Onko kellään kokemuksia lomamatkojen Turkin matkoista. Pelaako kaikki hyvin ja onko oppaita näkyvillä tarvittaessa.
Lomamatkat
9
226
Vastaukset
- resbekka
Pelaa hyvin ja oppaat käy hotelleilla.
- HomeSweetHOMEluesopimus
Tällä Firmalla on kaikki hallussa...Persiilleen mennyttä jälkimarkkinointia myöten:)
http://www.tss-travel.fi/fi/meta/teidan-etunne
"Se On Teidän Etunne" Matka kertomusta 3-17.11.2015 matkalta
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015111120644643_ul.shtml
"Relaa hyvin koko viikko aurinkoa, vessassa ja Huussiissa"
Aina kannattaa kummiskin yrittää löytyisikö Halpaa ja Hyvää...OLè Rohkea ja kokeile! Rauhassa, Me Autamme varmasti, kun (WC)hätäsi on Suurin? LOmallaKO? Autamme kyllä, Jos Voimme, kotimaassa!
http://www.kkv.fi/
Eli noilla halvoilla reissuilla Oli aika extreme menoa välillä. Halpaan houkuttelevaan mainontaan EI kannata uskoa ja matkatoimiston lupauksiin kannatta varautua varauksella sekä (pakollinen) lisämyynti nostaa matkan hintaa sitten karkeasti kolmin kertaiseksi. Tämä on hyvä huomioida matkaa varatessa, koska LoPulLinEN hinta selviää sitten paikan päällä;)
P.S.Eläkeläiset ja lapsi perheet suosittelen että jätäte reissun Väliin!- kurat
Miten tämä TSS:n juttu liittyy Lomamatkoihin? En jaksa puuttua sinun yhdyssanojen hallintaan, mutta ehkä sekin kertoo vähän kirjoittajastaan. Olin itse tällaisella matkalla lokakuussa kahden viikon ajan, kuten TSS kertoo esitteessään. Jos matka maksoi 40 euroa per päivä kaikkine lisäveloituksineen sisältäen lentojen, opastuksen, majoituksen lisäksi kaikki lounaat, illalliset ja juomat viinoineen, niin laske siitä, kuinka jumalattoman kallista se on sinulle ollut. Voisin kertoa erikseen aivan aiheellista kritiikkiä matkasta, mutta yritän ensin poissulkea nämä penninvenyttäjät itkemästä.
- Lampaanvisvainenvittu
Turkin matkaajat ovat kotimaassaan alempia kansanosia tai jopa pohjasakkaa. Kun matka on ostettu pätkässä lomarahoituksella, niin ei ymmärrys riitä määrittelemään hinta-laatusuhdetta.
- T58
Kerran olen ollut Lomamatkojen matkoilla, eikä silloin ainakaan ollut mitään valittamista. Mukavat oppaat, kävivät hotellilla, ja olivat mennen tullen kenttäkuljetuksissa mukana.
- Lomamatkojen
2014 olin äkkilähdöllä lomamatkojen kautta.
Hotelli oli todellakin äkkilähtöhotelli eli en koskaan ole niin hirveässä majoittunut.
Soitin oppaiden palvelunumeroon ja halusimme vaihtaa hotellia.Vastauksena sain,että koko kaupungin hotellit on tähän aikaan aivan täynnä ei voi vaihtaa,siinä se.
Paska maku jäi oppaan palvelualttiudesta.
Olimme siis valmiit maksamaan vaihdosta.
Oppaan näimme bussissa mennessä,samoin lähtiessä.
Kuitenkin kaikki muutoin ok ja varsinkin kun lento oli Gasipazaan,iso plussa siitä.- Löllöpöllö
Äkkilähdöissä on se riski otettava että hotelli voi olla melkein mitä vaan ja jos kaikki hotellit täynnä, niin eipä oppaat mahda asialle mitään eivätkä voi vaihtaa hotellia.
- Alannyajunttikosesiellä
Melko avutonta touhua. Ei siihen lisämaksulliseen hotellin vaihtamiseen sitä opasta tai matkatoimistoa tarvita. Katselet paikan päällä mieluisan hotellin, tarkastat tarjotun huoneen, neuvottelet hinnan, pakkaaaminen, muutto, majoitus uuteen ja ihana loma alkakoon. Helppoa ja aikaan saavaa. Nyt keskityt valittamaan huonoa oloasi täysin syyttömille. Kyllä pitää olla ihmisen pihi. Otetaan halvinta ja vaaditaan parasta. Ja sitten kun ollaan tyytymättömiä, niin kaivattaisiin varmaan hintahyvitystä kun se kelpaamaton jääkin asumattomaksi :)
- voevoi
Olin Lomamatkojen järjestämällä Alanyan matkalla syyskuussa. Kaikki järjestelyt ihan ok. Tosin en tarvinnut oppaan palveluja kun kerran. Kysyin puhelimella lääkärin puhelinnumeroa, kun kolhaisin jalkani kiveen Kalella. Opas järjesti lääkärin hotellille.
Oppaiden suhteen ei mitään isoa moitittavaa, joskaan ei mitään kehuttavaakaan. Täysin keskinkertaista. Retkiä emme tarvinneet, järjestimme ohjelmamme itse. Hotelli oli sitä tasoa, minkä oletimmekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803