Neljä joukkuetta pesiksen huipulla.Mikä kunta ja
missä? Vastaus:Pattijoki.Paikkakunta tunnetaan
pesiksen lisäksi Hesassa ainakin periferian sym-
bolina.Mut viittiix joku kertoo, mikä se place oi-
keesti on?
PATTIJOKI
8
365
Vastaukset
- Emma
Parhaan tiedon kunnasta ja paikan ihanuuesta saat
ku hajet nettistä Pattijojen kunnan sivut.Minä
kokkeilin ja ne kerto palju!- Veikko M.
Meillä Raahessa on jo päätetty, että asumalähiö
nimeltä Pattijoki liitetään kaupunkiimme--ja nimi
katoaa maailmankartalta! Mutta Pietari Brahen
historia elää! Jyväjemmarit teräksentekijöiksi. - Arttu
Veikko M. kirjoitti:
Meillä Raahessa on jo päätetty, että asumalähiö
nimeltä Pattijoki liitetään kaupunkiimme--ja nimi
katoaa maailmankartalta! Mutta Pietari Brahen
historia elää! Jyväjemmarit teräksentekijöiksi.Kyllä se on kaupunkihemmo niin, että Pattijoella
on eri ikäisten Pelasta Pattijoki yhistys. Se
taistelee itsenäisen ja palvelurikkaan kunnan
itsenäisyyden puolesta. Tänne Pattijojele muuttaa
sentään ihmisiä. - Veikko M
Arttu kirjoitti:
Kyllä se on kaupunkihemmo niin, että Pattijoella
sentään ihmisiä.Johan se julkaistiin lehdissäkin tänään. Vaikka
raahelaiset ovat suurissa taloudellisissa vaikeuk-
sissa, voimme silti pelastaa Pattijoen
porsastelevan talouden sulkemalla sen omaan meri-
miehen syliimme. Tervetuloja lantelaiset! - Erkki S
Veikko M kirjoitti:
Johan se julkaistiin lehdissäkin tänään. Vaikka
raahelaiset ovat suurissa taloudellisissa vaikeuk-
sissa, voimme silti pelastaa Pattijoen
porsastelevan talouden sulkemalla sen omaan meri-
miehen syliimme. Tervetuloja lantelaiset!Ryökäle, huomasin lehdessä tänään, että Raahemme
joutuu taas synnytyshommiin eli supistelemaan pal
velujaan rahapulassa. Onneksi edustamallani alalla
ei tarvita supistuksia vaan nousemme kovaa
huipulle! - Anonyymi
Arttu kirjoitti:
Kyllä se on kaupunkihemmo niin, että Pattijoella
sentään ihmisiä.Aihealueet
Pohjois-Pohjanmaa
Raahe
pattijoki
taisi jäädä
2007-08-24 02:12:25
Ilmoita
mitallipelien ulkopuolelle tänä vuonna pesiksessä.
3
620
Äänestä
Kommentoi
Jaa
Vastaukset
Vanhimmat
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Kirjoita kommentti...
Lähetä
katsottuna
2007-08-24 19:15:50
ainakin valitettavasti siltä näyttää,saapa nähdä sitten sunnuntaina.Minä olen kyllä siinä mielessä puolueeton että olen entinen Raahelainen ja asun nykyisin Sotkamossa,hyvä ja kaunis paikka asustella ja elää ,enpä ole aikonut takaisin Raaheen muuttaa.Onnea peliin tasapuolisesti molemmille!!!
Äänestä
Kommentoi
jokojoko
2007-08-24 19:48:27
Jokohan se Rännäri sitten joutais jo vaikka urheilijoiden käyttöön, esimerkiksi jalkapallokentän siihen voisi rakentaa?
Äänestä
Kommentoi
pattu fani kaenuusta
2007-08-27 18:19:19
Ei kait! Niinkö näyttää. Minä kun ajattelin mennä Sotkamoon tuohon naapuri pitäjään loppuotteluun lapsuuden paikkakuntaa Pattijokkee kannustaa!
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
15.01.2025 07:49
Sinä siellä kotirannan tiellä yritys ringissä! Oletko vajaa älyinen kun rappaat traktorisi kauhalla asvalttia kello kuudelta? Jos yrityksesi maine on vielä tärkeä tai et halua ulkopuolisen mainostusta niin lopeta.. Aloita kauhan raapiminen aikaisintaan kello 0900! Jos kuulen vielä kerrankaan rappausta/kolinaa aamu kuudelta niin postaan taukoamatta suomeen yrityksesi kuvan kera. Nyt olet vielä onnekas joten lopeta ilman suurempia huhuja. T nuku itse pitkien yö vuorojen jälkeen!
- Anonyymi
Aihealueet
Pohjois-Pohjanmaa
Raahe
pattijoki
taisi jäädä
Ilmoita
3
620
Äänestä
Kommentoi
Jaa
Vastaukset
Vanhimmat
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Kirjoita kommentti...
Lähetä
katsottuna
ainakin valitettavasti siltä näyttää,saapa nähdä sitten sunnuntaina.Minä olen kyllä siinä mielessä puolueeton että olen entinen Raahelainen ja asun nykyisin Sotkamossa,hyvä ja kaunis paikka asustella ja elää ,enpä ole aikonut takaisin Raaheen muuttaa.Onnea peliin tasapuolisesti molemmille!!!
Äänestä
Kommentoi
jokojoko
Jokohan se Rännäri sitten joutais jo vaikka urheilijoiden käyttöön, esimerkiksi jalkapallokentän siihen voisi rakentaa?
Äänestä
Kommentoi
pattu fani kaenuusta
Ei kait! Niinkö näyttää. Minä kun ajattelin mennä Sotkamoon tuohon naapuri pitäjään loppuotteluun lapsuuden paikkakuntaa Pattijokkee kannustaa!
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
Sinä siellä kotirannan tiellä yritys ringissä! Oletko vajaa älyinen kun rappaat traktorisi kauhalla asvalttia kello kuudelta? Jos yrityksesi maine on vielä tärkeä tai et halua ulkopuolisen mainostusta niin lopeta.. Aloita kauhan raapiminen aikaisintaan kello 0900! Jos kuulen vielä kerrankaan rappausta/kolinaa aamu kuudelta niin postaan taukoamatta suomeen yrityksesi kuvan kera. Nyt olet vielä onnekas joten lopeta ilman suurempia huhuja. T nuku itse pitkien yö vuorojen jälkeen! - Anonyymi
Aihealueet
Pohjois-Pohjanmaa
Raahe
pattijoki
taisi jäädä
Ilmoita
3
620
Äänestä
Kommentoi
Jaa
Vastaukset
Vanhimmat
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Kirjoita kommentti...
Lähetä
katsottuna
Äänestä
Kommentoi
jokojoko
Äänestä
Kommentoi
pattu fani kaenuusta
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
Sinä siellä kotirannan tiellä yritys ringissä! Oletko vajaa älyinen kun rappaat traktorisi kauhalla asvalttia kello kuudelta? Jos yrityksesi maine on vielä tärkeä tai et halua ulkopuolisen mainostusta niin lopeta.. Aloita kauhan raapiminen aikaisintaan kello 0900! Jos kuulen vielä kerrankaan rappausta/kolinaa aamu kuudelta niin postaan taukoamatta suomeen yrityksesi kuvan kera. Nyt olet vielä onnekas joten lopeta ilman suurempia huhuja. T nuku itse pitkien yö vuorojen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786