Vanhempien wilma salasana selville

aitasdad

Joo mulla on salasana selvillä mut näkeekö ne vanhat merkinnät jos kuittaan ite poissaolot?

Tai katoaako ne ylipäätään ikinä sieltä :/?

15

4690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ni

Lol, kasva aikuseksi ja ota vastuu omista teoista!

• *Lehtori

Näkyy. Kaikki wilman merkinnät näkyy, mikäli niitä ei opettajan toimesta ole poistettu. Ja vaikka oppilas olisi merkannut poissaolon syyksi terveydelliset syyt, huoltaja voi aina laittaa pikaviestiä opettajalle. Suosittelen ettet ota niitä poissaoloja ilman hyväksyttävää syytä, jos opettajasi kuulee luvattomasta poissaolosta, seuraukset eivät ole mukavat. Meillä päin se on 1 tunti jälki-istuntoa ja kasvatuskeskustelu luokanvalvojan kanssa. Toistuvista luvattomista poissaoloista saattaa tulla kaksikin tuntia jälki-istuntoa.

• Tiedoksesi vain

Wilma näyttää lisäksi myös viime kirjautumisen ajankohdan, eli vanhempasi myös näkevät, mikäli olet tunnukselle kirjautunut.

• Niin mutta on se helppoa kun tietää oman luokan valvojan vilmatunnuksen ja salasanan :D

• Muutenkin voit ottaa vain netistä selvää, kuinka hakkeroida ym.. ohjelmia millä näkee mitä nappeja painaa varastaa ruudun kuvan ym..

laitonta riippuen tarkotuksesta ja onko lupaa
        mutta kyllähän näitä ohjelmia netissä on.

• paska jätkä
        trolli kirjoitti:

Muutenkin voit ottaa vain netistä selvää, kuinka hakkeroida ym.. ohjelmia millä näkee mitä nappeja painaa varastaa ruudun kuvan ym..

joo on tullu vitusti jälkkää kusetuksesta eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii toimi

• hähmitä

Miten miten miten miten. Ei sellaista voi selville saada eikä mistään keinoista mitäääään hajua...
        MITEN MITEN MITEN??

• Jonnedjdjdhdjd
        trolli kirjoitti:

Muutenkin voit ottaa vain netistä selvää, kuinka hakkeroida ym.. ohjelmia millä näkee mitä nappeja painaa varastaa ruudun kuvan ym..

Esm pls haluun kiusaa mun luokalaisii

• hohhoijaakkaa
        trolli kirjoitti:

lol!

hakkeroipa itsesi wilmaan. saat multasatasen siitä hyvästä. ja lue tarkasti: multasatanen.

• kaverinkaverinkaveri

Ne näkyy. kaverini kerran yritti, eikä hän ollut missään parhaassa tilanteessa......

• Hauka.katuu

Kylmis ja sauna.jamppa hakkeroi tunnuksen, kuin tunnuksen!

• vitunjonne

Ei 1h jälki-istunto oo paha jonnet

• Ja näin kommentoidaan aiheeseen, jonka aloittaja on mahdollisen todennäköisesti jo istunut kyseisen rangaistuksen noin viisi vuotta sitten. Hienoa!

• tylsää4

voiko joku kaataa wilman 100vuodeksi tänään

• Anonyymi

Ei nää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1083
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe