VAROKAA KOIRAHUIJAREITA!!!

pentu kotiin

saksanpaimen uros pentu
myydään ajan puutteen vuoksi sakemnni harmaa uros pentu koira on perus koulutettu osaa siis perus käskyt sisä siisti tottunu kaiken laisiin eläimiin ja lapsiin ei ole agresiivinen ja osaa vartioida on todella hyvä oppimaan soveltuu kaikkeen mihin halaa sen ota yhteyttä mikäli kiinnostut ajan puutteen vuoksi myynnissä työ ajat kiristyneet soita asialla kiire hinta 400e
ari pesonen 0465200018 email (ilmoitus jätetty 02/2/2012)

uusi huijaus menossa Apulassa, keneltä kasvattajalta kateissa? ja lisäksi toinen

joudumme luopumaan pennusta tyttären allerkian vuoksi koira on oikia sydämmen vallioittaja todella virkiä ja iloinen tyttö koira on madotettu ja eläinlääkärin tarkastama tästä hyvään kotiin uusi perheen jäsen emme luopuisi pennusta ellei lapsella olisi allerkiaa ja haluamme että pentu saa rakastavan kodin ikää tytöllä on 3nuin kolme kuukautta vähän reilu ja eikä tule iso kokoista todella pieni on kooltaan pentu soita ja kysy lisää pikaisesti myös osam. 046-5200018 http://www.tori.fi/uusimaa/Toyterrierin_narttu_pentu_2997922.htm

4

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentu kotiin

      Menisikö tätä kautta varotus kasvattajille? Kenellä pentu hukassa? Tämä toiminta ei lopu, numerot ja koirat vaihtuu, toiminta pysyy.

    • pentu kotiin

      Myös sekarotuiset kelpaavat huijatuksi; pitbullin ja nabolinmastiffin pentu
      joudumme luopumaan koirasta pahetuneen allerkian vuoksi koira on kiltti ja tottelevainen pentu osaa perus käskyt ja on sisä siistä ikäää zeuksella on 4 kuukautta mutta on jo iso kokoinen poika tämä poika on lapsi rakas ja on muihinkin koiriin ja eläimiin tottunut tästä itsellesi uusi rakastava perheen jäsen soittamalla lisää

      Paikkakunta: helsinki
      eläinrakas 046-5200018 email (ilmoitus jätetty 23/11/2011)

      • kikkelitonttu

        ok


    • pentu kotiin

      Apulan ostetaan ilmoitusten takana on usein koiratrokari. Koiraa ostetaan satumaa-tyyliseen todella hyvään kotiin, josta myydään heti eteenpäin. Trokari ei välitä minne koira menee seuraavaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe