Joo mulla on salasana selvillä mut näkeekö ne vanhat merkinnät jos kuittaan ite poissaolot?
Tai katoaako ne ylipäätään ikinä sieltä :/?
Vanhempien wilma salasana selville
15
4690
Vastaukset
- ni
Lol, kasva aikuseksi ja ota vastuu omista teoista!
- *Lehtori
Näkyy. Kaikki wilman merkinnät näkyy, mikäli niitä ei opettajan toimesta ole poistettu. Ja vaikka oppilas olisi merkannut poissaolon syyksi terveydelliset syyt, huoltaja voi aina laittaa pikaviestiä opettajalle. Suosittelen ettet ota niitä poissaoloja ilman hyväksyttävää syytä, jos opettajasi kuulee luvattomasta poissaolosta, seuraukset eivät ole mukavat. Meillä päin se on 1 tunti jälki-istuntoa ja kasvatuskeskustelu luokanvalvojan kanssa. Toistuvista luvattomista poissaoloista saattaa tulla kaksikin tuntia jälki-istuntoa.
- Tiedoksesi vain
Wilma näyttää lisäksi myös viime kirjautumisen ajankohdan, eli vanhempasi myös näkevät, mikäli olet tunnukselle kirjautunut.
Niin mutta on se helppoa kun tietää oman luokan valvojan vilmatunnuksen ja salasanan :D
Muutenkin voit ottaa vain netistä selvää, kuinka hakkeroida ym.. ohjelmia millä näkee mitä nappeja painaa varastaa ruudun kuvan ym..
laitonta riippuen tarkotuksesta ja onko lupaa
mutta kyllähän näitä ohjelmia netissä on.- paska jätkä
trolli kirjoitti:
Muutenkin voit ottaa vain netistä selvää, kuinka hakkeroida ym.. ohjelmia millä näkee mitä nappeja painaa varastaa ruudun kuvan ym..
mutta kyllähän näitä ohjelmia netissä on.joo on tullu vitusti jälkkää kusetuksesta eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii toimi
- hähmitä
Miten miten miten miten. Ei sellaista voi selville saada eikä mistään keinoista mitäääään hajua...
MITEN MITEN MITEN?? - Jonnedjdjdhdjd
trolli kirjoitti:
mutta kyllähän näitä ohjelmia netissä on.Esm pls haluun kiusaa mun luokalaisii
- hohhoijaakkaa
trolli kirjoitti:
mutta kyllähän näitä ohjelmia netissä on.lol!
hakkeroipa itsesi wilmaan. saat multasatasen siitä hyvästä. ja lue tarkasti: multasatanen.
- kaverinkaverinkaveri
Ne näkyy. kaverini kerran yritti, eikä hän ollut missään parhaassa tilanteessa......
- Hauka.katuu
Kylmis ja sauna.jamppa hakkeroi tunnuksen, kuin tunnuksen!
- vitunjonne
Ei 1h jälki-istunto oo paha jonnet
Ja näin kommentoidaan aiheeseen, jonka aloittaja on mahdollisen todennäköisesti jo istunut kyseisen rangaistuksen noin viisi vuotta sitten. Hienoa!
- tylsää4
voiko joku kaataa wilman 100vuodeksi tänään
- Anonyymi
Ei nää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734