKÄINEN
NENÄ ON RÄKÄINEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Trololol...
Sinä puhu suomi musta kaveri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329