Ruotsin tv: Ryanairin lentäjät varoittavat työoloistaan

halvin

4

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräävä

Kyllä välitän. Toivon, että tämäkin uutinen on panettelua yhtiölle, joka pystyy lennättämään porukkaa halvalla. En tiedä totuutta asiasta mutta homma täytyy tietenkin tutkia ennenkuin hutkitaan.
      Tekisi mieli sanoa joistakin lentäjistä, joille status on noussut päähän mutta olkoon. Onko marinalla perää sitä minä perään.

• 14+6=20

Jos maikkarin uutiset pitää paikkansa niin halpislentoyhtiön lentäjän palkka jää tonniin kuussa ja työolosuhteetkin kuulostaa aika huolestuttavilta! Varmaan joku selvitys Ryanairin ja muiden vastaavien yhtiöiden itsensäkin kannalta olisi tässä vaiheessa asiallista tehdä, jotta saataisiin oikeaa tietoa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1490654/lentajan-hurja-tarina-tallaista-on-tyo-halpalentoyhtiossa

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1490667/lentajaliitto-sopimuspiloteista-kun-kiristetaan-liikaa-jokin-viela-pettaa

• varmasti 5000€/kk

Tunnen erään Ryanairin lentäjän ja voin todeta, että sitä elintasoa ei ylläpidetä millään tonnin kk palkalla...... Vaimokin on kotirouvana ja pari teini-ikäistä huollettavaa.
        Miksikähän olisi vaihtanut BA:lta Ryanairille, jos huonompaan suuntaan menisi. Palkka toki on voinut tippua, mutta nyt saa olla kaikki yöt kotona.

• Toivo elää
        varmasti 5000€/kk kirjoitti:

Tunnen erään Ryanairin lentäjän ja voin todeta, että sitä elintasoa ei ylläpidetä millään tonnin kk palkalla...... Vaimokin on kotirouvana ja pari teini-ikäistä huollettavaa.
        Miksikähän olisi vaihtanut BA:lta Ryanairille, jos huonompaan suuntaan menisi. Palkka toki on voinut tippua, mutta nyt saa olla kaikki yöt kotona.

Siinäpä se. Panettelua varmaankin. Sairauslomia on kyseenalaistettu. Varmaan kunnollisia lentäjiäkin on Ryanairille tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36