Miten saan videonpätkät liitettyä yhteen?

Avidemux 2.5

Videonpätkissä on myös häiriöitä alussa ja niille antamani nimet jäävät näkyviin.
Mutta tärkeintä olisi saada kaikki yhdeksi ainoaksi filmiksi.
Miten teen sen?

2

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +

      jos olet itse kuvannut,
      sinakin minun kameralla voi poistaa alusta ja lopusta tai ottaa keskeltä uusia osia,
      kameran mukana tulee aina ohjewlma jola voi liitää ja tekstittää

      mistä on pätkäsi lähtöisin

    • melkeinammattilainen

      Jos käytät Windows XP tai uudempaa Windows pohjaista tietokonetta, siihen on valmiiksi asennettu tai saat netistä ladattua ilmaiseksi Windows Movie Maker ohjelman. Movie makerilla saat pätkiä yhteen ja alusta tai lopusta tai molemmista poistettua sen verran kun tarvis. Voit myös lisätä musiikkia tai tekstejä videoon halutessasi. Oletan että pätkäsi ovat tietokoneella tai ylipäätään digitaalisessa muodossa että saat koneelle siirrettyä. Windows Vista tai 7 ohjelmistossa löydät Movie Makerin kun avaat käynnistä valikon ja kirjoitat hakuun movie maker, ja jos koneessa ei ole ohjelmaa löydät googlesta sen nimellä windows live movie maker, samalla asennusohjelmalla saat asennettua messenger yms live ohjelmia mutta voit valita asennuksessa asennettavat osat niin ei tule turhia ohjelmia koneelle. Jos on ongelmia movie makerin käytössä, siinä on oma ohje joka aukeaa kun painat F1 näppäintä ohjelma ikkunan ollessa aktiivinen. Huom. F1 painaminen ohjaa sinut oletus-selaimellasi internet sivulle, jos oletus-selainta ei ole valittu ohje ei aukea. Jos käytät muuta kuin windows käyttöjärjestelmää (esim Mac tai Linux) Movie maker ei toimi koneessasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe