Nuori nainen ja interrail yksin?

wannagothere

Mitä olette mieltä, uskaltaako 20v pienikokoinen nainen lähteä yksin reilaamaan ympäri Eurooppaa? Elämä potkii nyt vähän päähän ja olisi mukava saada kunnon irtiotto ihan omien ajatustensa kanssa. Kielitaitoa löytyy, matkapäiviä ja -maita olisi tarkoitus kerryttää muutama kuukauden sisään ja majoitukset hommata hostelleista etukäteen. Onko kukaan reilannut yksinään, kokemuksia?

7

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskelija123871283

      Jos matkustustiedotteessa lukee vain, että noudata normaalia varovaisuutta, niin totta kai uskaltaa.

    • 22

      Kun olet normaalin varovainen, pärjäät kyllä. Yksin kulkien tapaa enemmän paikallisia tyyppejä. Jos väsyt olemaan yksin, muista reissaajista saa aina seuraa.

      Ehdotan, että et tee liian valmiita suunnitelmia, reissatessa usein parasta on kulkemisen vapaus.

      Olen ollut yksin reilaamassa Portugalissa ja Espanjassa ilman ongelmia. Toisella reissulla matkustin Tsekin ja Itävallan kautta Sloveniaan ja pois. Vaikea sanoa, kumpi reissu oli parempi.

    • Jeg kan godt lide DK

      mene nyt aluksi harjoittelemaan Tanskaan. Se on ihan keskieurooppalainen maa, mutta kuitenkin ehkä maailman turvallisin ja ystävällisin ja hauskin maa. Eikä ole hinnalla pilattu. KATO tämä vaikka 15 minuuttuia. laatu on niiin hyvä, että voita laittaa suurelle screenille.

      http://youtu.be/JvK_dy6W3-Y

    • Kaverin kaa miel.

      Olen aina ihmetellyt että jos matkustan yksin ja minulla on valtava reppu ja vielä jotain muuta nyssäkkää, niin ne eivät mahdu itseni kanssa vessaan tai jos mahtuu, nii sitten ne pitäisi laskea lattialle. Lattia useimmiten virtsan ja muun saastan peittämä. Uskallatko antaa kamat jonkun ventovieraan katsottavaksi siksi aikaa vai minne kuskaat ne? Tavarasäilytys usein kaukana ja maksaakin.

      • 22

        Mulla on reissussa mukana S-koukku(ja). Eivät paina paljon ja niistä on joskus apua ripustusongelmissa.
        - Junassa jätän rinkan paikalleen, en kuljeta sitä mukanani vessaan.
        - Rinkkani näyttää siltä, että siellä ei ole sisällä mitään arvokasta.
        - Asemien vessat ovat usein vartioituja, joten ne ovat siistejä.
        - Maksulliset, vartioidut vessat ovat (lähes) aina siistejä.
        - Käytän yleensä kahviloiden vessoja. Siisti kahvila, siisti vessa.
        - Tarvittaessa tutustun ventovieraisiin ja luotan heihin.
        - Arvotavaroita ei säilytä rinkassa, vaan passi jne kulkevat mukanani.


    • Ischiabarcelona

      Itselläni on aina mukana pari ylimääräistä rullaa talouspaperia muovipussin sisällä ja repun edessä varmistusnauhoilla kiinnitettynä. Jos menen vessaan otan varmuuden vuoksi yhden rullista esiin ja riippuen lattiasta revin 5-9 palaa paprua reppuni alle ensin pyyhittyäni kengän alla olleilla parilla paprun palasella sen osan lattiasta johon reppuni lasken. Tai sitten heität pari ylimääräistä muovikassia lattialle suojaamaan seinää vasten laittamaasi reppua. Kaupasta ostettava jätesäkkirulla toimii parhaiten. Pussin jätät tottakait sinne vessaan, kun lähdet.

    • kierrellyttyttö

      Mikset etsisi jonkun kaverin. Jotenkin kuulostaa turvallisemmalta. Tältäkin palstalta varmaan löytyisi joku mukava kaveri joka suunnittelee interreilaamista lähi aikoina.
      Toissa vuonna kun itse reilasin, löysin kaverini Plazalta. Ja hauskaa oli. Tehtiin se perinteinen Euroopan kierros. Nyt ei ole vähään aikaa varaa lähetä:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe