Hirvonen nykyään merkkihuolto mutta edustus vaihtunut juuri. Eli löytyykö muuta ammattitaitoista huoltoa?
Yamaha-huolto Oulussa
fj1200
4
522
Vastaukset
- huolto heikki
Tosi Yammumies huoltaa itse pyörät, eikä anna huoltojen kusettaa rahoja joita tarvitsee kesää varten kalliiseen bensaan ja vakuutuksiin.
- vaikeeta on..
harva on tosijammumies, se vain valitettavasti on niin....no, öljyt saa helposti vaihdettua..ei kai jammuun muuta tarvi tehdä ?
- Tyytymätön
Kyllä jammuihin menee aika paljon kallita osia, nytkin etsiskelen CDI yksikköä. Taitaa merkki vaihtua.
- niin--
ajoin edellisellä 50-tuhatta ja nykyselläkin 35-tuhatta, eikä öljyjen lisäksi muuta vaihdettu kuin renkaita.
boksin voi rikkoa esim. jos starttaa tulpat irti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837