Näin pari yötä sitten ihan ihmeellisen unen. Se on vaivannut ja pyörii mielessä koko ajan, joten päätin jakaa sen täällä. Ehkä se liittyy tähän kaikenlaiseen suvaitsevaisuuskeskusteluun ja muutosten tuuliin, ehkä jossakin mielessä omaan henkilökohtaiseen tunnetilaankin, mutta sanoma oli aika selvä. Joku voimakas hahmo kehotti vastustamattomalla mutta lempeällä tavalla rukoilemaan Äiti Mariaa. Sain jonkun sisäisen varmuuden, että Äiti Maria ymmärtää ja auttaa näissä suvaitsevaisuuteen liittyvissä asioissa ja tunnekriiseissä. En ole tietääkseni koskaan ajatellut asiaa näin! Herättyänikin päässä on soinut vain John Lennonin laulun sanat ja olen ymmärtänyt nekin nyt ihan uudella tavalla...
"When I find myself in times of trouble, Mother Mary comes to me, speaking words of wisdom: Let it be..."
- Mitä tämä tarkoittaa?
"Viesti" unessa
8
770
Vastaukset
- eksytys
Rukoile vain Jeesusta ja Jumalaa.
- Black Swan
Sieppaisin sinut,jos uskaltaisin.Olet haaveissani ja unissani usein,sielunkumppani.
- sieppaa sitten mut ;)
Mitä pelkäät? Mulle "mikään ei voisi olla valmiimpaa"...
- Tarkkana
Biisi on pelkästään Paul McCartneyn tekemä,vaikka tekijätiedoissa lukee Lennon-McCartney.
- ap.
Sorry, folks! Kaikki kunnia tekijälle ja biisin isälle, McCartneylle!
- Luf
Yleensä unessa kaikki henkilöt ja hahmot ovat itsesi ja alitajuntasi peilejä.
Äiti Maria/Anima/Feminiininen prinsiippi on se myötätuntoinen, hyväksyvä ja rakastava osa meissä kaikissa. En tiedä oletko sinut sen kanssa että olet Bi (tai oletko edes Bi), mutta minusta unesi viesti on, että sinun tulee hyväksyä ja rakastaa itseäsi sellisena kuin olet..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611