Miten se toimii käytännössä? Kiertääkö kostaminen asunnosta toiseen, vai kostavatko kaikki kerralla? Asia kiinnostaa, koska moni kertoo kostavansa naapurista tulevat äänet.
Kostamalla rauha maahan?
3
138
Vastaukset
- uuttamos
Pitää naapureiden tajuta muutenkki,kun kerran asustaa samassa kerrostalossa,et siellä on muitakin..Jotkut vaan ei tajua ja niitä pittää muistuttaa..
- marrrtti
mä kyllä ensimmäisenä laittaisin vaikka kirjeen postiluukusta ja pyytäisin rauhoittumaan. sitten kostaisin jos ei hiljenis.
- Kaapin paikka.
Itse teen siten että hakkaan ja paukautan aina joka kolaukselle kostoksi. Sama se mistä suunnasta kuuluu, ylä,alakerrasta vai vierestä. Pamautan "vastaiskun" aina siksi, että olisin niskanpäällä enkä alistuisi hiljaa oloon. Eikä naapuri pääse kokemaan sitä iloa että on saanut omalla kolinallaan jonkun muka hiljaiseksi ja pelokkaaksi. Minua ei lannisteta. Vessassakin käydessä pidän kunnon kolinat jotta naapurit tajuavat etten pelkää tai aristele heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574