Olen kokenut airsoftaaja haluaisin ostaa kolmannen aseen mutta minkä hinta voisi olla 0-170€ sähkökäyttönen mulla ois muutamia ehdotuksia mutta mikä on paras?
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_400901.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180965.html
mikä on paras?
13
85
Vastaukset
- softaaja_pro
älä ainakaan osta tota viimistä. :O
- softaaja_pro
osta tää http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120921.html
eikö ookki paska ase!!!? - vastaus1234577689
Osta famas ku nois ak aseissa ilmenee pajo vikoi
- m4cex
En suosittelis noista mitää, famasta kaikkein viimeseks. Jos oot kiinnostunu solteista ja kalasseista nii osta semmone vakiomallisena käytettynä, varmuutta lisäten TM-mallisena. Eli mee myyntipalstoille ja eti sieltä käytettyjä maruin pyssyjä. Varmatoimisia(varsinkin AK-47) ja takuuvarmasti lähtee halvalla.
- TROLOLOOLOLOL
AK-47 BETA ON TOSI HYVÄ. ITELLÄNI ON SE JA LENTÄÄ AINAKI 34532KM!
- Marked One
Noista paras on ehdottomasti AK-47 sen varaosasaatavuuden, luotettavuuden ja kestävän runkorakenteen ansiosta. Muutenkin sen verran mainetta saavuttanut pyssy, että pakkohan noita on ainaskin yksi omistaa.
- PROSOFTAAJA
Famasista en tiedä mitään. AK on muuten hyvä, mutta 122m/s p@skoo sen aika nopeesti. Coltti on muovirunkoinen ja huono versio 2 rataslaatikko. Mutta mikäli olet "kokenut" softaaja niin osaat varmaankin vaihtaa AK:hon M100 jousen.
- es-juukelis
älä osta cypergunia!!
-paskat kantamat
hyvä lähtönopeus
-mielummin cyma(kestää 100 kertaa paremmin)
eli ei kannata ostaa mitää kyrpägunii(nehän tehdään sorvan kylässä)tai no...kyrvän solassa- Hevihalli
Se on aivan sama ase retu...
- J
Jos jonkun noista ostat niin osta ak. Hyvät lähdöt ja ihan tarkka
itse ostaisin famaksen
- Jarmo Siilinjärveltä
Osta FAMAS
- :)
osta airsoftnurkast p90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483