Mitä te käytätte normi koulupäivinä?
Ite oon nyt laittanut sitä rullattavaa dödö, mutta tuntuu et haiskahdan sitli hielle. joskus oon laittanut hajuvettä, mutta se taas tuoksuu kauheen voimakkaalta...
Käyttääkö kaikki jotain dödö yms, vai laitetaanko sitä vaan liikuntatunneilla kun on oikeesti hikoillu :DDD
Deodorantti, hajuvesi vai?
10
4165
Vastaukset
- miguel.
Laita laadukasta dödöä kainaloon ja sen lisäksi joku kevyt fressi hajuvesi eikä mitään iltaparfyymeja. Eau de Parfyymit on iltakäyttöön, koska ovat liian vahvoja arkikäyttöön.
- jokishhshs
käytä hajustettua antiperspiranttia
- jokteettetete
En käyttäisi antiperspiranteja, kun niissä on alumiinia. Se on yhdistty alzheimeriin, syöpään yms., niin miksi ottaa riski?
- tyhmä ei tiä
no käyttääks kaikki jotain hajusteita päivittäin, vai onko ne vaan jotain liikka tunteja yms. varten'??
kumpi on sit parempi, sellainen rullattava roll-on vai joku suihke?
kestääks se koko päivä vai pitääks sitä aina laittaa uudestaan?- puffelipuh
No se riippuu ihan ihmisestä millo käyttää... ihan mite itestä tuntuu parhaalta :) Rullattava ja suihke on kummatki ihan yhtä hyvii, ite tykkään enemmä suihkeesta.
- piffidipuh
Yleensä siinä dödös lukee kauan se vaikutus kestää esim. 12 h tai 24 h :)
- puddypuh
Osta miedon hajune dödö hajuvesi (eau de toilette)
tai si vähä voimakkaammin tuoksuva dödö ! :) - arutaru
Sama ongelma et haisisin aina hielle nii kävin apteekist ostaa vahvempaa dödöö sellanen rullattava nii ei enää ollu ongelmii. silti laitan dödöö ja hajuvettä: Jeanne arthes: Sexy me (saa esim. Jumbon tavarakaupoist meikki osastoilt, makso vaa n.11e ja ei ollu kamalan voimakastakaan)
- ikäloppu
Ja tiedättehän te sen, että se dödö laitetaan suihkun jälkeen puhtaalle iholle. Etukäteen, puhtaaseen kainaloon vähentämään hikoilua ja hien hajua, EI hikiseen kainaloon. Tai saahan sitä hikiseenkin laittaa, mutta jos oikeasti yrittää peittää hien hajun niin ympäriltä ihmiset pökrää kohta niistä hajusteista (vaikkei olis mitään hajusteallergiaa, mutta sit varsinkin).
Jos kainalot tuntuu hikoilevan muutenkin kuin liikunnassa, niin suosittelen käyttämään dödöä päivittäin, yleensä aamulla laitettu toimii ihan ok koko päivän, kunnon liikunta toki eri juttu. Ja sit liikunnan jälkeen suihkuun ja uusi dödö. Jos sitä dödä hinkkaa likasiin kainoloihin, niin miettikää mikä pöpöpesä siitä tulee viikkojen kuluessa.
Dödöjä on eri tuoksuisia, miedompia sekä voimakkaampia ja hajusteettomia, eli se on sit taas eri juttu kuinka voimakkaan ja millaisen hajusteen haluaa. Voi käyttää vaikkaa hajusteetonta ja sit mieleinen _mieto_ hajuvesi (voimakkaat juhliin ym kuten jo kerrottu). Tai jos ei muuten hikoile niin vaikka pelkkä hajuvesi, jos haluaa jonkun tuoksun, mutta ei siis hienhajua peittämään, kun tulee läpi kuitenkin. - minäminäee
24h-deodorantit on hyviä, kestää koko päivän :----)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760