Oletteko käyneet ko. paikassa? Meillä on kaksi pientä lasta ja tärkeintä lomallamme on hyvä allasalue ja lämmin ilmasto. Olemme menossa matkalle syksyllä.
kokemuksia Finnmatkojen Aquis Sandy Beachista
6
474
Vastaukset
- Tonto9
Sama juttu. Menemme heinäkuussa ja olisi mukava kuulla kokemuksia niin hotellista kuin kohteesta.
- määki
Mekin olisimme tulossa aquis sandy beachiin nyt parin viikon päästä, hotellista ei paljoa kokemuksia löydy joten jos joku kertoisi...?
- Aquis Sandy Beach
Vähissä on matkakokemukset aquis sandy beachista. Meillä matkat varattuna syyskuulle. Kertokaa te sitten kokemuksista kun olette käyneet. :)
- pinkkihalinalle
Samaiseen hotelliin menossa 19.7, viikko sielä ja kotia kohti
sitten tulen kertomaan sinulle tänne jos kukaan muu ei vieä oe tullut, ja tulisin muutenkin :D - pinkkihalinalle
Noniin, kotona olen
Hyvä hotelli oli, hyvää ruokaa, ihana ranta ja hyvä allasalue.
Siistiä oli, mutta vähän siinä jalat väsyi isoa hotellialuetta päästä päähän kävellessä. Kun eivät voineet meidän ja lasten erillisiä huoneistoja laittaa vierekkäin vaikka pyysimme?
HYvä sää oli, puhdasta vettä ja kaikki oli hyvin. menisin uudestaan
matkustimme finnmatkoilla- meemi2
Kiva kuulla että hotelli on hyvä, olemme 6.9 lähdössä. Meillä on varaus niin että porukka on jaettu kahteen eli 1 aikuinen ja kaksi lasta. Onko niin etteivä ota toiveita vastaan majoittumisen suhteen? Kysyittekö vasta hotellilla asiaa?
Ei ole kiva jos eri puolille aluetta ripotellaan....
Kiitos jos jaksaisit vastata Pinkkihalinalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828