Noonni, ootteko tyytyväisii vaalitulokseen?
Mun mielestä ihan ok. :)
Vaalit...
24
141
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Tästä "täydellisestä" vaali-illasta puuttu vain se, että Johanna Tuksu Tukiainen laulaisi Marilyn Monroen tapaan kaljahuuruisen onnittelulaulun Mr. Presidentille.
- Ei olla ei
Ei voi olla kun ei ollut ehdokkaita. Onnea teille joille oli...
- !!!!!!!!!!
Joo, hyvä kun saatiin porvari pressa, johan noita tanan demareita on kateltu.
- Myy-Pikkuinen
On se miäs!! (Oikeesti yäg miäs)
http://naurunappula.com/862091/koyhat-kyykkyyn.jpg#.Ty7vwFRTpDU.facebook
- sika jaksaa porskutt
Kyllä juu, eipä valittamista - toisin kun nuilla passiiveilla ;(( köyhät on aina kurjii.
Onneksi Olkoon porvarillinen Suomi:-( Nyt ollaan saatu mitä on haluttu ja pulinat ilmeisesti pois!
Meillä on nyt sitten kokoomuksesta pääministeri ja nyt vielä pressakin. Kokoomus on suurin puolueemme!!
*
Työttömiä on liikaa. Työpaikoissa pidetään jatkuvalla syötöllä YT neuvotteluita ja se tietää lisää työttömiä, lisää lomautuksia. Firmoja lopetetaan.
Köyhyys lisääntyy. Nuorisotyöttömyys lisääntyy!! Ihmiset syrjäytyy. Työuria taatusti pidennetään ja me minun ikäiseni olemme tulppana nuorten tiellä. Mitä järkeä on yhteiskunnan kannalta siinä että minä ja monet kaltaiseni roikumme vajaakuntoisina työelämässä mukana, kun niitä työpaikkoja ja resursseja tarvitsisivat nuoret meitä paljon enemmän.
*
Katselin tässä viime eduskuntavaaleja ennen miten esim. työttömät pitivät rinnassaan kokoomus ehdokkaan rintanappia???!!!!
Onko se jotenkin jumalattoman hienoa ja muodikasta äänestää kokoomusta??
*
Antaas katsoa seuraavissa kunnallivaaleissa tulosta!!! Nyt jo puuhataan kokoomuksen toimesta kunnan palvelujen yksityistämistä. Opetustoimen luokkakokojen suurentamista .................
Puhutaan että pressan vaalit ovat henkilövaalit ..... Joopa joo!! Kyllä yleinen ajatusmalli ja suuntaa näyttää että porvareilla porskuttaa ja lujaa porskuttaakin!!
http://www-1.cms.ts.fi/teemat/terveys/215868.html
Äänestysprosentti jäi pieneksi!! Ihmetteleekö sitä kukaan! - Myy-Pikkuinen
Kauheeta kun saa hävetä silmät päästään jos ihmiset maailmalla luulee että niinistö kävelee tyttärensä kanssa...
- Luojankiitos!
Onneksi ei tarvitse hävetä sitä että suomen keulakuva maailmalle on parisuhteessa nuoren pojun kanssa.
- valla gauheet
Kauheempaa olis ollut jos ihmiset maailmalla luulisi että haavisto
kävelee poikansa kanssa... - Myy-Pikkuinen
Oho, johan tulikin tekstiä!! =)))))))))))))))))))))))))))
Juu ja rummutan vieläkin suvaitsevaisuuden puolesta, mut eihän sitä nyt inhokkiaan tarvitse suvaita jos ei tahdo. Minulle niinistö ei ole mikään keulakuva, vai meinaatteko laittaa sen veneen nokkaan kiinni, eikä niinistö ole minun pressa.
Hieman suvaitsevaisuutta sinultakin, lueppa teksitäs hieman tarkemmin!! :D
Juu ja en ole pettynyt vaan inhoon, huom I-N-H-O-O-N!! - 13+9
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Oho, johan tulikin tekstiä!! =)))))))))))))))))))))))))))
Juu ja rummutan vieläkin suvaitsevaisuuden puolesta, mut eihän sitä nyt inhokkiaan tarvitse suvaita jos ei tahdo. Minulle niinistö ei ole mikään keulakuva, vai meinaatteko laittaa sen veneen nokkaan kiinni, eikä niinistö ole minun pressa.
Hieman suvaitsevaisuutta sinultakin, lueppa teksitäs hieman tarkemmin!! :D
Juu ja en ole pettynyt vaan inhoon, huom I-N-H-O-O-N!!" mut eihän sitä nyt inhokkiaan tarvitse suvaita jos ei tahdo "
Muista sitten kunnioittaa muidenkin mielipiteitä tuolla logiikalla. - Myy-Pikkuinen
13+9 kirjoitti:
" mut eihän sitä nyt inhokkiaan tarvitse suvaita jos ei tahdo "
Muista sitten kunnioittaa muidenkin mielipiteitä tuolla logiikalla.Missäs mä olen toisten mielipiteitä ollut kunnioittamatta?
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Missäs mä olen toisten mielipiteitä ollut kunnioittamatta?
Ja jatkan vielä että miksi mun pitäis kunnioittaa toisten mielipidettä??
- pukeli 2
Kuka per*ele tähän voi tyytyväinen olla: se pikku nilkki isänsä seuraajana hänen yrityksessään tai Nallen poika omia saataviaan ajatellen vai ne tuhannet paskajalat, jotka ei muuta suomea tunne kuin sen, että rikkaat rikastuu ja köyhät köuhtyy.
Mutta totuushan on kuitenkin Niinistön voittaessa vaalit, että meikäläisten alamäki, jos se muutoinkin on alenava käyrä, 1.3:tta lähtien se suorastaan syöksyy mäkeä alas.- voi hatammi parkaa
Voi hatammi, hanki ainakin pulkka perseees alle ku sinne alamäkeen meet. Tosi sivistymätöntä muuten mennä pulkkamäkeen.
- Kelkkamäki.
Kerros hattami miten se punapää on pitänny sun siin alenevas käyräs kii, kyl mää sanosin et se punapää joka julisti aikanaa olevasa koko kansan pressa (sanahelinää), niin hoiteli tot eroo köyhien ja rikkahien välil kaikin keinoin mitä vaa pysty. Olis Niinistö päässy jo viimeeks pressaks ni ois asiat tänpäivän paljo paremmi.
- Myy-Pikkuinen
Kelkkamäki. kirjoitti:
Kerros hattami miten se punapää on pitänny sun siin alenevas käyräs kii, kyl mää sanosin et se punapää joka julisti aikanaa olevasa koko kansan pressa (sanahelinää), niin hoiteli tot eroo köyhien ja rikkahien välil kaikin keinoin mitä vaa pysty. Olis Niinistö päässy jo viimeeks pressaks ni ois asiat tänpäivän paljo paremmi.
Miten Tarja Halonen pressana on vaikuttanut siihen eroon köyhien ja rikkaiden välillä ja mitä keinoja käytti??
Yks hyvä puoli tuossa on että niinistö ei seuraavissa vaaleissa ole mukana lainkaan.
No, en tietenkään ole tyytyväinen, mutta sillä voi lohduttautua että olisi se lopputulos voinut huomattavasti huonompikin olla. :D
- Pukeli.
Nii joo. Silleen puoli toivottu mulle, mutta rakkauden presidenttiä äänestin ja toivottavasti on usein esillä, että ainakin voisi katsella sitä ihanaa ihmistä.
- Myy-Pikkuinen
Vai pitäiskö sitten mennä niiden ikkunan alle huutaan että ÄITII TUU IKKUNAAN TÄÄLLÄ HUUTAA MINÄÄÄÄ!!
- opikäytöstavat
Maan äiti saatiin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489700/tuore-maan-aiti-suomi-saa-omistautuvan-presidentin - Myy-Pikkuinen
opikäytöstavat kirjoitti:
Maan äiti saatiin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489700/tuore-maan-aiti-suomi-saa-omistautuvan-presidentinOnkssesynnyttänytkaikki??
- Pukeli.
No, senkun oksennat, mutta presidentin rouvaa nimitetään maan äidiksi, etkö sitä ole tiennyt ?
Ettet nyt ole hieman kateellinen. Tietysti siellä maistelet mielessäsi miltä tuntuisi jos sanottaisi, että maamme äiti MYY. Ja sitte ei käviskään et pikkuinen, vaan se olisi rouva iso MYY ! - Myy-Pikkuinen
Pukeli. kirjoitti:
No, senkun oksennat, mutta presidentin rouvaa nimitetään maan äidiksi, etkö sitä ole tiennyt ?
Ettet nyt ole hieman kateellinen. Tietysti siellä maistelet mielessäsi miltä tuntuisi jos sanottaisi, että maamme äiti MYY. Ja sitte ei käviskään et pikkuinen, vaan se olisi rouva iso MYY !Antteks kuinka?? Siis kateeellinen niinku mistä??
No minulle kukaan ei ole maan äiti, vaan minulla on äitimaa ja se ei ole ihminen. Että tälleesti tänään. :DDD - 7.2
opikäytöstavat kirjoitti:
Maan äiti saatiin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489700/tuore-maan-aiti-suomi-saa-omistautuvan-presidentinVanhan näköinen 33 vuotiaaksi tuo Jenni. Ihan mummo-look hiuksia
ja vaatteita myöten.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419