Dell Intel Pendium D PC.ni ääni on huonossa kunnossa. Soundi ja kuvat tulee jonkin aikaa normaalisti, kohta alkaa ääni rätisemään ja kuvat hidastuu, kohta ääni selvenee ja kaikki toimii OK minuutin pari. Taas sama uudestaan. Oli sitten kyseessä internet tai omat videon pätkä tai DVD.
Missä vika?
sound card?
2
325
Vastaukset
Kannattaa Dellin sivuston kautta päivittää kaikki ajurit uusimpiin ja sitten tarkistaa Microsoft Updatesta olisiko siellä joihinkin vielä uudempia. (Oletan kyseessä olevan Windows.)
Oleellista siis, että tarkistat kaikkien ajureiden päivitystilanteen, ei ainoastaan äänikortin.
Jos murhe jatkuu, niin helpointa lie hankkia uusi äänikortti. Nykyistä integroituasi vastaava erillinen PCI-väylään menevä kortti ei maksa kuin muutaman kympin, mutta onhan tuossa tilaisuus hifistelläkin.
http://data-systems.fi/product_info/597/156780
http://data-systems.fi/product_info/597/92829- oppeliini
Kiitos, Kollimaattori!
Juu. Windows on ja tarkistin ajurit.
syyllinen on soud card joten sillähän tästä selvittiin. Kiitos vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451628
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!541534Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681143Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031067- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa53860Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s88825Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57743- 59705
- 34676