HURGHADAN HIEKKARANNAT

aurinGGonpalvoja

Hei kaikki! Olenkohan saanut aivan väärän kuvan Hurghadan hiekkarannoista.. Onko siellä pelkkiä hotellien omistuksessa olevia rantoja? Haluaisin tulevalla matkalla päästä grillaamaan itseäni ns paratiisirannoille.. :D El Gounassa näyttää olevan juurikin tälläisiä rantoja mutta onko Hurghadassa? En haluaisi koko lomaa viettää ahtailla hotellin rannoilla.. :(

12

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euí ikinä enään

Hyvin vähän muita kun hotellin rantoja ja jos on muita niin ovat paskaisia ja beduiini rahastaa siitäkin
      Itse olin viikon vain hotellin siistillä rannalla mitään "paratiisirantoja2 ei hurghadassa yksinkertaisesti ole VALITEETAVASTI1

• aurinGGonpalvoja

Kiitos vastauksesta! Eiköhän se hotellinki ranta oo aivan mukava :) ja päiväksi vaikka katsastaan El Gounan rannat! Pelottaa vaa vähä tuo Egyptin turvallisuustilanne ku kaikki siitä täällä hössöttää :s väkisilläkin paniikki tulee itellekki....

• 5+5

"Paratiisi-rannoille" pääsee veneretkillä eri saarille mm Paradis Island! Ja joilla retkillä ruskettuukin merellä upeasti.
      Hotelli Old Vic'n ½ km pitkä hienohiekkainen, kivetön ranta on uuupea, mielestäni Hurghadan paras.
      Sis pääsymaksu 25Le (n 3,20€/pvä), rantapyyhevuokra 3Le jos ei omaa ole mukana.

• taimytai

haha :D "Paratiisi" rannoille :D:D::DD:D EGYPTISSÄKÖ ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

-Thaimaasta terkut

• afdfsf27

No noi egyptin rannat ei oo kyllä paratiisia nähneetkään :DDDDDDDDDDDDDDDd

• fjdksaö

Ainahan sitä voi mennä hotellien omistamille rannoille. Kunhan tilaat jotain heidän rantabaaristaan.

• EgyptFun

fjdksaö: Kaikkien hotellien rannoille on sis.pääsymaksu, jos et ole hotellin asukas. Se tiedetään kyllä respassa/hotellin ovella.
        Hurghadan New Marinan Papas Beach Bar'in uima-allasalueelle (ei lämm)/rannalle on naisille sis pääsy ilmainen, mutta ranta on tosikivinen :(

Hot. Old Vic on minunkin valintani. Olin juuri mm eilen uimassa pari km :)
        Suosittelen lämmöllä tutustumista, jos oman hotellin ranta ei miellytä.
        http://www.oldvichurghada.com/

• ähly

Paljon olen reissannut ja rantoja nähnyt,mutta en mitää yhtä kamalaa kun egyptissä:( valitettavasti aivan pohjanoteeraus koko "loma" newer there

• tosi on

eipä niissä kehumista ole. on roskaista ja paskasta.rannat pääasiassa
        korallirantoja joten hienoja hiekkarantoja saa etsiä. rannat on eristetty
        toisistaan rumilla aidoilla ja muureilla. aina on joku pyytämässä lantia.
        ovat tosi kapisia paikkoja.

• Rannalle :=)

Ainakin mitä itse olen käynyt Egyptissä niin hyvät rannat ainakin on ollut. Vaikka ovatkin hotellien omat rannat niin siistiä siellä on ollut, ei mitään moitittavaa ole ollut. Ihan riittävästi tilaa ottaa aurinkoa. All Inclusive tarjoilu on ollut rannallakin joten ei ole tarvinnut ottaa rahaa mukaan rannalle.

• rantailija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe