Saimme äskettäin ihanat kaksostytöt ja nyt pitää valita nimet. Olemme päätyneet otsikossa oleviin vaihtoehtoihin, kummat ovat teistä paremmat? Toisetkin niemet on jo päätetty:
Emma Neelia
Meea Matilda
Lotta Karoliina
Milla Olivia
Mitäs tumaate?
Emma ja Meea vai Lotta ja Milla?
15
290
Vastaukset
- NimiTäti
Ehdotan kkaksostytöille: Emma Matilda ja Milla Karolina.
- Pk
Lotta ja Milla
Noista teidän vaihtoehdoista laittaisin mieluummin Lotta & Milla.
Kyllä Emma ja Meeakin ovat kivoja nimiä, mutta mielestäni niin eri paria toistensa kanssa... Itse nimittäin haluaisin, että kaksosten nimet sointuisivat toisiin tai niissä olisi jokin yhdistävä tekijä, vaikka eivät tiku-taku tyylisiä olekaan. Lotassa ja Millassa on molemmissa tuplakonsonantti keskellä, mikä tekee nimistä mielestäni saman tyyliset :)
Emma ja Meea nimet yhdistäisin esimerkiksi seuraavasti:
Emma & Unna
Emma & Anni
Emma & Elli (sama alkukirjain)
Meea & Viia
Meea & Kiia
Meea & Mila (sama alkukirjain)- !!
Laittaisin
Emma Olivia ja Lotta Karoliina (tai Lotta Matilda)
tai esim.
Emma Karoliina ja Anna Katariina
Meea, Milla ja Neelia eivät ole suosikkejani. Matilda toisena nimenä on ok. - 2
Laittaisin Lotta Matilda ja Milla Olivia.
- Täti
Meeasta en pidä, joten parempi pari on Lotta ja Milla.
- Rainy~
Lotta ja Milla.
- kaislikko
Miksi ei vaikkapa Milla Elisabet ja Emma Katariina.
Muuten Emma Matilda & Milla Karoliina - -ada-
Lotta Karoliina ja Milla Olivia on kauniimpi vaihtoehto. Meea Matilda on jotenkin tylsä nimi, samoin Neelia on outo.
Laittaisin kuitenkin:
Milla Olivia ja Emma Karoliina tai
Emma Olivia ja Milla Karoliina!!! - Nellika
Mitä jos laittaisitte nimeksi Neelia Matilda ja Meea Olivia, olisi ainakin persoonallisemmat nimet tytöillä :)
- Ananasalbatrossi
Lotta on ok, samoin Milla Olivia, mutta Karoliinasta en pidä yhtään.
Lotta & Milla siis, mutta Lotan toiseksi nimeksi jokin muu kuin Karoliina. - emmaoliviamatilda
Mun mielestä Emma & Lotta ja Meea & Milla sopis paremmin yhteen. Siis kaksosille etunimiksi joko E/L tai M/M.
Tai miten olis:
Emma Olivia ja
Milla Matilda - ????
Emma Alisa
Anna Elisa
Emma Olivia
Mona Viola - Milla ja Lotta
Milla ja Lotta!
Milla Olivia
Lotta Matilda - mörkö123
Joko on nimet annettu? :) Meillä on reilun vuoden ikänen Meea Matilda :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501